Evden çıkmadan önce son bir kez daha aynadan kendine bakan Ufuk, bugün özel olarak hazırlanmıştı. Çünkü iki saat sonra yetişmesi gereken bir randevusu vardı. O yüzden fazla vakit kaybetmeden evden çıkarak arabasına atladı ve Gece Sitesi'ne doğru yola çıktı.
Randevusuna geç kalmak istemediği için aracını normalden daha hızlı kullanan Ufuk, çok sürmeden Gece Sitesi'ne ulaşmayı hedefliyordu. Çünkü buluşacağı kişi onun için çok özel biriydi. Ve aylardır bugünü bekleyen genç adam, randevusuna geç kalarak Kayra'yı bekletmek istemiyordu.
Kayra ile Tinder üzerinden tanışan Ufuk, iki aydır neredeyse her gün onunla konuşuyordu. Önceleri yazışma ile başlayan arkadaşlıkları zaman içerinde sesli konuşmaya kadar gitmişti. Ve artık Ufuk'u yüz yüze tanımak istediğini söyleyen Kayra, genç adamı kendi yaşadığı yere, yani Gece Sitesi'ne davet etmişti. Ve bu daveti seve seve kabul eden Ufuk da randevulaştıktan bir gün sonra Gece Sitesi'ne doğru yola koyulmuştu.
Daha önce adını bile duymadığı Gece Sitesi'ne tahmindende geç ulaşan Ufuk, oraya vardığında hava çoktan kararmıştı. Sitenin sessiz ve tenha sokakları karşında hayrete düşen genç adam, Kayra'nın ona gönderdiği konuma doğru aracını sürmeye devam etti. Ve kısa sürede oraya ulaştı.
Kayra'nın ona gönderdiği konumun bir mekana çıkmasını bekleyen Ufuk'un geldiği nokta karanlık ve tenha bir çıkmazdan ibaretti. Öyle ki aracın farları olmazsa etraf zifiriydi. Yanlış geldiğini düşünen genç adam bir kez daha Kayra'nın yolladığı konuma bakmak için telefonu eline aldığı sırada bir mesaj aldı.
Hoşgeldin tatlım, yazılı mesaj Kayra'dan gelmişti. Mesajı okuduktan sonra ileriye doğru bakan Ufuk, ona doğru bakan genç ve güzel kadını görünce kalbi heyecanla atmaya başladı. Çünkü ilerideki kişi aylardır yüz yüze görüşmeyi beklediği Kayra'ydı. Hızla araçtan inerek genç kadına doğru yürümeye başladığında daha önce fotoğraflardan gördüğü Kayra'nın güzelliği karşısında bir kez daha büyülenmişti. Ve onu bu halde gören Kayra ise avını bu kadar etkilediği için mutluydu. Bir an önce ona hayranlıkla bakan Ufuk'un damarlarında ki kanı içmek için can atıyordu. Ama biraz daha sabretmesi gerekiyordu. Çünkü Ufuk'un işini daha kuytu bir köşede zevk alarak hal etmek istiyordu. Bu yüzden en cilveli tavrını ortaya koyarak genç adama doğru yürümeye başladı.
"Nerede kaldın tatlım," dedi dudağını sarkıtarak. "Bir an hiç gelmeyeceksin diye çok korktum."
O sıra her şeyden habersiz olan Ufuk, geç kaldığı için üzüntü duyarak, "Özür dilerim," dedi. "Yol tahmin ettiğimden de uzun sürdü."
Bu sefer güleç bir surat takınan Kayra, "Her neyse, sonuçta buradasın," dedi Ufuk'un elini tutarak. "Haydi gidelim."
Kaşlarını merakla çatan Ufuk, "Nereye?" diye sordu.
Ancak onu merakta bırakmaya devam eden Kayra, "Sürpriz," dedi yalnızca.
Ve ısrarcı olmayan Ufuk, "Pekâlâ, bekle o zaman," diyerek Kayra'nın hiç bırakmak istemediği ellerini bırakarak aracına doğru ilerledi. Önce hâlâ çalışmakta olan motoru kapattı. Ve sonra telefonunu, aracın anahtarını ve genç kadın için aldığı çiçekleri alarak aracın kapılarını da kilitledikten sonra tekrar Kayra'ya doğru yürüdü. Çiçekleri gördüğüne sevinmiş numarası yaptıktan sonra tekrar genç adamın elinden tutarak onu daha kuytu bir köşeye doğru götüren Kayra, kimselerin Ufuk'un çığlıklarını duymayacağı bir noktaya geldiğinden emin olduktan sonra işe koyulmak üzere durakladı. Ufuk niçin durduklarını sormak için hazırlanırken o da dişlerini ortaya çıkartarak genç adamın kanını içmek için hazırlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Sokağı Sanguinarius Serisi (2 Kitap) [Düzenleniyor]
ParanormalGenç kadın uyumak üzereydi ki, aşağı kattan gelen seslerle irkildi. Yattığı yerden hızla doğruldu ve duyduğu sese kulak kabarttı. Aşağıdaki sesler gelmeye devam ediyordu, içini bir korku kaplamıştı. Yavaş ve temkinli adımlarla odadan çıkıp, aşağı ka...