Merhaba yeni bölüme başlamadan önce Rauf karakterinin adını Raif olarak değiştirdiğimi sizinle paylaşmak isterim. Karaktere ikinci kitapta da yer verdiğim için bu ayrıntıyı paylaşmak istedim. Keyifli okumalar ((:
Saatlerdir Gece Sitesi'nin yakasını bırakmayan yağmur, giderek şiddetini artırmaya devam ederken kurtarı bekleyen kan emicilerin işini de zorluyordu. Çünkü yağmurla birlikte gelen sis vampirlerin görüş açısını zayıflatacak kadar yoğundu. Ve saatlerdir sağanak yağışa maruz kalan toprak saldırı sırasında onlara zorluk çıkartacak kadar yumuşatarak şimdiden şartları zorlayacağa benziyordu. Ama tüm bu olumsuzluklara rağmen yaklaşık yarım saat önce yerini alan Ehil, onun için hazırlanmış olan küçük bir tentenin altına sığınarak misafirlerinin gelmesini beklemeye koyulmuştu bile. Yanında ise tam da planladığı gibi bir düzene kan emici ve Su vardı. Ve onlarda Ehil'in küçük tentesinin altına sığınarak yağmurdan korunmaya çalışıyorlardı.
Bu küçük toplulukta halinden memnun olmayan tek kişi Su idi. Çünkü hain bir planın kurbanıydı. Ve bu işin sonunda ölmesi kaçınılmazdı. Bu da yetmezmiş gibi insan muamelesi bile görmüyordu. Öyle ki elleri arkadan bağlanan genç kadın, onu öldürmek için yanıp tutuşan Kayra'ya emanet edilmişti. Ama madem her halükarda ölecekti; bari bir işe yarayayım, diye düşünüyordu. Ve bu yüzden onu kurtarmaya gelecek olan Seko'yu uyarmayı planlıyordu. Kendi hayatını kurtaramazsa bile en azından onun hayatını kurtarmak istiyordu. Ama kan emiciler bu kadar yakınındayken bunu nasıl yapacağını bilmiyordu. Hele ki kolunu tutan Kayra iken!
Genç kadının kolunu sıkı sıkı tutan Kayra ise, sürekli ona ölümcül bakışlar atarak nasıl öldüreceğini hayal edip duruyordu. Çünkü babasıyla olan anlaşmasına göre bu işin sonunda Su'yun işini bizzat Kayra hal edecekti. Saatler önce Aref'in odasından çıktığı gibi soluğu babasının yanında alan Kayra, önce babasından Ufuk konusundaki başarısızlığından dolayı okkalı bir azar işitmişti. Hemen ardından ise neden bu kadar sorumsuz olduğu için başka bir azar daha dinlemek zorunda kalmıştı. Ama bu defa babasına karşılık vermemeyi tercih eden genç vampir, sabırla Ehil'in öfkesini kusmasını beklemişti. Çünkü önemsediği tek şey babasının Su'yu öldürmesine müsaade etmesiydi.
Öylede olmuştu.
Kızına tüm öfkesini kusan Ehil, en sonunda onu dinlemiş ve bu isteğini yerine getirmesine müsaade etmişti. Ama vakti gelene kadar kızından sabırlı olmasını istemişti. Ve nihayet babasıyla aynı dili konuştuklarının sevincini yaşayan Kayra'ya ise Ehil'in ona verdiği vaktin gelmesini beklemek kalmıştı.Ehil'in bahsettiği vakit pusuya yatan kan emicilerin saldırıya başlamasının hemen sonrasıydı. Pusuya yatan kan emiciler kurtlara saldırmaya başladıktan sonra Kayra Su'yun işini hal edebilecekti. İşte bu yüzden o vakit gelene kadar sabretmek zorundaydı.
Planın bu ayrıntısından habersiz olan Aref ise pusuya yattığı noktadan Kayra'nın ölümcül bakışlarıyla süzdüğü Su'ya bakıyordu. Ve birazdan olacak olanlardan onu nasıl koruyabileceğini düşünüyordu. Ama Ehil'in sağ kolu olarak bu savaşı yönettiği müddetçe genç kadını koruması imkansızdı. Ve bunun farkında olan Aref, işin sonunda Su'yun da öleceğini düşündükçe kahroluyordu. Onu mutlaka korumanın bir yolu olmalı, diye düşünerek bakışlarını sisin dağılmasıyla görünür hale gelen vadiye doğru çevirdi. Ve daha genç kadını korumanın bir yolunu bulmadan Seko'nun kalabalık ordusunun geldiğini gördü.
Ordunun en önünde Seko olurken, sağında ve solunda ise Raif ve Aren adında ki başka bir kurtadam vardı. Ve sürünün geri kalanı da insan dostlarıyla birlikte hemen ardından Seko'yu takip ediyorlardı. Kimliği ortaya çıktığından beri kurtlar tarafından dışlanan Ufuk ise kurtlarla arasında birkaç adımlık mesafe bırakacak şekilde onları en arkadan takip ediyordu. Çünkü bu sayede ondan haz etmediklerini bildiği kurtarın gözüne gözükmemiş oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Sokağı Sanguinarius Serisi (2 Kitap) [Düzenleniyor]
ParanormalGenç kadın uyumak üzereydi ki, aşağı kattan gelen seslerle irkildi. Yattığı yerden hızla doğruldu ve duyduğu sese kulak kabarttı. Aşağıdaki sesler gelmeye devam ediyordu, içini bir korku kaplamıştı. Yavaş ve temkinli adımlarla odadan çıkıp, aşağı ka...