"Florida? "
Tot zborul am dormit , eram atat de nerabdatoare sa cobor din avionul asta..Nu pot spune ca imi era frica , dar nici placere nu era.. Ma trezesc buimaca atunci cand Alya ma lovise cu cotul .. Ma uitam pe geam si am incremenit.. Nu trebuia sa fie tot desert ? Unde dracu mergem >? Asta seamana mai mult cu .
-Florida... "imi spuse Iulia privindu-ma "
-Florida? "intreb eu inca nerevenindu-mi din soc " Era vorba ca mergem in Tunisia.. "spun eu nedumertita"
-Jessica... Ovidiu a zis ca e mai bine in Florida.. Deci.. Acolo mergem .." imi spune Alya luandu-ma de mana..Ma uitam in jur si nu il vedeam pe brunet.. Unde o fii>?"
-Fetelor.. mai avem un pic si vom ateriza... "cunoasteam vocea asta, e aici , cu noi.. "
-Bine.. "era tot ce puteam spuine.. si m-am asezat mai bin in scaun"
Bun venit Florida...
Am coborat pe rand din avion .. In fata noastra se aflau 3 Audiuri A6..Nici nu am mai stat pe gand si l-am ales pe cel alb, in timp ce Alya se indreapta spre cel rosu ... Iulia se indreapta spre mine ..in timp ce Max se apropie de mine anuntandu-ma sa il urmasesc.. Am afirmat din cap si m-am urcat la volan iar Iulia in dreapta mea..Max pornise de pe loc.. iar un "nor " de praf se ridicafe in urma lui, si in clee din urma in urma mea si a Alyei...
Goneam ca nebunii prin Maiami ..Pana cand am ajuns in dreptul unei vile care mai degraba era un conac uraias.. Am coborat din masina cu Iulia alaturanduni-se si ceilalti doi.. Am pasit timida in casa urmata de restu.. era atat de spatioasa.. Holul era lung..Sufrageria avea un operete din sticla care ducea spre curtea care era imensa.. Am inspectat casa.. Intr-un final mi-am ales un dormitot care avea un pat cu baldachin in mijloc.. un balcon care avea privelistea spre mare.. Camera era in alb si turcoaz.. Era minunata.. In partea stanga mea era camera lui Max iar iar in dreapta camera Alyei .. Iulia si-a ales o camera mult mai retrasa..
Dupa 2 ore in care mi-am aranjat hainele si am inspectat casa ..M-am aruncat in patul imens si pufos...
De dimineata..
Cobor grabita scarile ,in cautarea bucatariei.. Am intrat la nimereala in baia coumna peste Max.. Am strigat si am iesit rapid..
-Jessica..Stiu ca esti acolo.."imi spune el chicotind.. si apoi deschide usa , aparand in fata mea invelit intr-un prosop alb"
-Max.. Acoparete..'"spun eu acoperindu-mi ochii"
-Nu vreau.."si isi ii cade prosopul.. iar eu tip.." Stai linistita.. "spune razand de mine" Sunt in boxeri..
-Mda.. "spun eu intorcandu-ma si tarandu-mi picioarele pana in bucatarie ..ramanand surpinsa can am vazut pe masa 4 farfuri cu clatite" Yamii..."spun asezandu-ma pe scaun..."
-Pofta buna.. "imi spune Iulia asezandu-se langa mine" Ce au fost cu tipetele alea?
-Mersi , la fel.. Nici nu intrteba.."imi dau ochii peste cap"
-Neata..Pofta buna.."ne spune Alya ,zambitoare" De ce ai tipat ? "Okeiii , daca mai ma intreaba cineva de asta strig >."
-Nu intreba.."mormai eu"
-Neata...''se putea nu sa nu vina si el ..?? Ma ridic si parasesc incaperea ..pornind spre piscina "
M-am asezat pe un sezlong.. si ma gandeam la cei de acasa.. La ce am lasat in urma..Nu stiu cat vom sta, dar ceva imi spune ca va fii ceva de durata.. Priveam intr-un punct fix. Si nici nu am simtit doua maini in jurul gatului meu. .Era Iulia.. O privesc nedumerita , dar ea doar imi zambise.. E ca o sora pentru mine.. Dar vreau sa imi devina cumnata,.. Cred ca il omor pe Ovidiu daca o pierde..Nu i-am suportat nici o data iubitele , dar pe Iulia o iubesc..
-La ce te gandesti? "ma scoate din transa Iulia.."
-La tine ..ca cumnata..."spun privind intr-un punct fix...acesta se inecase cu sucul ..iar sucul ei ajunse pe mine.." Mersi cumnato!
-Nu am vrut.. doar ca mai socat.."imi spune iar pe mine ma pufneste rasul" Nu vrei sa inotam ? "ma intreaba si imi vine o idee.. tre sa ma razbun pentru faza de dimineata.. "
-Bine.. Merg sa imi i-au costumul de baie.."spun si o iau la fuga pana in camera mea.. Imi aleg un costum negru si cobor grabita spre piscina ...Spre uimirea si fericirea mea el era acolo.. Imi puteam pune planul in actiune.."
M-am apropiat de piiscina ..alunecand in ea.. si strigand dupa ajutor.. El vazandu-ma in piscina.. Se arunca si el si ma scoate la suprafata..eu doar radeam..
-De ce razi? "ma intreaba el nedumerit"
-Fata ta,...Oarca ai fi vazut o fantoma.."incercam sa vorbesc ,dar nu puteam..si-a dat seama ca i-am intors faza de dimineata ..si se scufundase cu mine pana la fund.. Simteam cum apa imi intrase in gura si nu mai puteam respira.. Am iesit grabita din piscina ..respirand greu.. El doar ma privea"
-Gata , pisicuto? Nu mai vrei la apaa?'Spune el ridicandu-si o sopranceana..il uram , ma enerveaza ..eu nu pot face asta.."
-Da .."si ii scot limba..gest care il facu-se sa isi muste buza.."
A iesit si el intr-un final din piscina..in timp ce eu ma bronzam..Am simtit cativa picuri de apa pe pielea mea si am deschis brusc ochii .. El doar chicotea langa mine.. Gest ce ma facut sa ma stramb.. M-am ridicat si am incercat sa ma despart de el.. dar ma tras inapoi..Incolacindu-si mainile in jurul taliei mele..
-ce faci? "spun eu balbaindu-ma ,pe pielea mea se simteau mici furnicaturi"
-Ce crezi ca fac.."imi spuneel sopindu-mi la ureche.."
-Nu stiu.. "spun eu privindu-l in ochii"
-Ai niste ochii superbii..."imi spune el ne clipind"
-Mersi.. "spun uitandu-ma si eu la el.." Max... Saruta-ma...
Si am pus... Sper sa va placa..Vreau parerii <3 Continui???
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...