Bölüm 7

111 8 2
                                    

Fu Yunruo başkalarını rahatsız etmeyeceği bir pozisyonda durdu, sessizce Guo Amca'nın yanında durarak onun çiçekler ve bitkilerle oynamasını izledi.

Kısa süre sonra bebeğin arkasından hareket ettiğini hissetti ve buraya geldiğinden beri bebeği beslemediğini hatırladı.

Bu yüzden Guo Amca'ya şöyle dedi: "Guo Amca, gidip bebeği temizleyeceğim."

"Git." Guo Amca arkasına bakmadan sabırsızca söyledi.

Fu Yunruo çiçek kulübesinden aceleyle çıktı.

Dışarı çıktığım an, çiçek kulübesinin sıcaklığından çok daha yüksek bir sıcak hava dalgası yüzüme çarptı.

Fu Yunruo hala bebeğin buna dayanamayacağından korkuyordu, bu yüzden aceleyle kulübeye gitti.

Şu anda, Fu Yunruo bir şeyleri hareket ettirmeyi umursamıyordu. Oturma odasında bir tavan vantilatörü olduğunu görünce hemen açtı ve bebeği çözdü.

Fu Yunruo onu bacaklarına sardı ve küçük vücuduna dokundu. Vücut ısısı normalden çok daha yüksekti ama siyah gözleri parlıyordu ve rahatsız görünmüyordu.

Fu Yunruo bebeğin hassas küçük yüzünü ovuşturdu.

"Bebek bugün harika!" Hiç ağlamadı.

Bebeğin hangi durumda olursa olsun ağlayacağından gerçekten endişeliydi ve Guo Amca'yı rahatsız ederse onları işten uzaklaştıracaktı.

Bebek çok mantıklı!

Bebeğin bu kadar uslu olması nadirdir ve görünen o ki Fu Yunruo, yarım ay öncesine döndükten sonra bir süre çok heyecanlıydı.

Bebeğin bezini değiştirdi, besledi ve bebek arabasına koydu.

Dışarıdaki güneşe baktı, hava sıcaktı ve çiçek kulübesine giden yol çok uzakta değildi ama Fu Yunruo bebeği aldı ve gerçekten tekrar dışarı çıkmaya cesaret edemedi.

Bebek sadece dört aylık, bu yüzden sıcak çarpması iyi olmaz.

Bu küçük bungalov iyi bir ısı yalıtım performansına sahiptir. Dışarıdan gelen boğucu ısı içeri giremez, bu yüzden tavandaki vantilatörü açar ve soğuması için üfler.

Bebek ağlamıyor, bebek arabasında sessizce duruyor, zaman zaman ellerini ve ayaklarını sallıyor.

Fu Yunruo saatin on bir olmadığını ve şimdilik yemek pişirmeye gerek olmadığını gördü ve bebek hala çok usluydu, bu yüzden orkide aramak için telefonunu açtı.

Bu işi yapmaya kararlıydı, ancak Lanhua hakkında fazla bir şey bilmiyordu, bu yüzden geçici olarak Buda'nın ayaklarına sarılmaya ve nasıl başlayacağını görmeye hazırdı.

Chi Wen zaman zaman ellerini ve ayaklarını uzattı ve bakışları telefonunu kaydırmaya odaklanan kadına kaydı.

Şimdilik bu kadınla sorun çıkarmamaya karar verdi. Bir işi var ve onu besleyebilmeli, değil mi?

Ancak bu bin yuan biraz daha az, yine de biriktirmesi gerekiyor ve yürüyüp konuşabildiği zaman para kazanmasına yardımcı olabilir.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin