Mosolyogva helyeztem a csokor rózsát a vázába, miközben megigazítottam a hófehér dísz csomagolását. Mivel senki nem volt a nappaliban, elpirulva hajoltam a szirmok közé, majd beleszimatoltam alig érezhető illatába. Elpirulva igazítottam meg, miközben magam előtt mozgást észleltem, ezért felkaptam a fejem. Nicholas Collins sétált felém, ezért próbáltam természetesen viselkedni. Azt hiszem, hogy természetessé vált az, hogy az otthonomban látom őt. Liam a kezdetektől ragaszkodik hozzá, ami azért meglepő, mert nehezen barátkozik. Örültem annak, hogy Liam kedveli Nicholast, de nem tudtam eldönteni, hogy mi van köztünk. A barátság és a szerelem szélén álltunk. A saját érzéseimben sem voltam biztos, Nicholas pedig egy útvesztő volt a számomra. Nem akartam teljesen fejet ugrani a szerelembe, hiszen nem tudtam, hogy ő mit érez. Abban biztos voltam, hogy fontos szerepet tölt be az életemben. A tóparton felnyitotta a szemem arra, hogy vágyunk egymásra, szinte éhezünk a másik érintésére. Lehetetlen, hogy ez csak a vágyról szóljon. Volt valami őszinte az érintésében, a hangjában, ami alátámasztja azt, hogy nem csak a vágy beszél belőlünk. Ez több volt testi vágyakozás nál, de kevesebb a szerelemnél. - Tetszik? - mellém lépett, a karja óvatosan súrolta a bőrömet. A meleg érintése miatt elmosolyodtam, miközben a gesztenye barna szemébe néztem. Nem válaszoltam, csak óvatosan bólintottam egyet. Mindig megfordul a fejemben, hogy vigyázzak Nicholas Collinssal, de attól tartok, hogy ezzel már elkéstem. Önkéntelenül is ragaszkodni kezdtem hozzá. Hiába szeretnék tenni ellene, hiába akartam távolságot tartani, Nicholas Collins elrabolta a szívemet. A kérdés már csak az, hogy mi a célja vele.
- Gyönyörűek! Meglepett az ajándékával - ekkor felé fordultam, majd végig néztem rajta. Nicholas nem csípte ki magát, de egy fehér elegáns inget és egy fekete térdig érő nadrágot viselt. Az édes illata az orromba szökött. Ilyenkor tudatosul bennem az, hogy vágyok az illatára, hogy imádom és bárhol felismerném.- A köztünk történtek után úgy gondoltam, hogy illő lenne vennem magának egy csokor rózsát - ekkor a rózsákra pillantott, majd vissza rám. - Jenna - kezdte, miközben felkészítettem magam arra, hogy most vagy csalódni fogok, vagy boldog leszek. A kettő közül valamelyik, és Nicholas fogja eldönteni, hogy mit csinál a szívemmel. - Hatással van rám - sóhajtotta, mire felvontam a szemöldökömet. - Nem tudom megmagyarázni, hogy ez mi köztünk - mutatott kettőnkre. - De mit szólna ahhoz, hogy ha jobban megismernénk egymást? - nézett mélyen a szemembe. - Tudom, hogy nem átlagos pasi vagyok, de szerintem ezt már tapasztalta - annyira aranyos volt, miközben magyarázkodni próbált, hogy legszívesebben magamhoz húztam volna és szorosan átöleltem volna. Mert vágytam az ölelésére.
- Tapasztaltam, hogy magán nehéz kiigazodni, Mr. Collins - biccentettem oldalra a fejem, miközben a többiek kint ültek az asztalnál. Liam apával beszélgetett, anya pedig képeket készített róluk. Egy utolsó pillantást vetettem feléjük, majd közelebb léptem Nicholashoz, aki megrészegülve fürkészte az ajkamat. - Csak ígérje meg, hogy szándékosan nem fog bántani - a fülem mögé tűrtem egy tincsemet, miközben a szavakat kerestem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
|Nicholas Collins|
RomanceEgyetlen szabály van Nicholas Collins életében: Semmiféle párkapcsolat vagy elköteleződés, csak alkalmi szex. Nicholas Collins élete gyökeresen megváltozik egy szakítás után, miután felesége kellemetlen vizsgálatra küldi férjét. A felesége szerint...