Acı bir yüzle, Fu Yunruo küçük bungalovun önündeki saksı bitkisine sarıldı ve başlayamayacakmış gibi hissederek uzun bir süre ona baktı.
Ama bu, Guo Amca'nın itiraf ettiği görevdir. Ya bunu başaramazsa ve Guo Amca'ya iş için yeterli olmadığını hissettirir ve sonra onu bırakırsa?
Bu işten çok memnun...
Güvenli tarafta olmak için, Fu Yunruo çeşitli bilgileri tekrar kontrol etmek için telefona gitti ve bu bundan daha fazlasıydı. Bunu düşündükten sonra, orkide sevenler takas forumuna gitti ve bir tehlike mesajı yayınladı.
Neyse ki Lan arkadaşları çok hevesliydiler ve ona temel nedeni iyileştirme adımlarını açıkladılar.
Fu Yunruo, başlamaya karar vermeden önce gereken her şeyi defalarca onayladı ve hazırladı.
Bitkileri dikkatlice havzadan çıkardı, toprağı kök sisteminden silkeledi ve ardından kök nedenini buldu.
Tabii ki, görünüşe göre biraz çürümüş bir kök sistemi vardı. Neyse ki, zaman içinde keşfedildi, sadece biraz.
Kestikten sonra tekrar tekrar sorun olmadığını teyit etti, sonra sterilize etti ve yeni bir saksıya nakletti.
Her şey bittikten sonra rahat bir nefes aldı ve terini sildi.
Bir sonraki adım etkisini görmek, umarım her şey yolunda gider.
Sonraki beş gün boyunca Fu Yunruo tüm dikkatini bu saksı bitkisine odakladı. Orkidenin bariz bir şekilde iyileştiğini gördükten sonra, sonuçları test etmesi için onu Guo Amca'ya verdi.
Kontrol ettikten sonra, Guo Amca çok memnun oldu, nadir görülen bir onayla başını salladı ve hatta gülümseyerek bir yüz verdi.
"Fena değil."
Fu Yunruo basitçe gurur duydu.
Uzun zamandır burada ve Guo Amca'nın gülen yüzüne ilk kez sahip oluyor!
Onu da övdü!
Fu Yunruo'nun şu anki ruh hali, çocukken okulda olduğu gibi, öğretmen tarafından övüldü ve neredeyse neşeyle uçtu.
O zamandan beri Guo Amca, Fu Yunruo serbest kaldığında ona ipuçları verecek.
Fu Yunruo ilk başta kendinden geçmişti, sonra hevesle daha fazla bilgi öğrendi.
Teorik bilgiyi on buçuk gün boyunca internette öğrendiğini ve Guo Amca'nın otuz dakika boyunca ona rehberlik ettiği kadar faydalı olmadığını gördü.
Fu Yunruo, Guo Amca'nın Lanhua'ya karşı çok hoşgörülü olduğunu keşfettikten sonra, sık sık okula arsız gitti.
Guo Amca bütün gün çiçek kulübesinde kaldığı ve çiçek kulübesinin sıcaklığı nispeten sabit olduğu için bile, Fu Yunruo ara sıra bebeği arkasından çalışır.
Fu Yunruo ayrıca Bebek Wen Wen'i beşikte otururken gördü, sadece zamanın geçtiğini fark etti.
Ah, oğlum oturacak!
Zamanı saydı, bebek zaten altı aylık!
Fu Yunruo bu dönemde bebeği ihmal ettiğini hissetti ve kendini suçlu hissetti, bu yüzden bebekle daha fazla zaman geçirdi.
Öyle oldu ki, Guo Amca ona temel taslağı verdi, daha fazla okuyabilir ve okuyabilir ve anlamıyorsa tavsiye isteyebilir.
Yani bebek uyurken Fu Yunruo kitap okuyordu.
Yolun yarısında aniden bir şey duydu.
Fu Yunruo şüpheyle ayağa kalktı ve dışarı çıktı. Demir kapının hareketini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
De TodoOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...