Üzgünüm üzgünüm! Bu aptal çocuk çok yaramaz." Bir çiftlik evinin önünde iri yarı bir kadın, uzun boylu ve iri yarı bir çocukla geldi ve çekici bir genç kadından özür diledi. Özür dilediği sırada anne, Dashan'ın kafasının arkasına bir şaplak indirdi: "Ruoruo Teyze'den çabucak özür dile!"
Ağır darbeyi gören Fu Yunruo biraz kıpırdandı. Aceleyle dedi ki: "Sorun değil, sorun değil. Her şey sadece bir yanlış anlaşılma. Sonuçta, çocuklar oynamayı sever…”
"Üzgünüm, Büyük Rahibe Ruoruo." Dashan başının arkasını ovuşturdu ve sırıttı: “Abla, sana küçük kardeşimi vereceğim. Wenwen'i yeni küçük kardeşim olması için aileme verir misin?"
Fu Yunruo: "Ah..."
"Saçmalık!" Dashan'ın annesi çocuğun kafasına tekrar vurdu. “Ayrıca ona Teyze de, Abla değil!”
"O çok güzel. Elbette ona Büyük Kızkardeş denmesi gerekiyor!”
"Kokmuş velet!" Dashan'ın omzuna bir tokat daha düştü. Fu Yunruo anneyi durdurmak için neredeyse öne çıktı ama Dashan'ın kendisi en ufak bir rahatsızlık duymuyordu. Oğlan dudaklarını kıvırdı ve kibar ve güzel ablaya sırıtarak baktı: "Öyleyse anne, oğlu olmam için beni Büyük Rahibe Ruoruo'ya verir misin?"
Her durumda, yine de güzel bir erkek kardeşi olmasını istiyordu. Evindeki bütün gün kirliydi ve sadece ağlamayı biliyordu. Çocuk, sevimli Wenwen ile nasıl karşılaştırılabilir?
"Bence dayağa ihtiyacın var!"
“…”
Fu Yunruo'nun Dashan'ın aptalca davranışına gerçekten kızmadığından emin olduktan sonra, kadın en büyük oğlunun kulağını çekti ve çocuğun protestosuna aldırmadan onu gitmeye sürükledi.
Anne ve oğlunu uğurladıktan sonra, Fu Yunruo evine döndü ve hemen depresyondaki Wenwen'i gördü. Sönük küçük bir top gibi, çocuk tombul vücudunu odanın köşesinde çömeldi.
…hayır hayır. Gülmemeli.
Fu Yunruo çocuğa yaklaşırken sempatik bir ifade sergilemek için elinden geleni yaptı. "Pekala, Wenwen, daha fazla üzülme. Kardeş Dashan, Wenwen'den özür diledi. Wenwen, Kardeş Dashan'ı affedecek, değil mi?" Fu Yunruo şişko köftenin önüne çömeldi ve ona sarıldı: "Bizim Wenwen'imiz en iyisi."
Wenwen depresif bir ruh haline girdi. Kendini annesinin kollarına gömdü, küçük bedeni utanç içinde beceriksizce büküldü.
Bugün büyük bir yüzünü kaybetti! Ne kadar utanç verici!
Köyün onurlu çocuk patronu, düşman tarafından kaçırıldı. Bundan sonra nasıl başını sallayacaktı?
Wenwen'in durgun ifadesini görmek, Fu Yunruo'nun bugünkü olayın tüm hikayesini hatırlamasına neden oldu. Daha fazla dayanamadı ve kahkahalara boğuldu.
Wenwen aniden başını kaldırdı. Gözleri kınama doluydu.
"Pfff! Üzgünüm, Baobao. Annem öyle demek istemiyor."
Wenwen keder ve öfkeyle şikayet etti: "Benim hassas genç kalbimi nasıl incitebilirsin anne?" Zaten yeterince incinmişti, ama annem hala ona gülüyordu!
Fu Yunruo çabucak düz bir ifade takındı ve hatasını içtenlikle kabul etti: "Anne yanılıyor. Annem gülmemeli. Baobao, annemi bağışla, tamam mı?”
"Hımm!" Wenwen yüksek sesle homurdandı. Bir süre ikna edildikten sonra isteksizce annesini affetti.
Çocuğun tsundere tavrını gören Fu Yunruo neredeyse yeniden kahkahaya boğulacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
De TodoOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...