Wen Wen, şimdi gidiyoruz!" Fu Yunruo'nun sesi dışarıdan geldi.
Wen Wen başını çevirdi ve mutfaktan koşarak çıktı ve küçük e'in önünde durdu. Etrafına bakındı ve ön sepetteki bir torbaya sarılı kare nesneler dışında büyük bir nesne göremedi.
Havadaki kokuyu koklamaya çalıştı ama bir gün boyunca avluyu dolduran kokunun dağılması üzücüydü. Kokusunu alamıyordu. Wen Wen başını kaldırdı ve Fu Yunruo'ya sordu, "Anne, bir şey mi unuttun?"
Fu Yunruo, Wen Wen'e baktı ve garip bir şekilde "Hayır, her şeyim bir arada" dedi.
"..." Wen Wen endişeliydi, "Haşlanmış domuz!"
Fu Yunruo sıkıca sarılmış çantayı işaret etti, "Öyle değil mi?"
Wen Wen bunu duyduğunda inanamayarak gözlerini açtı. O kadar çok kızarmış domuz eti vardı ki, ancak bu kadar çok şey yapabilir miydi?
Fu Yunruo ona baktı ve Wen Wen'in ne düşündüğünü anladı. "Annem verdi. Büyükbaban Mei şarapla birlikte kızarmış domuz eti yemeyi seviyor. Vermek istemez misin? Büyükanne Mei annene kızarmış domuz eti yapmayı öğretti. Gönderme? Ve..." dedi.
Fu Yunruo her seferinde bir puana ulaşırsa ve Wen Wen, böyle bir hesaplamadan sonra onların verilmesi gerektiğini duyarsa, yalnızca bir puanın kaldığı doğrudur.
Wen Wen küçük başını eğdi, kızarmış domuz eti hayal ettiğinden farklı bir şekilde böyle uçup gitti...
Fu Yunruo, Wen Wen'i çiçek bahçesine geri taşıdı.
Guo Amca, Wen Wen'in kayıtsızlığını görünce hemen sordu: "Wen Wen'in nesi var? Bir çocuk ona zorbalık mı etti?"
Fu Yunruo gülümsedi ve "Ona nasıl zorbalık yaparsın? Onu koru! Yeterince kızarmış domuz eti yemediği için mutlu değil." dedi.
Guo Amca bunu duyunca üzüldü, "Wen Wen üzgün değil, Büyükbaba Guo sana yemek için kızarmış domuz eti alacak!"
Fu Yunruo yemek kutusundan bahsetti, "Bugün bir şeyler yaptım Guo Amca, onu satın almaya gerek yok ve Wen Wen daha fazla yiyemez."
Çocuğun sağlığına gelince, Guo Amca hiçbir şey söylemedi ve hızla Wen Wen'in elini tuttu, "Haydi, gidip küçük mavi çimenleri görelim, nasıl görünüyor?"
Wen Wen bunu duyduğunda hemen neşelendi, "Bluegrass!" Kendisi bir mavi ot yetiştirdi!
Böylece Wen Wen ve Guo Amca çiçek kulübesine gittiler ve Fu Yunruo yemek pişirmeye başlamak için mutfağa gitti.
Wen Wen bilinçsizce küçük adımlarını hızlandırdı ve hızlıca küçük saksı bitkisine koştu, bakmak için çömeldi.
Xiao Miao'nun yeşil ruhunu görünce mutlu bir şekilde sırıttı, "Çok güzel görünüyor!"
Guo Amca yandan övdü: "Evet, Wen Wen gerçekten harika!"
Wen Wen daha da mutluydu ve sonunda hayatta kalan Lan Miao'ya gururla baktı.
Az önce annesinin orkideleri bu kadar iyi yetiştirdiğini, nasıl destekleyemeyeceğini söyledi!
Wen Wen nasıl koşacağını ve zıplayacağını öğrendikten sonra çok mantıklı davrandı ve yetişkinlere yardım etmek istedi. Yetişkinlerin kullandığı kürek ve diğer aletler onun küçük bedeni için kullanılamadığından annesi bir takım aletler satın almış, kazmış ve çiçek dikmiş. ile ilgili.
Ama beklemediği şey, diktiği tüm çiçeklerin ölmüş olmasıydı. Hem annesi hem de Büyükbaba Guo bunu ciddiye almadı. Muhtemelen iki ya da üç yaşındaki çocukların çiçekleri yok etmeseler çok güçlü olacağını hissetti. Nasıl çiçek yetiştirebilirlerdi? Ama Wen Wen onun için üzüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
De TodoOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...