yeni uyandığım için bana günaydın bölümü evet öyle
---
Chae elbisesini giymiş, saçlarının uçlarını dalgalandırıp sade bir makyaj yapmıştı. İyi göründüğüne emin olarak odasından çıktığında ağzındaki diş fırçasıyla evde dolanan Minho'yla burun buruna geldi.
"Baba? Neden hazırlanmadın?"
Minho kızını baştan aşağı süzmüş, kapının karşısında kalan aynadan kendine bakmıştı.
Fit ve çıplak üst vücudu, belinden hafif kayan eşofman altı ve yakışıklı yüzünü görmüştü.
"Niye?" dedi ağzında henüz koca koca köpükler yokken. Dişlerini fırçalamaya yeni başlamıştı zaten.
"Ne demek niye? Baba Sunghoon yemeğe geliyor ya."
"Çok da önemli değil." Minho banyoya yürürken Chae kaşlarını çattı. Kızıyordu babasının böyle yapmasına.
"Baba! Babam henüz hazırlanmamış!" Bütün evde duyulacak şekilde isyan ederek mutfakta yemeklerle upraşan babasının yanına gitti.
Beraber pişirdikleri şeylerden sonra duş almış, güzelce hazırlanıp tenceredekileri masanın ortasına koyacakları servis tabaklarına yerleştirmeye başlamıştı.
"Ne demek henüz hazırlanmamış?"
"Cıbıl cıbıl geziyor evde. Baba ya! Sunghoon'u gerçekten sevmedi ama bana da mı hiç değer vermiyor?" Jisung yemeğin sosuna batan parmağını emmiş onu kızına değdirmeden yanaklarını kavramıştı.
"Olur mu öyle şey bebeğim? Kıyafet bulamamıştır, ben bir bakayım."
Chae onaylayarak dudak büzmüş, Jisung'ın yaptığı işi devralırken babalarını duymaya çalışmıştı ama Jisung banyoya girdiği gibi duştaki suyu sonuna kadar açıp altına kova koymuştu.
"Minho, hasta mısın sen adam?" Minho kapıyı kilitleyen eşine bakarken ağzındaki köpüğü tükürdü.
"Chae evdeyken sevişemeyiz, hele banyoda, tch." dedi alayla. Sanki bilmiyordu Jisung'ın neyden bahsettiğini.
"Minho ciddileş. Ya Chae'yi üzüyorsun, kör müsün?"
"Jisung ben o çocuğu görmek bile istemezken sen onu evime çağırıyorsun."
"Tanışmaya geliyor tanışmaya! Nereye gitsin? Hyunjinlerle mi tanışsın Minho? Bak bu akşamı olaysızca ve güzelce bitirelim. Şimdi sana kıyafet çıkarıyorum, sen de onları giyip Chae'yi daha fazla üzmüyorsun."
Jisung kapıya gitmeden önce suyu kapatmış, sonra elinin sırtına tokadı indirmişti. "Tamam mı?"
"Ne meraklısın kızımızı tanımadığın çocuğa bırakmaya."
"Tanımamız için geliyor herhalde, şüphelerin ve belirli güvensizliklerin olabilir ama bu kadar belli etmen gerekmiyor. Çocuklaşma, koca adam oldun." Jisung banyodan çık ış, derin bir nefes alarak mutlu haline geri dönmüştü.
Bu akşamı kızı için ayarlamıştı ve Sunghoon'u güzelce tanımaya çalışacaktı.
Odaya geçip eşine güzel ve rahat bir pantolonla spor bir gömlek çıkarmış, aynadan yakalarını düzelterek salona geçmişti.
Chae dudak büzmüş boşluğu izlerken altını çoktan kapattıkları çorbayla oyalanıyordu.
"Babacığım? Ne yapıyorsun orada, gelsene buraya."
"Babam niye böyle?"
"Küçükken de Hwan sana yanaşınca kızıyordu, hep böyle işte. Kıskanç kız babası." Chae gülüşünü tutamasa da babasına sokulup iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar⁴
FanficSunoo susmak yerine ağlamaya devam ederken Chan oflayarak oğlunun boynunu öptü. "Bebeğim keşke ağlamasan." "İçi açılır çocuğun, ağlasın." dedi Jisung. "İçine dert olacak neyi var bu çocuğun el kadar boyuyla ya? Ne derdin var bebeğim, sevgilin mi ayr...