Chi Wen'in küçük vücudu bir kerevitte kırmızıydı. Sonunda kadının edepsizliğinden kurtuldu, yatağın en iç kısmına tırmandı ve karnının üzerine kapandı.
Bu kadın korkunç! Onu nazikçe teselli etti ve hatta ona böyle davrandı.
Yüz istemiyor mu?
O kızgın!
Fu Yunruo arkasından gülüyordu, bebek hala çok utangaç, çok tatlı!
Tekrar RUA'ya gitmek istese de, devam ederse bebeğin sinirlendiğini ve birkaç gün onu görmezden gelmesi gerektiğini de biliyordu.
Ama bebeğin rahatlığından sonra, Fu Yunruo'nun depresif ruh hali silindi ve neşeli oldu.
Fu Yunruo, oğlunun kabarık kürkü düzelene kadar uzun bir süre bekledi, sonra utangaç bebeği aldı ve ona sarıldı, bebeğin sırtını düzenli ve nazikçe avuçlarıyla okşadı.
Chi Wen gözlerini sıkıca kapattı, kendini içine gömdü, kokulu vücuduna yarı yaslandı, rahat bir duruş ayarladı ve ritmik musluğun altında uykululuğu hızla yükseldi ve uykuya daldı.
Bebeği uyuttuktan sonra, Fu Yunruo forumu kullanmaya devam etti.
Başlangıçta, verilerinden çok memnundu. O anda gerçeklik tarafından vuruldu ve coşkusu soğudu. Kazançlar ve kayıplar hakkında endişelenmeye başladı.
Aceminin ilk canlı yayını için geçiş hattının ne tür bir veri olduğunu bilmiyorum.
Fu Yunruo forumda uzun zaman geçirdi, sonunda daha güvenilir veri analizine yöneldi ve ardından kendi verilerini karşılaştırdı.
Hepsini bir anda biliyordu.
İyi sonuçlarla bir üst-orta seviye olarak kabul edilebilirim. Yayına başlar başlamaz binlerce kişinin beğenisini kazanan bazı spikerler kadar iyi olmasa da sadece birkaçı.
Daha çok, yavaş yavaş popülerlik kazanan insanlar var.
Sabit kalabildiği sürece, bir gün o da iyi olacak!
Fu Yunruo'nun kalbinde bir popo vardı ve sonra telefonu bıraktı, kollarını küçük sıcak sobanın etrafına doladı ve memnun bir şekilde uykuya daldı.
Ertesi gün, Fu Yunruo çocuğu erkenden çiçek bahçesine götürdü ve kendi işini yapmadan önce çiçek bahçesinin işini yapması için Guo Amca ile el ele tutuşacaktı.
Ancak, Guo Amca ondan hoşlanmadı ve onu küçük çiçek odasındaki işlerle ilgilenmesi için bırakarak uzaklaştırdı.
Guo Amca, kendisine verilen görevin, kendisine verdiği tohumları ve çiçek fidelerini beslemek olduğunu açıkça belirtti.
Fu Yunruo, Xiaohuafang'a gitmek zorunda kaldı.
Biraz çözdü ve ardından kamera dün tohumların gömüldüğü toprağa bakacak şekilde canlı yayını açtı.
"Günaydın arkadaşlar Lan, bugün tekrar görüşüyorum..."
Fu Yunruo az önce bir paragraf söyledi, ekranın sağ üst köşesi sadece bir izleyici olduğunu mu gösteriyor?
Fu Yunruo şaşırmıştı. Dün onu yüzden fazla kişiyi takip etmedin mi? Neden canlı yayına geldi de kimse izlemeye gelmedi?
Yanlış dikkat değil mi?
Fu Yunruo aniden kafasını tokatladı: "Dün yayın saatini neden bildirmeyi unuttum?"
Hayranlar başlama saatini bilmiyor, bu yüzden doğal olarak gelmeyecekler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
RandomOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...