Kilencedik

3.6K 202 12
                                    

Késő este a konyhában ültem, miközben fél szemmel Liamet figyeltem, aki mosolyogva nézegette az új videójátékot, amit neki vettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Késő este a konyhában ültem, miközben fél szemmel Liamet figyeltem, aki mosolyogva nézegette az új videójátékot, amit neki vettem. Nagyon szereti az autókat, ezért más ötlet meg sem fordult a fejemben. - Ez nagyon jó! Köszönöm, anya! - csillogó szemekkel pillantott felém, miközben a táskámba pakoltam. Még nem tudtam, hogy mondjam el neki azt, hogy lesznek olyan éjszakák, amikor nem leszek itthon, ezért csak mosolyogva néztem, hogy összeráncolja szemöldökét. - Hova mész ilyen későn? - mivel tudtam, hogy nem terelhetem a témát, sóhajtva leültem mellé. Kezemmel megsimítottam a haját, majd ajkamat a homlokához érintettem és beszívtam az illatát.

- Anyának dolgozni kell menni - pillantottam a szemébe. - Tudod, hogy én nagyon híres színészekkel dolgozok együtt. Most egy film forgatásán dolgoznak, és én vagyok a stylist. Ez miatt éjszaka is mennem kell dolgozni! Azért mert este forgatnak - a szemébe néztem, közben türelmesen vártam, hogy válaszoljon nekem. Liam a szemöldökét ráncolta, majd széttárta a kezét és szorosan átölelte a hasamat.

- Veled mehetek? - annyira meglepődtem, hogy elnevettem magam, de szapora puszikat nyomtam a homlokára.

- Természetesen nem! Irány az ágy!

- De én veled szeretnék menni, anya!

- Holnap iskola van, kicsim!

- De ma péntek van, anya! - nevette el magát, miközben tudatosult bennem az, hogy tényleg igaza van. - Szeretnék veled menni! És, ha álmos vagyok...akkor...akkor elmegyek valahova aludni!

- Nicholas Collins öltözőjében szerintem nem célszerű aludni - sziszegtem, miközben elgondolkoztam azon, hogy az öltözőjében található kanapé miket élhetett már át...

Liam elmosolyodott, miközben oldalra biccentette a fejét. A tekintete és az aranyos mosolya levett a lábamról, de akkor sem vihetem el magammal egy éjszakai forgatásra.

Este kilenc órakor a kormányra helyeztem a kezem, miközben bekapcsoltam a biztonsági övet. Felvont szemöldökkel és sóhajtva pillantottam oldalra.

- Mehetünk anya - vigyorgott izgatottan.

- Te egy kis ördög vagy - suttogtam sziszegve. - És álmos leszel! Ágyban a helyed - ráncoltam a szemöldököm, miközben az órámra pillantottam.

- Én csak szeretném megnézni a helyet ahol dolgozol - fejét a támlához döntötte, majd oldalra pillantva a sötét tájat fürkészte. Fél szemmel az arcát fürkésztem, miközben sokadszorra is tudatosult bennem, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy ő van nekem. A mesterséges megtermékenyítés napján millió gondolat cikázott a fejemben. Vajon milyen személyisége lesz? Fehér lesz a bőre, vagy inkább sötét? Aztán tudatosult bennem, hogy teljesen mindegy, hiszen az én pocakomban fog növekedni kilenc hónapig, és én fogom őt világra hozni. Az első perctől kezdve óvtam és szerettem a kisbabát, aki azon a napon felsírt. Abban a percben tényleg édesanyának éreztem magam. Az első sírásától kezdve ő lett a mindenem, a legfontosabb dolog az életemben. Nem tudom, hogy kinek a természetét örökölte, de egy kincs ez a kisfiú.

|Nicholas Collins|Where stories live. Discover now