Tizenharmadik

3.4K 201 2
                                    

Tegnap éjszaka a filmcsillag, Nicholas Collins új luxus autójával jelent meg egy előkelő club bejárata előtt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tegnap éjszaka a filmcsillag, Nicholas Collins új luxus autójával jelent meg egy előkelő club bejárata előtt. Nemcsak a méregdrága autó, de a színész is felháborítóan jól nézett ki. Fotósaink szerint, Nicholas Collins mellett egy gyönyörű szép fekete hajú modell ült, aki Nicholas karját simogatta. Meglepett minket a hír, és azonnal jöttek a találgatások, hogy vajon ki lehet az új üdvöske. A továbbiakban kiderítettük, hogy a vörös szőnyegre illő bombázó nem más, mint Bethany Reed, a híres divatmodell. Bethany irigylésre méltó ruhában sétált Nicholas Collins mellett a zártkörű rendezvényre. A rajongók valóban sírhatnak és irigyelhetik a "pár" tündöklését. Vajon Nicholas szíve újra lángra lobbant? Lehet róla szó, hogy Bethany más, mint a többi bombázó akivel eddig dolga volt? Önök szerint is jól néznek ki együtt? Továbbra is értesítjük önöket a friss hírekről és nyomon követjük Nicholas Collins és Bethany Reed érdekesnek tűnő viszonyát!

- Hát ez szuper - suttogtam nevetve, miközben tovább lapoztam és megnéztem a róluk készült fényképeket. A fényképen Nicholas és Bethany egy fekete luxus autó előtt állnak. Mindketten fehér elegáns ruhát viseltek. Bethany felháborítóan rövid ruhája kiemelte Nicholas öltönyét és az Ncoll karóráját, ami a csuklóján csillogott. A képet nézve elhúztam az ajkam és keserű érzés öntötte el a mellkasomat. Nicholas olyan mint a többi pasi. nem érdekli őt más, csak a szex. Egy utolsó pillantást vetettem a képre, hogy alaposabban megnézzem Nicholas arcát. Elképesztően jóképű volt, miközben a fények megvilágították az arcát. Tehát erre mondják, amikor valaki a középpontban van? A fények és a kamerák is rá fókuszálnak? - Legyenek boldogok! - helyeztem a telefonomat az asztalra, miközben próbáltam tagadni azt, hogy rosszul esett ez a hír. Csak ma este töltötték fel a fényképeket, ezért feltételezni mertem, hogy Nicholas ezzel a fekete haju gebével tölti az éjszakáját. De ez miért érdekel engem? Miért esik rosszul? Egyáltalán miért nézem nyálcsorgatva Nicholast ebben a hófehér öltönyben, ami kiemelte a hófehér mosolyát, és mogyoróbarna szeme mély csillogását?

- Anya! - álmodozásból Liam zökkentett ki, ezért kiléptem a cikkből és fintorogva letettem a telefont. Könyökömig tűrtem az inget, majd beléptem a fürdőszobába és mosolyogva pillantottam a fiamra, aki vizes hajjal feküdt a habok közt.

- Mondjad, kicsim - fürkésztem az arcát mosolyogva. Liam a kezébe vette a szivacsot, majd a szemembe nézve felült.

- Gondolkoztam valamin - hajolt közelebb, hogy a szemembe tudjon nézni. Összeráncolt szemöldökkel és rosszat sejtve ültem le a kicsi székre és igazítottam meg a hátrafogott hajamat. Liam csillogó szemekkel fürkészett engem, közben halvány pír jelent meg az arcán. - De ígérd meg, hogy nem fogsz rám haragudni - mosolyodott el. Zavartan oldalra biccentettem a fejem, közben a vékony karláncomat piszkáltam. Liam felsóhajtott, itt már tudtam, hogy nehéz témáról fogunk beszélni. Lelkileg felkészítettem magam arra, hogy "pasis" dolgokról szeretne rólam beszélni. Bár még nem szerettem volna hallani a szájából azt, hogy "anya, mire használjuk azt, ami a lábunk között van?" Azt hiszem, hogy egy édesapa könnyebben kivédeni ezt a fajta kérdést, de mivel csak én voltam neki, az ilyen szituációkban is helyt kell állnom. Miközben Liam arcát néztem, akaratlanul is elgondolkoztam azon, hogy Nicholas hogyan kezelné az ilyen helyzeteket.

|Nicholas Collins|Where stories live. Discover now