Bölüm 21

81 6 0
                                    

Fu Yunruo dördüncü gün çiçek bahçesine döndü. Wen Wen'in ısrarını gerçekten tutamadı, bu yüzden onu devralmak zorunda kaldı.

Guo Amca anne ve oğlu görünce bir an mutlu oldu, sonra yüzünü buruşturdu ve tatmin olmadı: "Neden bu kadar çabuk buradasın? Acele etmene gerek yok, bunu halledebilirim. tek başına."

"Wen Wen çok ağır hasta, onunla ilgilenmesi gerekiyor."

Fu Yunruo çaresizce konuştu: "Wen Wen gelmek konusunda tartışıyor, hiçbir şey yapamam..."

Sonra dedi ki: "Wen Wen'i zaten takip muayenesine götürdüm. Hastalık neredeyse iyileşti. Şimdi hala biraz öksürüğü var. Boğazını nemlendirmek için biraz akide şekeri ve Sydney güveç yapın."

Bir çocuğun çok fazla ilaç alması iyi değildir. Mei Teyze ilaç almanın gerekli olmadığını doğruladıktan sonra, öksürüğü gidermek için çocuğu biraz su kaynatması için özel olarak Sydney ve akide şekeri satın aldı.

Sırtına bağlı olan Wen Wen, kafasından çıkmaya çalıştı, gözleri açıkta kaldı ve Guo Amca'ya bağırdı: "Usta! Düşünün!"

Guo Amca'nın sert yüzü artık asılamazdı ve bir çiçeğe gülümsedi, "Ah!"

Wen Wen dışarı çıktığında, Guo Amca bir an için bir şey söylemeyi bıraktı, Wen Wen'i aşağı indirmek için elini salladı ve sonra çiçek kulübesinden dışarı çıktı.

Fu Yunruo çocuğu çözdü ve çiçeklikteki battaniyenin üzerine koydu ve kaygan yüzünü traş etti, "Seni küçük pislik."

Wen Wen ona saf ve masum bir yüzle baktı, "Anne!"

"Hmm!" Fu Yunruo yanıtladı.

Guo Amca hızla bir sürü yeni oyuncak getirdi ve Fu Yunruo'nun kendi işini yapmasına izin verdi ve Wen Wen'in icabına kendisi bakacaktı.

Fu Yunruo, Wen Wen'in gözden kaybolduğu için rahatlamış hissetmiyordu, Guo Amca'ya inanamadığı için değil, ama ona bakmasa her zaman hatırlayacaktı.

Fu Yunruo hala pes etmeye isteksizdi, Wen Wen zaten şık olan küçük elini salladı, "Yayınla!"

Sonra Fu Yunruo'yu görmezden gelerek kendi başına çalışabilen ve oynayabilen küçük bir araba aldı.

Fu Yunruo: "..." Bu hala bebeğine sürekli mi yapışıyor? Sadece birkaç gün içinde, ona eşlik etmesine gerek kalmadı.

Fu Yunruo, Xiaohuafang'a gitmek zorunda kaldı.

Hemen bir güncelleme yayınladı ve canlı yayının on beş dakika sonra başlamasını söyledi.

On beş dakika boyunca, Fu Yunruo bir sonraki çiçek odasına ve canlı yayın ekipmanına yeniden aşina oldu.

Guo Amca bu günlerde çiçek odasındaki orkidelerle ilgileniyor. Petri kabındaki her orkide çok güzel büyümüş, yeşilliklerle dolu ve çok enerjik.

On beş dakika geldikten sonra canlı yayın odasını zamanında açtı.

【Sonunda buradasın! 】

[Yunyun geri döndün! Kalp Kalbe]

[İnanamıyorum, Yunyun sonunda yayına başladı...]

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin