Chi Wen sıkıca sarıldı ve sarıldı, dışarıdaki soğuğu hissedemedi.
Fu Yunruo'nun yumuşak vücuduna bastırdı ve güven veren kalp atışlarını dinledi. Uykulu ve uykuluydu.
Bu sefer hastaydım ve biraz incindim.
Ancak, Chi Wen'in bu vücudun gerildiğini açıkça hissetmesi uzun sürmedi ve kalbinin sanki korkuyormuş gibi daha hızlı ve daha hızlı atması uzun sürmedi.
Chi Wen aniden neşelendi ve dışarı bakmak istedi ama sıkıca tutuldu, çok fazla mücadele ederek onu inciteceğinden endişelendi.
Böylece dışarıdaki hareketi dinledi.
Dışarısı sessiz, diye düşündü Chi Wen kendi kendine, bu kadın karanlıktan korkmuyor mu?
Gerçekten çekingendim, onunlayken bile korkardım.
Ancak küçük kollarına ve bacaklarına baktı.
Henüz erkeksi değil ama yakında büyüyecek!
Birden bir kadının kendi kendine konuştuğunu duydu.
"İki yıl saklandıktan sonra, ölümden kaçınmak hala imkansız mı?"
O sırada beyni boştu ve bu cümle, cümlenin anlamını anlamadan önce zihninde birkaç kez ileri geri gitti.
Chi Wenru'ya yıldırım çarptı ve tüm vücudu sersemletildi.
ölüm……
Her tarafı üşümeye ve titremeye başladı, bu söz onu korkuttu, dehşete düşürdü...
Paniği dışarı atacak hiçbir yer yoktu, bağırmak istedi ama ağzı sanki bağırıyormuş gibi sessizce hareket etti ama ses çıkaramadı.
Ne kadar sürdüğünü bilmiyorum ve bir an gibi geldi, kısa ve keskin bir çığlık duyuldu ve bir sonraki an, karanlığı delen yüksek bir çığlık duyuldu.
"Vay ah ah ah ah ah ah..."
Bebeğin ani çığlığı, sessizliği tehlikeli bir atmosfere böldü ve ayrıca Fu Yunruo'yu sınırsız korkudan geri çekti.
Aynı zamanda, caddenin her iki tarafındaki konut binalarında birkaç ışık yandı.
"Yaoshou! Kimin çocuğu ağlıyor!"
"Büyük gecede çocukları, insanları rahatsız etmek için kimin evi çıkardı?"
"Pardon pardon." Fu Yunruo, duysalar da duymasalar da tekrar tekrar özür diledi.
Birinin sesini duyunca, kalbindeki korku yavaş yavaş dağıldı ve soğuk ve bilinçsiz bedeni bilincini kazandı.
Fu Yunruo hızla kollarındaki oğluna baktı.
"Ah, bebek ağlamıyor, rahatsız mı ediyor?" Fu Yunruo ayağa kalktı ve ona sarıldı, alnını alnına bastırdı.
Ama yüzü açığa çıktı, vücut ısısı çok düşüktü ve alnına dokunmak vücut ısısını çok yükseltti.
Fu Yun emin değilse, yine mi ateşi var?
Çocuğu ikna ederken, Fu Yunruo hastaneye döndü ve yarı yarıya hızlı yürüdü.
Ağlama hiç durmadı ve ağlaması nereye giderse gitsin.
Fu Yunruo endişeyle doluydu, sadece yakında hastaneye gitmeyi düşünüyordu.
"Çok, çok."
Fu Yunruo, birinin onu aradığını duymuş gibi afallamıştı.
Tanıdık bir ses duymadan önce afallamıştı. Arkasını döndü ve bir üç tekerlekli bisikletin yanında durduğunu gördü ve Guo Amca yukarıdan aşağı indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
De TodoOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...