Bölüm 16

97 5 1
                                    

Ekibin göreve başladığı ilk gün, çekimler henüz resmi olarak çekilmemişti ve ekip, müdür yardımcısı yönetiminde gürültülü bir şekilde başlangıç ​​törenine hazırlandı.

Açılış töreni saat sekizde başladı ve mekan saat yediden önce zaten hareketliydi.

Si Yue, özel salonunda otururken, saat yediden önce alçakgönüllü bir şekilde ortaya çıktı. Başrol oyuncusu olarak meşgul değildi, yüzünü göstermesi gerektiğinde sadece yüzünü göstermek için dışarı çıktı.

Tembel ve ajanın önünde hareket ediyor gibi görünüyor. Aslında dış görünüşü mükemmel. Her şeyden önce, kendini adamıştır ve asla büyük isimler oynamaz.

Senaryo ezbere okunmuş, nasıl yorumlanacağı zihninde defalarca tatbik edilmiştir. Cep telefonuyla oynuyordu ve aniden menajerinin şiddetle tavsiye ettiği çiçek yetiştirmek için canlı yayın odasını düşündü.

Si Yue platforma tıkladı, trompetiyle giriş yaptı ve canlı yayın odasını buldu. Doğru zamanda geldi ve sunucu iki dakikalığına yayına yeni başlamıştı.

İlk bakışta bir çift kusursuz eli fark etti, ince ve beyaz, parlak ve pürüzsüz.

Si Yue kendisinin manuel bir kontrol olduğunu düşünmüyordu ama yine de daha fazla görünmek için çekiciydi.

Çiçekler tarafından cezbedilmenin yanı sıra, geri kalanı muhtemelen çapanın kendisi tarafından cezbedilir.

Baraj yorumları çok canlı.

[Yunyun önceki canlı videoyu ne zaman yayınlayacak?]

[Hazine yayıncısını kaçırmak acıtıyor]

[Yayını ilk kez izlemek için çalar saati özellikle kalkmak üzere ayarladım]

【Yalnız değilsin! 】

【Yalnız değilsin! 】

[Sadece eski yedincimizin ne zaman doğduğunu görmek istiyorum]

[Ma Ma dört gözle bekliyor, dört gözle bekliyor...]

Si Yue canlı yayın efektini engellemeyi düşündü, bu yüzden barajı kapattı ve canlı yayını izlemeye odaklandı.

Bir süre ona baktı, ondan etkilendi ve ilgiyle baktı.

Si Yue bir saksıyı yetiştirip bir saksıyı öldürse de, bilgisi, anlayışı ve çiçek yetiştirme konusundaki pratik yeteneği çoğu profesyonelden daha zayıf değildir.

En azından Si, bu blogcunun tekniklerinin çok profesyonel olduğunu ve ünlü bir öğretmen tarafından yönlendirildiğini görebiliyor, büyük değil.

"Kardeş Yue, kardeş Ning burada ve sana merhaba demek istiyorum." Si Yue'nin asistanı Xiao Gao kapıyı çaldı ve söyledi.

Si Yue kayıtsızca başını salladı ve canlı yayın odasından çıkmak üzereyken, yayıncının sözleri onu cezbetti.

Yakında Xia Wanning asistanıyla birlikte içeri girdi. Güneş gözlüklerini çıkardı ve özür dilercesine, "Üzgünüm, Kardeş Yue, geciktim" dedi.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin