selamlar öncelikle önemli bir sorum var, lütfen bir satır aşağıyı okuyup cevaplayın.
bu kitap final kitabı olduğu için ne görmek istiyorsanız yazmak istiyorum (sunoo'nun ilk adımı, xx shipin şuraya gidişi, xx kişinin bunu yapışı gibi) ne görmek istersiniz? sizce bu kitapta olmazsa seri bitmez dediğiniz hangi olay/olaylar var??
bir de üçüncü kitabın final bölümünde yorumlarda bir sürü dördüncü kitap gelsin diyen insan vardı ama bu kitap flop kaldı, o yüzden oy ve yorum yapmazsanız bu fici yazarken duvara konuşuyor gibi hissedeceğim ama yine de siz bilirsiniz
evet, buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim bölüme geçebiliriz kemerlerinizi bağlayın kaptanınız konuştu
---
"Hayır, olmadı bu." Felix kardeşinin uğraştığı saçlarına bakmış, omuzlarını düşürmüştü. "Kuş yuvasına döndü."
"Ağabey saçmalama gayet iyi oldu." Olivia eserine bakarken, ki daha kendi makyajını bile yapmamıştı, Felix kendini yatağa bıraktı.
Ellerini yüzünden kaydırıp çıplak göğsüne getirmiş, tepinmişti. "Olivia çok çirkin oldum!"
"Hayır ağabey oldukça yakışıklısın! Of makyajını da saçını da bozacaksın şimdi." dedi Olivia büyüğünü kaldırırken. "Hadi bak az kaldı daha kendi makyajımı düzelteceğim."
"İstemiyorum ben düğün falan." dedi Felix kendine aynadan bakarken. "Şu hale bak, çok çirkin oldu."
"Changbin ağabey!" Olivia kapıya doğru bağırmış, ağabeyine dönmüştü. "Daha fazla uğraşmayacağım seninle, ne yapsam beğenmiyorsun."
"Yürü git odana!" Olivia ağabeyine dil çıkarmış, açılan kapıya dönmüştü.
"Oh, ne güzel olmuşsun Oli."
"Teşekkür ederim ama ağabeyim beni çileden çıkarıyor. Çirkin oldum diyip duruyor, daha fazla nazını çekemeyeceğim."
"Hyunjin'i gönder sen hallederiz biz." dedi Changbin gülerek. Kız onaylamış, uzun elbisesinin eteklerini tutarak dışarı çıkmıştı.
"Yavrum ne oluyor sana?" Changbin müstakbel eşinin önünde durup yüzünü kavradı. "Ne güzel olmuşsun, niye mızmızlanıyorsun?"
"Çünkü istediğim gibi olmadı. Ona böyle yapmamasını söylemiştim ama yanlış yaptı. Üstelik makyajım da hiç hoş değil ve aşırı abartılı. Changbin niye çok çirkin oldum?" Felix dolan gözleriyle eşine bakarken Hyunjin odaya girip kapıyı kapatmıştı.
"Çirkin değilsin, çok güzelsin."
"Yalancı." dedi Felix iç çekip. "Ağlarsam maymuna döneceğim."
"Ağlarsan dayak yiyeceksin." dedi Hyunjin makyaj çantasından temizleyiciyi alırken. "Gel düzeltelim makyajını. Nasıl istiyorsun?"
"Böyle olmadığı kesin. Heh, bak, seninki gibi sade güzel bir şey." Hyunjin arkadaşını onaylayıp makyajını sadeleştirirken, Changbin de Felix'in giymesi gereken kıyafetleri askıdan çıkarmıştı.
"Çok güzel oldun, heh."
"Oldum mu Changbin?"
"Olmuşsun bebeğim, çok doğal görünüyor. Güzelliğine ufacık pırıltılar eklenmiş." dediğinde Felix gülerek saçını gösterdi. "Çok çirkin."
"Oraya ne yapalım, kenardan örüp toplamamıza ne dersin?"
"Olur gibi."
"Önce üstünü giyin." Felix onaylayıp Changbin'in tuttuğu gömleği giymiş, önünü ilikledikten sonra altını da değiştirip üstünü düzeltmişti. Changbin elinden kravatı alıp bağlamış, düğümü tutup Felix'i kendine çekerek dudağını öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar⁴
Fiksi PenggemarSunoo susmak yerine ağlamaya devam ederken Chan oflayarak oğlunun boynunu öptü. "Bebeğim keşke ağlamasan." "İçi açılır çocuğun, ağlasın." dedi Jisung. "İçine dert olacak neyi var bu çocuğun el kadar boyuyla ya? Ne derdin var bebeğim, sevgilin mi ayr...