Bölüm 18

84 5 0
                                    

Si Yue'nin aldığı senaryo bir film ve televizyon senaryosuydu. En iyi etkiyi elde etmek için ekip, canlı çekim yapmak için uzak yerlere gitti ve ağ sinyali kesintili oldu.

Ve Bahar Şenliği'ne yetişmek için çekim süresi çok dar.

Herkesin çekimleri sıkıştırılır ve ardından sıkıştırılır.

En çok drama yapan erkek başrol olarak Si Yue, oyunculuğu ne kadar iyi olursa olsun bunu hissediyor.

Bir pası olduğu için, onunla oynayan kişinin pas geçebileceği anlamına gelmez. Genellikle insanları oyuna dahil etmesi gerekir.

Yönetmen kritik, ekibin acelesi olsa bile her çekimin mükemmelliğinin peşinden gitmeleri gerekiyor.

Neyse ki, sonunda tamamlandı.

Eve geldiği gece, Si Yue şiddetle uyudu ve ertesi gün tüm enerjisiyle yeniden dirildi.

Egzersiz yapmak için spor salonuna gittikten sonra duş almak için banyoya gitti, bol pijama giydi ve askılı denizkızı çizgisi baş gösteriyordu.

Başında havluyla ıslak saçlarını silerken dışarı çıktı.

Saçlarını damlaması durana kadar sildikten sonra havluyu bir kenara attı ve uzun vücudu tembelce yumuşak kanepeye gömüldü.

Siyah kısa saçları dağınıktı ve birkaç tutam saçı dolgun alnının önüne düştü.

İnce parmakları sade, lüks siyah telefonu aldı ve ekranı keserken arkasına yaslandı ve kemiklerini gerdi.

Tekrar boş zamanlarında çiçek yetiştirme zamanı geldiğinde, bilinçaltında ajanı dürtmek ve ondan bir an önce saksı göndermesini istemek istedi.

Ardından o gün izlediği canlı yayını hatırlayarak parmağını sohbet APP ikonunu geçti ve canlı yayın platformuna tıkladı.

Zamanın bu noktasında, takip ettiği tek çapa canlı.

Si Yue canlı yayın odasına girdi.

İzlenimden tamamen farklı olan popülariteyi görünce kaşlarını kaldırdı.

Doğru hatırlıyorsa ilk kez canlı yayın odasına girmişti. Bu yayıncı hala sadece binlerce kişi tarafından popüler olan küçük şeffafı izledi. Bir süre sonra 300-400 bin kişi canlı yayını takip ediyor mu?

Değişim onun yokluğunda değişti mi?

Renkli baraj ezici bir şekilde ekranı kaplıyordu ve Si Yue kıkırdayarak barajı kapattı ve canlandırıcı arayüzün uzadığını gördü.

Çapa onun içeri girdiğini fark etmiş gibi görünüyordu ve kendisini özellikle net ve hoş bir sesle selamladı.

"Bu 9983535444 izleyicinin ödülü için teşekkür ederiz..."

Si Yue o gün verdiği hediyeyi hatırladı ve şu yorumu yaptı: Hayır, teşekkürler.

Ev sahibinin sesi içtenlikle dolu, "Yine de teşekkür etmek istiyorum, bana çok yardımcı oldunuz, çok minnettarım, izlemek istediğiniz canlı yayınlarınız var mı, orkideler ne iş yapar bilmiyorum. izlemek ister misin? Bir kere sorma hakkın var, ben yaparım..."

Baraj bir şeyler söylemiş anlaşılan, çapa açıkladı: "İleride yoksa bu kadar çok hediye vermeni tavsiye etmem. Ekonomik şartlar elverirse ara sıra bana bir çiçek veya bir buket çiçek, çok mutluyum..."

Si Yue, canlı yayın odasındaki interaktif yorumları inceledi. Yorumların üstünde yayıncının mesajı vardı ve odaklandığı on orkide türünü kısaca tanıttı.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin