10. Kapitola

1.7K 130 20
                                    

Louis miloval romantické filmy. Měl pocit, že snad viděl všechny snímky z tohoto žánru. Nevadilo mu, když byl film ještě černobílý. Stačilo mu, když měl tu správnou atmosféru, kterou by měl každý romantický film mít.

Vždy si představoval, že jednou zažije to nejvíc klišé rande, které se objevuje ve všech filmech s tímto námětem. Chtěl jít na pouť, kde by mu jeho milý vystřelil papírovou růži, kde by snědli tak moc cukrové vaty, až by jim bylo špatně a kde by večer byli na ruském kole a dali si polibek při západu slunce.

A Louis měl přesně takovou možnost, tohle všechno zažít. Harry ho pozval na pouť, která se koná ve vedlejším městě, načež to přijal. Zprvu váhal, ale poté si řekl, že už nechce být ten pořad zakřiknutý kluk, který od sebe všechny odhání. Navíc s Harrym už si vše vyjasnili a měl pocit, že kdyby ho odmítl, všechna jejich práce, aby se usmířili, by vyšla vniveč a to on nechtěl.

Když přijímal Harryho pozvání, vůbec nepředpokládal, že by se zrovna on trápil s tím, co si vezme na sebe. Nikdy tyhle věci neřešil, ale teď, když šlo o Harryho bylo všechno úplně jinak. I když on vlastně ani neměl z čeho vybírat. Jeho šatník tvořili pouze kalhoty, trička a velké mikiny, což řekněme narovinu, kdo by si chtěl brát na rande staré džíny a obyčejné tričko? Tedy bude to vůbec rande? Louis to tak bral, ale nevěděl, jak je na tom Harry. Třeba ho má rád jen jako kamaráda a on by měl přestat dělat takové haló okolo celé věci.

Nakonec to vyřešil tak, že si vzal tmavý, pletený svetr, který našel na dně skříně a černé kalhoty, které mu byly o něco volnější. Podle jeho skromného názoru to nevypadalo až tak špatně, takže si tento outfit nechal. Ještě se navoněl jeho oblíbeným parfémem a mohl jít.

Nervózně postával před dveřmi jeho pokoje a čekal až Harry zaklepe. Nervozitou si začal okusovat jeho malé nehtíky. Dělal to automaticky, už si ani nevšiml, že začal dělat něco takového.

Jeho okusování nehtů přerušil až Harry, které byl stejně, né-li více nervózní než Louis. Potily se mu ruce, jelikož nevěděl, jestli bude Louis se vším spokojený a bude se mu to líbit.

Malý, modrooký brunet vzal opatrně za kliku a otevřel. Před ním stál Harry v celé jeho oslňující kráse, načež si pomyslel, že vypadá dokonale. To samé běhalo hlavou i zelenookému, který věděl, že tohle rande bude stejně dokonalé jako Louis.

Hello přátelé, tahle kapitola je omnoho kratší než normálně, ale potřebovala jsem udělat nějakou takovou mezi kapitolu, jestli chápete :D

Also vám sem dám něco o barvosleposti, což jsem měla udělat už úplně na začátku, heh.

úplná barvoslepost: člověk vnímá pouze odstíny šedi;

částečná barvoslepost: porucha vnímání jen některé z barev (částečná nebo úplná).

Asi vám došlo, že má Louis jen částečnou barvoslepost :D

No nic mějte se hezky a zatím byee <3

All the love        E

Colorblind [L.S.] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat