Bölüm 13

82 8 0
                                    

Yuan Xin kapıyı itti ve yukarı bakar bakmaz, siyah bir ofis koltuğuna yaslanmış gündelik takım elbiseli bir adam gördü, bir çift uzun bacak masa üstüne koyacak yeri yoktu, başı arkaya dayamıştı. sandalye, kaldırdı. Bir kitap yüzünü kapladı.

Kapıdaki hareketi duyan adam, derin bir uykuda duymamış gibi hiçbir harekette bulunmadı.

Yuan Xin acelesi yoktu, saksı bitkisini masaya koydu ve gecikmeden evrak çantasından bir, iki veya üç yazı çıkardı ve masaya koydu.

Sonra masaya vurdu, "Bu son zamanlarda seçtiğim iyi bir senaryo. Bakalım hangisini oynamak istiyorsun?"

Bir süre sonra, ince parmaklar kitabı indirdi ve yakışıklı bir yüz ortaya çıktı.

Adam uyuşuk bir şekilde yattı, göz kapaklarını kaldırdı ve kayıtsızca, "Çiçek öldü..." dedi.

Konuşmanın yarısında, gözleri istemeden masanın üzerine yerleştirilmiş saksı bitkilerini taradı ve bir saksı yeşil mavi çim belirdi.

Böylece konuşma doğal olarak değişti, "Özellikle üzüntüyü hafifletmek için çalışmaya ihtiyacım var."

Yuan Xin, bu atayı iyileştirebileceğini bilerek başını dik tuttu ve senaryoyu itti.

Si Yue rastgele bakışlarını taradı, sonra birini işaret etti, "İşte bu."

Yuan Xin onu aldı ve bir baktı, sonra onaylayarak başını salladı, "Evet, yönetmenle iletişime geçeceğim ve diğerleri senin için itilecek."

"Bu ekip resmi olarak yarım ay içinde göreve başlayacak. Ekibe zamanında katılmanız ve daha sonra tam senaryoyu size göndermeniz gerekiyor. Bu süre zarfında, yüzümü kaybetmemek için bunu düşüneceksiniz. kendini aptal durumuna düşürmek."

Si Yue içini çekti, "Güzel bir şey söyleyemez misin?" Bakalım bu insan mı? Altın At aktörünün tutarlı bir kazananı, oyunculukta nasıl alt üst olabilir?

Yuan Xin çığlık attı ve Si Yue'ye karşı acımasız alayını dile getirdi.

Si Yue'nin gözleri yine saksı bitkisine takıldı, "Chi Weicheng geri mi döndü?"

"Geri gel, sen..." Yuan Xin konuşmaya devam etmek üzereyken, kapı çalındı.

Yuan Xin kapıya baktı ve "Girin" dedi.

Yüksek topuklu, zarif makyajlı bir sekreter kapıyı açtı ve içeri girdi: "İmparator Si, Kardeş Yuan, Bayan Fang Xueruo burada, İmparator Si'yi görmek istiyor."

Kadın iş yapıyormuş gibi davranmaya çalıştı ama bakışları Si Yue'nin yüzüne takıldı, yanakları kırmızı ve pembeydi.

O yakışıklı yüz bir kadın için o kadar ölümcül ki, göz kamaştırıyor.

"Neden yine burada?" Yuan Xin ismi duyunca kaşlarını çattı.

Bu kelime, buraya ilk gelişi olmadığını ve buna karşı tutumlarını görebildiğini belirten akıllıca söylenmiştir.

Si Yue'nin kaşları sabırsızlıkla parladı, "Görmüyorum."

Yuan Xin'in itirazı yoktu ve kadına şöyle dedi: "Kral Si'nin burada olmadığını söyle, bırak benimle bir randevu ayarlayıp geri gelsin."

"Tamam." Kadın cevap olarak başını salladı, kapıdan kızararak ayrılmadan önce İmparator Si Ying'e birkaç kez daha bakmadan edemedi.

Yuan Xin içini çekti ve "Sen belalısın" dedi. Bu kızlar işin özüne bakamaz mı? Görünüm gözlerinizi kör eder.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin