24. Kapitola

1.3K 110 5
                                    

Louis

Chvíli na něj jen koukám s otevřenou pusou a slzami v očích. Sice se už k sobě v podstatě chováme jako pár a před chvílí mi udělal dobře, ale i tak mě jeho otázka tak moc překvapila, hezky překvapila.

"Samozřejmě, Hazzy," výkřiknu nadšeně a pevně ho obejmu. Jeho ruce se okamžitě obmotají okolo mého pasu a hlavou se opře o tu mou.

Užívám si jeho příjemného objetí, ve kterém mě drží jeho silné paže, pro které mám velkou slabost. Jeho tetování jsou taky jedna z věcí, která mě přímo fascinuje. Už hodně krát jsem přemýšlel nad tím, že bych si taky něco vytetoval, ale nikdy jsem se k tomu nedostal, jelikož jsem až moc velký strašpytel.

"Copak, zlato?" zeptá se mě Hazz, když se nějakou chvíli jen culím a nic neříkám. Nejspíš musím vypadat jako nějaký psychopat, což mě ale vůbec netrápí.

"Jsi můj přítel," zašeptám s veselým úsměvem na rtech a propletu si s ním prsty. Už jsem nad tím přemýšlel několikrát, ale i přesto mě pokaždé udiví velikostní rozdíl, který mezi námi panuje.

"A přijmul bys pozvání svého nového přítele na rande při svitu hvězd?" tajemně se ušklíbne a rychle políbí mé rty.

"Jistě, moc rád," odpovím mu nadšeně, jelikož to bude naše první rande, kdy jsme oficiální pár. O tom se mi snad nikdy nesnilo.

"Tak se mazej oblékat, princezno," poplácá mě po zadečku, načež pohoršené zalapám po dechu, ale nejspíš si na taková gesta teď budu muset zvyknout. Harry už se asi nehodlá krotit.

"Ty bys měl taky. Navíc máš jeden větší problém mezi nohama," zachichotám se a přiběhnu ke skříni, aby na mě nemohl.

"A kdo za to asi může?" Slyším, jak si pro sebe zamumlá a poté jen prasknutí dveří. Pousměju se nad jeho chováním a ze skříně si vytáhnu čisté kalhotky společně s kalhoty, tričkem a mikinu na zip, aby mi nebyla zima. Možný bych ji ale mohl vynechat, aby mi dal poté Harry tu svou a já tak mohl fetovat jeho vůni, kterou naprosto zbožňuju.

Obleču se tedy do oblečení, které jsem si nachystal a ještě se přesunu do koupelny, kde si rukou prohrábnu vlasy, aby nevypadaly tak špatně, jak vypadají teď.

Jelikož Hazz ještě nejde, rozhodnu se, že ho navštívím v jeho pokoji a podívám se, co tam ještě dělá.

Opatrně a potichu otevřu dveře tak, aby nevydaly ani jeden zvuk a nakouknu dovnitř. Spatřím Hazzyho, který je jen v džínách a rukou si prohrabuje vlasy.

Otevřu pusu a přjdu k němu. Položím své malé dlaně na jeho svalnatá záda, která mě přímo lákají k tomu, abych se jich dotknul.

"Lou," vydechne překvapeně. "Vylekal si mě." Rukama se dostanu až na jeho ramena, která jemně promnu, načež se Harry celý uvolní.

"Měl bych ti udělat masáž, Hazz. Jsi celý ztuhlý a napjatý," obejmu ho okolo pasu a políbím ho mezi lopatky.

"Možná později, princezno. Teď už musíme jít, abychom nešli až někdy o půlnoci," uchechtne se a navleče na sebe tričko, díky čemuž mi zakryje jeho záda.

"Prosím," usměje se a otevře mi hlavní dveře. S červenajícími se tvářemi mu poděkuju a vyjdu ven, kde mě ovane studený noční vzduch. To ale není nic hrozného, co bych nezvládl, navíc mě už za chvíli hřeje Harryho ruka, která chytne tu mou. Dnešní noc bude jenom naše.


Hey guys, dneska jsem byla na výletě, takže jsem odpoledne neměla čas na psaní, díky čemuž kapitola vychází až teď.
Doufám, že se vám líbila a budu se těšit u další.

Mějte se hezky a zatím byee <3

All the love      E

Colorblind [L.S.] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat