15. Kapitola

1.4K 125 23
                                    

Harry

S něžným úsměvem si vezmu Louise do náruče tak, abych ho nevzbudil. Doufám, že ho zítra nebude bolet za krkem, jelikož měl hlavu v autě úplně zalomenou.

Lottie i Anne by už měli spát, takže musím být co nejtišší, abych nevzbudil i je, což bude trošku těžší, jelikož odemknout dveře, když mám u sebe Louise, bude trošku složité.

Přesunu si ho tak, aby měl nohy okolo mých boků a já ho tak mohl chytnout jednou rukou pod zadečkem. Naštěstí je Louis lehký jako peříčko, takže ho jednou rukou udržím. Vytáhnu si klíč ze zadní kapsy kalhot. Strčím ho do zámku a otočím jím, načež uslyším tiché klapnutí zámku.

Otevřu a vstoupím dovnitř. Vyzuju si boty, které nohou přesunu do botníku. Zavřu, zamknu dveře a tichými kroky se rozejdu do Louisova pokoje, který je naproti tomu mému.

Cesta proběhne bez nějakých větších komplikaci, díky čemuž teď stojím přede dveřmi jeho pokoje, které otevřu. Okamžitě mě ovane Louisova sladká vůně, která je v celém jeho pokoji.

Po zavření dveří rozsvítím, abych v té tmě o něco nezakopl a  nepřizabil sebe i Louise. Položím ho na postel a posadím se vedle něj.

Ve spánku vypadá tak spokojeně. Zajímalo by mě, co se mu zdá, jelikož se mírně usmívá. Jeho řasy se sem tam zachvějí, což přivede úsměv i na mou tvář. Nejraději bych si teď vedle něj lehl, ale to by asi bylo už moc a Lou by byl na mě naštvaný.

Položím dlaně na jeho kolena, z kterých sjedu až k jeho malým nožkám, na kterých jsou černé Vansky. Všiml jsem si, že Lou tyhle nosí celkem částo. Co nejpatrněji mu je vyzuju a položím je vedle postele, aby je ráno nehledal. Hned na to mu vysleču svetr, pod kterým nic nemá, což mě mírně zarazí a tak jen koukám na jeho drobnou hruď, která je celá odhalená. Po chvíli potřesu hlavou, abych se vzpamatoval a přesunu se k jeho černým kalhotům, které začnu stahovat z jeho hubených nohou. To co se pod nimi ukrývá, mě ale úplně očaruje. Můj Louis má na sobě červené, krajkované kalhotky, které dokonale sedí k jeho mírně opálené kůži. Kurva, nikdy jsem si nemyslel, že by mě vzrušovalo, kdyby měl na sobě nějaký kluk kalhotky, ale Louis s nimi vypadá naprosto perfektně. Fascinovaně si ho začnu celého prohlížet. Tahle nádhera prostě musí patřit mě. Nikdo nemá právo na to, aby ho vlastnil, jelikož on je určený mně.

Silou vůle ho přikryju peřinou, aby mu nebyla zima, čímž mi zmizí ten dokonalý pohled na jeho polonahé tělo.

Ještě nějakou dobu sedím na jeho posteli a pozoruju jeho klidnou tvář, která mě ohromila svou výjimečností a krásou.

S tichým povzdechem se zvednu a políbím ho na čelo. Něco zamrmlá, díky čemuž se napnu, ale poté se překulí a jeho dech začne být znovu klidný.

Vydám se ke dveřím, kde se naposledy ohlédnu na jeho drobnou postavu zakrytou teplou peřinou. Zhasnu a přejdu do svého pokoje, kde se svalím na svou postel.

Doufám, že dneškem jsem si k Louisovi našel cestu, po které se vydám k jeho srdci, které získám jen pro sebe a budu ho ochraňovat celým svým životem.

Zítra mi začíná poslední týden školyyyy :D
Všem co ještě budou psát nějaký test přeju hodně štěstí štěstí.

Mějte se hezky a zatím byee <3

All the love    E

Colorblind [L.S.] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat