Bölüm 26

82 5 0
                                    

Fu Yunruo köyde yaşarken canlı yayın yapmıyordu. Bu alışkanlığı yarım yıl öncesinden beri sürdürüyor.

Tabii iki taraf çok yakın olduğu için bazen sabahları canlı yayını bitiriyor ve öğlen yemekten sonra geri dönüyor.

Köyde boş durmuyor, bazen biraz bahçeyle ilgileniyor, komşularıyla iletişim kuruyor.

Uzak akrabaların yakın komşular kadar iyi olmadığı ve ilişkinin bozulmaması için komşuların sık sık hareket etmesi gerektiği söylenir.

Ayrıca, iş yerinde birçok şeyle uğraşmak zorundadır.

Bugünlerde Fu Yunruo'nun ünü tüm hızıyla devam ediyor. Fu Yunruo birinci kaptan olduktan sonra, platform onun için bir asistan ayarladı.

Popülaritesi yüksek ve bunu takip eden birçok şey var.

Platformun bakımına yardımcı olmak için özel bir departmanı olmasına rağmen, Chi Weicheng bir stüdyo açmasını ve onu panda platformuna eklemesini önerdi.

Bazı insanların kaderi farklıydı. Kaderleri ünlü olmak olsaydı, hangi endüstriye girerlerse girsinler yine de suda balık olacaklardı.

Chi Weicheng onun popüler olacağını düşünmüştü ama sadece canlı yayın yapmanın bu kadar büyük bir başarı sağlayacağını hiç düşünmemişti.

Dürüst olmak gerekirse, canlı yayında öne geçmek eğlence sektöründen çok daha zordur.

Giriş engeli daha düşüktü, ancak süperstar rütbesine ulaşan yayıncılar şöyle dursun, ilk sıradaki isimlerin sayısı azdı.

Eğlence sektöründe, bir veya iki yıl sonra zirveye ulaşmak çok yaygındı. Tırmandıktan sonra konumlarını sabitleyip sabitleyemeyeceklerine gelince, cevap hayırdı. On kişiden en az dokuzu sonunda düşecek ve geri kalan kişi en üst sıradaki konumunu zar zor koruyacaktı. Sonuçta herkes Si Yue gibi olamaz. Son on yılda, Si Yue gerçekten eşsiz bir aktördü. Filmi zirveye ulaştıktan sonra sadece şöhreti solmakla kalmadı, aynı zamanda başkalarının ulaşamayacağı kadar yüksek ve daha da yükseldi.

O sırada Chi Weicheng, Fu Yunruo'yu gözlemleme fikrinden çoktan vazgeçmişti. Artık eğlence sektörüne girip girmemesi önemli değildi. Bunun yerine, Chi Weicheng, Fu Yunruo'nun gelecekteki kariyer gelişimine fayda sağlamak için kendi stüdyosunu kurmasını önerdi.

Fu Yunruo'nun canlı yayınının sonucu çok olumluydu ve o, Orkide Sanat Derneği tarafından tanınan ünlü bir orkide sanatçısı olmuştu. Bu çemberi anlamayan insanlar net olmayabilir, ancak köklerinin izini sürerek, orkidelerin keşfi ve korunması, yazı medeniyetinin doğuşundan bile önceydi. Daha sonraki tarihsel gelişimde orkideler edebiyat ve maneviyatın sembolü haline geldi.

Orkide tarihinin insanlık tarihi ile birlikte çalıştığı söylenebilir. Şimdi bile, hala birçok kişi tarafından aranıyordu. Modern zamanlarda birçok orkide, aşırı hasat ve doğal yaşam alanlarının tahrip olması nedeniyle neredeyse yok olmuştu. Bu nedenle birçok ülke yabani orkidelerin korunmasını yazılı kanunlarına koymuştur.

Orkide sanatı günümüzde pek bilinmese de bu niş içinde popüler olmak imkansız değildi.

Fu Yunruo, kendi stüdyosunu açma fikrini ciddi olarak düşündü. Popülaritesi yükseldikten sonra yapacak çok işi vardı ve işlerle uğraşmasına yardımcı olacak profesyonel bir ekibe ihtiyacı vardı. Chi Weicheng ona Fu Yunruo'nun benimsediği birçok faydalı öneride bulundu. Adam işini değiştirmeye istekli olsaydı, kesinlikle stüdyosu için onu arardı.

Neyse ki, Tiantian adında bir kız olan Panda Live tarafından kendisine atanan asistan çok yetenekliydi. Son iki yılda Tiantian, canlı yayın kanalını düzenli bir şekilde yönetmesine yardım etmişti. Kız mükemmel bir iş çıkardı, bu yüzden Fu Yunruo hiçbir zaman özel bir kanal yöneticisi tutmak zorunda kalmadı.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin