Louis
"Ahoj Lou, nevíš, kdy by tě měli pustit?" Vstoupí do mého nemocničního pokoje Hazz. Už jsem tu asi tři dny a Harry mě chodí každé odpoledne navštěvovat, přičemž zde zůstane až do večera.
"Ahoj Hazz, ještě mi nikdo nic neřekl, ale doufám, že už mě za chvíli pustí, protože mám pocit, že tady umřu nudou. Sice tady mám knížky a mobil, ale stejně už mě to nebaví," protočím očima a zabořím hlavu do peřin.
"Notak Lou, nedělej ze sebe pštrosa a vylez. Přinesl jsem ti dárek," položí ruku na má záda a začne mě hladit.
"Dárek?" vykouknu na něj a spatřím jeho usměvavou tvář, která je celá rozzářená a plná radosti.
"Ano, dárek. Ale pokud ho chceš, tak mi musíš dát pusu," řekne žertovným tónem. Rychle se posadím a lehce se k němu nahnu. I přesto všechno se ho pořád bojím políbit. Pokaždé náš polibek iniciuje on, jelikož je ten dominantní.
"Vypadáš nádherně," zalichotí mi a položí dlaň na mou tvář. Vůbec mu nestihnu odpovědět, jelikož už přitiskne své rty na ty mé a započne tak sladký polibek plný lásky.
Už jsem si to tak nějak přiznal. Vím, že k Harrymu cítím něco víc než jen přátelství. Dokázal mi, že je pro mě ten pravý, jelikož mě chápe a nikdy by se mi nesmál za to, že jsem barvoslepý.
Jeho ruce sjedou na mé boky, ze kterých se přesunou na můj zadeček, který mírně zmáčknou, načež mu zavzdychám do úst. Takhle daleko jsme se nikdy nedostali, ale abych byl upřímný, tak mi momentální situace vůbec nevadí. Naopak, užívám si to, možná až moc.
Naše polibky začínají být více dravější a vášnivější. Přijde mi, jakoby se teplota v místnosti zvýšila o sto stupňů a Harry je to jediné co momentálně potřebuju.
Jen silou vůle se od něj odtáhnu a zadýchaně se usměju. "Myslím, že tady tohle místo není vhodné, pro něco víc než jen líbání a navíc chci svůj dárek," vysvětlím důvod, proč jsem se odtáhl.
"No dobrá. Tady máš," podá mi Harry malou obdélníkovou krabičku, načež se na něj zmateně podívám.
"Jen to otevři," pobídne mě s jiskřičkami v očích. Na popud jeho slov opatrně otevřu krabičku, jako bych se bál, že na mě něco vyskočí. K mému překvapení se v krabičce nachází něco úplně jiného, než jsem očekával.
"Klíč?" zeptám se snad s ještě větším zmatením v hlase a zamračím se. Absolutně nechápu, proč mi dal nějaký klíč.
"No ano. Víš přece, že jsem sem přijel kvůli tomu, abych si prohlédnul nějaké byty, protože se sem chci už delší dobu přestěhovat a byl jsem se kouknout na pár místech, mezitím co jsi byl tady. Jeden z bytů se mi vážně líbil a byl i za dostupnou cenu, takže jsem ho koupil. Ten klíč je od něho. A jo, sice tam ještě vůbec nic není, budu muset koupit nábytek, spotřebiče a různé doplňky, ale chci, abys ho měl u sebe a mohl mi se vším pomáhat," vysvětlí mi. "Tedy samozřejmě, jen pokud budeš chtít," dodá, než stačím něco říct.
"Hazzy," kouknu na něj se slzami v očích a rukou si překryju pusu, kterou mám překvapením otevřenou. "Ani nevíš, jak rád ti se vším pomůžu. Děkuju moc," řeknu, když se vzpamatuju ze svého menšího šoku a skočím mu do náruče. Tenhle chlap mě nikdy nepřestane udivovat.
"Jsem rád, že se ti to tak líbí. Původně jsem přemýšlel nad tím, že ti ho dám až později, ale teď vím, že jsem udělal dobrou věc," zasměje se a vtiskne mi jemný polibek do vlasů.
"Já jsem taky rád, že jsi mi ho dal," šeptnu a poprvé v našem vztahu ho políbím jako první.
Byl jsem tak šťastný a myslel jsem si, že všechno už bude v pořádku, to jsem ale netušil, co se stane v blízké budoucnosti.
Zdravím všechny, dneska jsem kapitolu vydala až takhle k večeru, jelikož jsem odpoledne dočítala jednu knížku a neměla jsem čas :D
Už mám dokonce vymyšlený i konec tohoto příběhu, takže si myslím, že bude následovat už jen nějakých 10-15 kapitolBtw jsem jediná, které už vážně přijde směšné vše okolo Holivia kauzy? Jakože já už se pokaždé musím jen smát, když vidím fotky, jak jsou Harry a Olivia spolu. I mean oni jsou přátelé a když máte kamarády, tak s nimi logicky chodíte ven, že jo? No bohužel někteří to stále nedokážou pochopit a myslí si, že tvoří pár. Oh no Niall :D
No nic mějte se hezky a zatím byeee <3
All the love E
ČTEŠ
Colorblind [L.S.] ✓
FanfictionLouis žije ve světě, kde musí být každý dokonalý. Pokud na vás někdo najde nějakou odlišnost, okamžitě jste podle společnosti špatní. A právě i náš Louis má jednu takovou odlišnost. Je barvoslepý. Ano, to je jeho odlišnost, přesně za tohle ho ostatn...