soru: sunoo'nun birkaç tane yaşından bir şeyler görmek ister misiniz? eğer istemezseniz yaklaşık 6 7 bölüm sonra hayvan gibi zaman atlaması yaşayacağız ama kaç yaşa gideriz söylemem eheh
bir de oy ve yorum alamaz mıyım ben bu fice artık ya çok kötü floplanıyor :(
---
Jisung gecenin ikisinde çalan telefonunu "bu kim gece gece sikeyim ya" adlı şiirini okuyarak açmış, uyanan eşine öpücük atıp onun göğsüne elini bırakarak ritim tutmuştu. "Efendim Felix?"
"Jisung'ım, sincabım, ne yapıyorsunuz?"
"Uyuyoruz Felix, gece gece niye aradın oğlum?" dedi Jisung iç çekip.
"Bak seni Whatsapp'ten mi numaradan mı aramışım?" Jisung telefonu çektiğinde numaradan aradığını görünce gülümsedi. "Döndünüz mü?"
"Evet, size mi gelsek diye şey yaptım. Hyunjin nöbete kalmış, diğerlerinin de bebeği var evde arayıp uyandırmak istemedim. Hayır dersen yine eve geçeriz, şey yapma."
"Bebeğim saçmalama, gelin bekliyorum. Eviniz hem soğuktur hem yiyecek bir şey yoktur." dedi Jisung doğrulurken. "Aç mısınız?"
"Yani, bir şeyler atıştırırız uğraşma çok."
"Akşamdan yemek var ısıtırım." Felix teşekkür ederek telefonu kapattığında Jisung kendini yatağa bıraktı. "Felixler mi geliyor?"
"Hm, uçaktan inmişler. Dolaptaki yorganları çıkarsana güçlü adam." dedi Jisung eşinin göğsüne vurup.
"Spor yapan sensin." Minho tekrar gözlerini kapattığında Jisung kıkırdadı.
"Göbüşün çok tatlı." dedi Jisung eşinin karnını sıkıp. Minho gülerek eşinin elini ittirdi. "Yok o kadar."
"Bebeğim, ben seni şişko da severim sorun yok."
"Abart Jisung." Jisung omuz silkerken eşinin yanağını öpmüş ve yataktan kalkmıştı.
Minho da küçüğünün verdiği görevi yerine getirmek üzere kalktı. O dolabın üst rafındakileri indirip salona götürürken, Jisung mutfakta bir şeyler yapıyordu.
"Altına bie şey giy Jisung."
"Ya ikisi de yabancı değil, taktın altıma."
"Jisung iç çamaşırını giy en azından o kadar da değil abartma." Minho yatağı sererken söyleniyordu. Salondaki koltuğu açmış, yorganı da üstüne atmıştı öylece.
"Tamam giyerim."
Jisung pıtı pıtı mutfaktan odaya geçip altına iç çamaşırını geçirmiş, tişörtünü lastiğin arasından kurtarırken mutfağa koşturmuştu. Yemeği karıştırırken tabak ve içeceği çıkarmış, iki kişilik sofra kurmuştu.
Ocağın altını kapattığında kapı çalmış, oraya yönelen adım seslerinden sonra o da mutfaktan çıkmıştı. Ellerinde birer tekerlekli bavulla içeri geçen arkadaşlarına gülümsedi.
"Hoş geldiniz!" dedi Jisung heyecanla. "Nasıldı yolculuk?"
"Yorucu, sıfır uykuylayız." dedi Felix montunu çıkarırken.
"Kendi eviniz gibi takılın, duş da alabilirsiniz doymazsanız mutfağı da ele geçirebilirsiniz. Isıttım yemeği yiyeceğinizi koyun bulaşıkları sabah hallederiz." dedi Jiung yatağa dönen koltuğa otururken.
"Yatın siz sessizce yaparız her şeyi." dedi Changbin esnerken.
"Yabancı mısınız, halledin işinizi." dedi Minho odalarına geri dönerken. Jisung ona gülmüş, odasını işaret etmişti. "Yatıyorum bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar⁴
FanficSunoo susmak yerine ağlamaya devam ederken Chan oflayarak oğlunun boynunu öptü. "Bebeğim keşke ağlamasan." "İçi açılır çocuğun, ağlasın." dedi Jisung. "İçine dert olacak neyi var bu çocuğun el kadar boyuyla ya? Ne derdin var bebeğim, sevgilin mi ayr...