Chi Wen bu gece son derece huzursuz uyudu, gri bir rüyaya girdi ve içinden çıkamadı.
Uzun süre uğraştı, sonunda kabustan kurtuldu ve gözlerini açtı.
Boşluğa donuk bir bakışla baktı ve tüm vücudu düşük bir ruh haline dalmıştı.
Rüyamda ne gördüğümü hatırlamıyorum sadece o anki duyguları hatırlıyorum korku, endişe, korku...
Ağlamak istemiyordu ama bebeğin gözyaşı kanalları kimse tarafından kontrol edilmiyormuş.
Fu Yunruo uykuya daldıktan kısa bir süre sonra, aniden etrafındaki hareketi hissetti. Gözlerini açmadan önce elini uzattı ve okşamaya başladı.
"Wen Wen'in nesi var?" Fu Yunruo, çocuğun kısa ağlamasını duyduğunda anında ayık oldu. Dikkatle baktı ve Wen Wen gözlerinin kenarlarından yuvarlanan yaşlarla kızardı ve ağladı.
Çabucak çocuğu aldı, yataktan kalktı ve etrafta dolaştı ve "Ah, ağlama ya da ağlama" dedi.
Aceleyle bezini değiştirdi ve süt tozuyla doldurdu, ama ne kadar beslerse beslesin, içmeyi reddetti ve bunun yerine daha yüksek sesle ağladı.
Bu bebek rahatsız mı? Fu Yun endişeliydi ve elleriyle karnını nazikçe ovuşturdu, "Bebek rahatsız mı? Anne senin için ovuyor, acıyor~"
Ağlama bir süre durdu ve büyük ıslak gözleri Fu Yunruo'ya baktı. Sadece rahat bir nefes aldı ve bir sonraki an yüksek sesle ağladı.
Bu kadının yumuşak sesini duyan Chi Wen daha da incinmiş hissetti. Belki kabus gibi bir ilişki yaşamış ve birden psikolojik savunma hattını kırmış, yüksek sesle ağlamaktan kendini alamamış olabilir.
Yetimhanede tok ve aç olduğum, diğer çocuklarla buğulanmış çörek için kavga etmekten utandığım günleri hatırlayarak... On iki on üç yaşlarında eğlence sektörünün para kazandığını duydum ve sinemaya gittim. ve televizyon şehri düşük seviyeli grup performansını yapacak. Genç olduğu için zorbalığa uğramak, geçmişi olmadığı için zorbalığa uğramak...
Onu terk etmeye mahkum olduğuna göre, neden ona karşı bu kadar iyi olsun ki? Neden ona bu kadar iyi davranıyorsun? Neden ona bu kadar iyi davranıyorsun?
Neden onu terk etmeye isteksiz hale getiriyorsun?
Sen beni istemiyorsun, ben de seni istemiyorum!
Sen beni istemiyorsun, ben de seni istemiyorum!
Chi Wen yürek parçalayıcı bir şekilde ağladı, küçük elleri Fu Yunruo'nun saçlarını sıkıca kavradı, gözyaşları içinde yanakları kıpkırmızı oldu ve şefkatli çığlıkları yüksek sesle boğuk bir hal aldı.
Fu Yunruo onu uzun süre ikna etmedi. Oğlunun ağlamasını duyunca burnu acıdı ve gözyaşları aktı.
"Bebeğim... ağlama... Anne burada..." Fu Yunruo ağlarken ikna oldu, "korkma...uh...bebek korkmuyor..."
Mei Teyze geldiğinde, biri büyük biri küçük, yaşları belli belirsiz iki göz gördü.
Bebek Wen Wen doğduğundan beri çok sessiz ve usludur ve nadiren ağlar, bu yüzden Mei Teyze Fu Yunruo'nun kendi başına getirebileceğini gördü, bu yüzden sadece ara sıra yardım etti.
Gecenin bir yarısında ani ağlama ve kargaşa devam etti ve hafifçe ona yayıldı. Mei Teyze de şok oldu ve çabucak ayağa kalktı ve durumu görmeye geldi.
"Mei Teyze...uuu... bebek ağladı ve hıçkırdı... ne yapmalı..." Fu Yunruo çaresiz görünüyordu, yardım istedi, "ne yapmalı..."
"Sorun değil, bir bakayım, bir çocuğun gecenin bir yarısı ağlaması normal, panik yapmayın." Mei Teyze çocuğu tutup bakmak istedi ama onun bu hareketi yapmasını beklemiyordu ve bebek daha da boğuk bir şekilde ağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
RandomOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...