Fu Yunruo daha sonra oğlunun canlandığını fark etti. Artık sadece açken veya idrar yaparken gevezelik etmiyor, diğer zamanlarda da itaatkardı ve rahatsız etmiyordu.
O zaman, Fu Yunruo hala oğlunun bir kız gibi olduğunu hissediyordu, çocuğun çok sessiz olmasından endişe ediyordu ama şimdi hayat dolu ve ilk başta bunun daha iyi olduğunu düşündü.
Eskiden çok sessizdi, ama nedense onu endişelendirdi, ama şimdi ağlamayı seviyor ve büyük bir kayayı uzaklaştırmak istiyor.
Sadece birkaç gün sonra Fu Yunruo dayanamadı, çok gürültülüydü.
Her gün bitmek bilmeyen kelimelere sahip gibi görünüyor, uyku zamanı dışında, temelde sadece sesi, sanki DEHB'si varmış gibi, bir an duramıyor, yoruluyor ve uykuya dalıyor, sadece bir an huzur buluyor.
Ve onu bebek arabasına koyduğunda artık mutlu değildi, birinin onu tutması gerekiyordu ve diğerleri onu tuttuğu sürece tutamadı.
Mei Teyze daha önce ona sarılabilirdi, ama şimdi ona sarıldığı için küçük vücudu dik ve çok dirençli. Küçük adam gerçekten çok güçlü ve Fu Yunruo onu tutmazsa ve düşerse onu tutmak zorunda kalacağından gerçekten korkuyor.
Son zamanlarda bebekler artık süt tozu içmeyi sevmiyor.
Bebek üç aylık olduktan sonra, Fu Yunruo bu yaş grubuna uygun bir kutu bebek sütü tozu aldı ve gece yatmadan önce bir kez besledi, diğer zamanlarda anne sütü içti.
İlk kez süt tozu içtikten sonra, Fu Yunruo bebeğin süt tozu içmeyi tercih edeceğini hissetti, ancak Fu Yunruo anne sütünün bağışıklığı güçlendirdiğini duydu, bu yüzden kararlı bir şekilde günde sadece bir kez süt tozu verdi.
Ama şimdi süt tozu içmeye çok dirençliydi ve süt tozu yapacağını görünce çok heyecanlandı ve ağzını doldurduktan sonra içmeyi reddetti.
Fu Yunruo bebeğin sağlık durumunun kötü olup olmadığı konusunda endişeliydi, bu yüzden onu görmek için kliniğe gitti. Doktor herhangi bir sorun olmadığını tespit etti.
Normal olarak hala anne sütü içtiğini ve süt yağının azalmadığını görünce rahatladı. Belki de süt tozunun anne sütü kadar iyi olmadığını düşündüğümden ve çocukların damak tadı zaman zaman değiştiğindendir.
Fu Yunruo sonunda internette şikayet eden annelerin zorluğunu fark etti. O zaman, kendi gerçekliğini ebeveynlik forumundaki annelerle karşılaştırdı ve çok gurur duydu. Oğlu, dünyanın en düşünceli ve iyi huylusuydu!
Tabii ki, fazla şişkin olamaz. Sonunda, bir çocuk uykuya daldığında küçük bir melek ve uyandığında küçük bir şeytan olmanın ne demek olduğunu anlıyor. Fu Yunruo gerçekten zor ve mutlu.
Bebek artık oyuncaklarla oynamayı sevmiyor. Onunla ne zaman oyuncaklarla oynasa, Fatty'nin elleri çok direniyor ve oyuncakları sevmediğini söyler gibi gevezelik ediyor.
Fu Yunruo yeniyi sevdiğini ve eskinin yorulduğunu düşündü, bu yüzden yeni oyuncaklar almaya gitti. Küçük bebeğin sesinin ona kızgınmış gibi daha yüksek çıkmasını beklemiyordu.
Chi Wen gerçekten kızgın, bu kadın gerçekten bir müsrif! Nasıl tasarruf edeceğini bilmiyordu, çünkü bu kadın için bu kadar çabuk açlıktan ölmedi ve ona biraz para biriktirmek için kendi tayınını bile biriktirdi.
Sonunda büyük çapta bu işe yaramaz oyuncakları satın aldılar.
Daha önce parasının bittiğini düşündü, bu yüzden onu kaybetmek için bir bahanesi vardı, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
RandomOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...