4. Bölüm

7.7K 586 320
                                    

Gözlerini araladığıda soğuk bir zeminde yüzükoyun uzanmakta olduğunu fark eden Kayra, vücudunda feci bir ağrı olduğunu hissetti. Aklına gelen son şey kovaladığı genç kadının onu arabanın önüne ittişiydi. Dakikalar önce yaşadıkları zihninde canlanırken diğer yandan da toparlanarak doğrulmaya çalıştı. Ancak hareket ettikçe acılarını fark eden genç vampir, güç bela doğrulabildi. Ayağa kalkma denemesi ise başarısızlıkla sonuçlandı. Çünkü taş zemine sertçe çarpan bedeni büyük hasar almıştı. Gücünün tekrar yerine gelmesi için biraz zamana ihtiyacı vardı. Birkaç dakika toparlanmak için kendine fırsat veren genç vampir, onu bu hâle getiren insana öfkeliydi. Nerden çıktığını bilmediği o insan kadını eline geçirdiği gibi yarım bıraktığı işi tamamlamayı planlıyordu. Ama önce insanların egemen olduğu Gece Sitesi'nden çıkıp kendi bölgesine; Sanguinarius'a gitmeliydi. Bir sonraki denemesinde ayağa kalkmayı başara genç vampir, direkt olarak Gece Sitesi'nin kilometrelerce uzağında olan Vampir Sokağı Sanguinarius'a doğru yol aldı.

Sanguinarius'a vardığında tüm gücü bitmek üzere olan Kayra, soluğu vampir lider Ehil'in yanında aldı. Ehil aynı zamanda Kayra'nın babasıydı. O sıra Sanguinarius'un tek görkemli yapısı olan Kara köşk'un büyük salonunda en güvenilir adamlarından biri olan Aref ile konuşan Ehil, birkaç saat önce sağ salim olan kızını yara bere içinde görünce telaşanarak yerinden kalktı. Ancak Ehil'den önce Kayra'ya ulaşan Aref, genç vampirin baygınlık geçiren bedenini havada yakalamayı başardı. Aref'in kollarında bayılan genç vampir, hemen odasına taşındı.

Kızı kendine gelene kadar sabırsızlıkla kapısında bekleyen vampir liderin yanında gene Aref vardı. Çünkü Aref çocukluğundan bu yana hep Ehil'in yanında olmuş, deyim yerindeyse vampir liderin elinde büyümüştü. Aynı zamanda çocukluğu Kayra ile beraber geçen Aref de, en az vampir lider kadar endişeliydi. Bir süre sonra Kayra'nın odasından yaşlı bir vampir kadın çıktı. Çıktığı odanın kapısını aralık bırakarak,"Kızınız kendine geldi Usta Ehil," dedi.

Kadını sertçe kenara iten Ehil, hemen odaya daldı. Onu iten liderine öfkeyle bakan kısa kadının omzuna hafifçe dokunan Aref, "Yardımın için sağ ol Melisa," dedi hafifçe gülümseyerek. Aref'in nazik hareketine gülümseyerek karşılıklı veren kadın, asıl işi olan mutfağın yolunu tuttu. Çünkü onun doyurması gereken bir dolu vampir vardı.

Bir süre yaşlı vampirin arkasından bakan Aref, sonrasında Ehil'in ardından Kayra'nın odasına girdi. O sıra kızının yanı başında oturan Ehil, başından geçenleri anlatan Kayra'yı dinliyordu. Sessizce bir köşeye geçen Aref de, Kayra'nın anladıklarını dinlemeye başladı.

Haksız olduğu halde kendini haklı çıkartacak şekilde olayı babasına anlatan Kayra, tüm suçu yalnızca bir kez gördüğü Su'ya atmıştı. Tek suçunun yasak olduğu Gece Sitesi'ne gitmek olduğunu dile getiren Kayra, niyetinin kimseye zarar vermek olmadığını ısrarla savunmuştu. Ancak doğrular Kayra'nın anlattığı gibi değildi. Çünkü genç vampir, Gece Sitesi'ne çok sevdiği insan kanına ulaşmak için gidiyordu. Ve bu ilk gidişi de değildi. Ancak Ehil yıllar önce Sanguinarius'da ki vampirlerin siteye gitmesini yasaklamıştı. Bu kişi kızı olsa bile izin vermiyordu. Kayra yaralı bir şekilde karşısına çıksaydı elbette siteye gidişini sorgulardı. Ancak şimdilik tek düşündüğü kızının canını yakanın canını yakmaktı.

Hemen odada bulunan Aref'e dönen Ehil,"Hemen Gece Sitesi'ne git, Aref," dedi. "Ve kızımı bu hâle getiren o kadını bulmadan da gelme."

Her zaman olduğu gibi Ehil'i ikiletmeyen Aref,"Baş üstüne," diyerek odadan çıktı. Ve yakın dostu Kaan'ı da yanına alarak yıllardır uğramadığı sitenin yolunu tuttu.

Vampir Sokağı Sanguinarius Serisi (2 Kitap) [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin