Ötvenedik

2.9K 152 10
                                    

Azt hittem, hogy jobban fogom viselni, de munka közben, miközben a ruhaszalonban az elegáns és világos irodában ültem, a gondolat is megfojtott, hogy Nicholasnak sikerült olyan jól Lucas szerepébe bújni, hogy forgatás közben tényleg olyan közel ke...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azt hittem, hogy jobban fogom viselni, de munka közben, miközben a ruhaszalonban az elegáns és világos irodában ültem, a gondolat is megfojtott, hogy Nicholasnak sikerült olyan jól Lucas szerepébe bújni, hogy forgatás közben tényleg olyan közel kerül a színésznőhöz, hogy az már nem szerepjáték. Az órámra pillantottam, hiszen tudtam, hogy mikor kezdik el a következő forgatást a következő helyszínen. Számoltam vissza, próbáltam lenyugodni, hiszen ez a színészek dolga. Rengeteg pénzt kapnak érte, Oscar díjakra jelölik őket, a rajongók sikítva és kiabálva próbálnak hozzájuk érni...DE! Nicholas Collins feleségeként szerintem jogomban áll elolvasni azt a híres forgatókönyvet, amiben a férjem az idei forgatásban szerepel. Ezért győzött a féltékenységem, hiszen felálltam, a kezembe vettem a fekete lakk táskámat, és fehér blézerben, elegáns nadrágban és tűsarkúban elindultam a forgatás helyszínére.

Amint beléptem a hátsó ajtón és végig sétáltam a keskeny folyosón, sok stábtag, színész, producer köszönt nekem. Amikor megálltam Nicholas Collins feliratú szűk ajtó előtt, a nagy hangzavar közben azonnal benyitottam. A kis öltözőben Nicholas a kivilágított tükörrel szemben ült. Haját pont akkor lakkozták hátra, a másik nő korrektorral és púderrel tökéletesítette az arcát. Nicholas igazi FBI mellényt, fegyvertartót és fekete bakancsot viselt. Azt hiszem, hogy ez volt az a pillanat, amikor rabul ejtett a jóképűsége, és a huncut mosolya. Miután szólt a stylistnak, hogy hagyjon minket magunkra, mindketten kimentek, majd mosolyogva megpusziltam a homlokát. - Hogy festek?

- Nicholas! Elképesztően illik hozzád ez a szerep! - helyeztem a széles vállára a kezem. - Jóképű vagy! - tarkójánál fogva magamhoz húztam, miközben szemezgettem vele. Boldog voltam, hogy forgatás előtt is láthattam őt, viszont keserűen szembesültem a ténnyel, hogy még a vastag alapozó sem tudja eltakarni a szeme alatt a karikákat. Megszoktam, hogy Nicholas éjjel nappal dolgozik. Az élete kilencven százalékában a film forgatás helyszínén van. Vagy csapat gyűlést szoktak csinálni, vagy beugranak, hogy alaposabban átbeszéljék a menetet. Most is tudtam, hogy a jól megcsinált helyszínen monitorok, kamerák, éles hangok és élethű berendezések várnak arra, hogy a főszereplővel elkezdhessék a forgatást. Ki gondolt volna arra, hogy a filmben megjelenő két kilométeres út, valójában egy jól megcsinált raktár helyiség, vagy egy zsákutca? Minden a szemfényvesztésnek és a kellékeknek köszönhető. Viszont nem tudtam elmenni amellett, hogy a férjem álmos és kimerült volt. Ekkor leguggoltam elé és a combját simogattam. - Szarul nézel ki!

- Az előbb azt mondtad, hogy jól nézek ki! - simította meg a hajam, majd ásított egyet. - A mai forgatás nem lesz hosszú! Lucas-t meglövik és kórházba kerül!

- Akkor már értem, hogy az itt dolgozók miért cipeltek kórházba illő asztalokat és berendezéseket - vontam fel a fejem, miközben váratlanul nyílt az ajtó, és egy gyönyörű nő lépett be rajta. Álljon meg a menet! Stop! Mégis, hogy merészel Nicholas Collins öltözőjébe kopogás nélkül bejönni? Miközben végig néztem rajta, a kezem nem vettem el Nicholas combjáról. Ezt jól láthatóan észre is vette, ugyan is, alaposan végignézett rajtam. Míg én elegáns blézerben, magassarkúban és szigorúan szép sminkben voltam, addig ő úgy nézett ki, mint egy tépett hajú ringyó.

|Nicholas Collins|Where stories live. Discover now