"Lacrimi,durere,iubire"
Va rog sa dati play melodiei de la media..
Iulia P.V.DDesi au trecut 6 luni ..gandul meu zboară tot la el.. Mie asa de dor de el.. Nu pot sa cred ca a disparut asa fara măcar sa îşi ia ramas bun. Stiu ca traieste , simt asta..dar e ascuns bine undeva... Agh....Am venit din Spania aici ca sa stau cu el nu departe de el.. Ceva imi spune ca lucrurile o vor lua razna rau... Mie asa de frica...
Nici nu am observat cum a trecut timpul...Este trecut de miezul nopţii iar eu stau in fata oglinzii mangaindu-mi burtică.. Nu imi vine sa cred ca încurand imi voi tine bebelusul in braţe..Încurand o sa am dupa cine umbla tot timpul... O sa imi dea bătăi de cap daca seamăn cu tatal sau.. De mic Ovidiu a fost un batausi priceput... Si acum imi aduc aminte cum il bandajam cand se lua la bataie cu tipii mai mari ca el... Nu pot sa cred cum din cei mai buni prieteni am devenit mai mult... Cine spunea ca iubirea se naste din prietenie avea dreptate..NU putine au fost datile cand Ovidiu ma enerva si ma facea sa il iau la bataie....dar de la atatea sentimente amestecate sa nascut o pasiune pura.. o dorinta care nea unit pe veci... Simt cum lacrimile isi croiesc durm pe fata mea...sunt prea slabita sa le mai tin in frau.. Asa ca le las sa navaleasca libere... AM fost in zilele astea de piatra nu am mai varsat nici o lacrima ...iar acum e timpul sa imi iau revansa..
-Iti promit ,micutule ca il voi gasi pe tatal tau ,chiar de ar fi ultimul lucru pe care il fac..
----
Alia P.V.D
Ma plimb de minute bune prin casa. Somul nu vrea sa isi faca simtita prezenta..Asa ca am decis sa merg sa imi iau un pahar de apa.. Cand ajung la etajul 2 aud niste voci din camera Iuliei .asa ca ma indrept cu pasi marunti spre ea...Deschid usa incet si ma reazam in tocul usi..Imaginea din fata mea imi sfasie inima in mii de bucatele.Chiar ma intrebam cand va ceda... Nu am mai vazuto plangand de ceva timp..iar acum se dedcarca ..si nu e bine pentru bebelusi..ea trebuie sa fie puternica pentru amandoi... Nu poate sa se dea batuta asa de usor..Inaintez cu pasi maru noi spre Iulia care sta in fund pe pat..Ma las in genunchi in fata ei.. si ii iau mainile intra mele.. Aceasta ma priveste in ochi pret de cateva secunde dupa care isi coboara privirea spre mainile noastre..
-Iulia.."sparg eu gheata" Iulia te rog calmeazate ..iti faci rau atat tie cat si copilului..Stiu ca tie greu.. nu a zis nimeni ca va fi usor... dar tu trebuie sa fii puternica ..trebuie sa lupti pentru amandoi.."incerc sa fiu cat pot eu de rece.."Crezi ca pe mine nu ma doare? Crezi ca eu nu sufar dupa Ovidiu? Sufar si eu Iulia , ca tine si Jess..Sti mai bine ca oricine ca Ovi e ca un frate pentru mine.. SI il iubesc.. dar el nu ar vrea sa ne vada asa..Nu ar vrea sa plangem..Si tu sti cel mai bine asta.."dupa ce imi termin discursul ma ridic de jos si fac aativa pasi spre usa..cand simt cum doua brate se strang dupa gatul meu.. ii raspund si eu imbratisarii dupa care ies din camera ..indreltandu-ma spre bucatarie.. "
Intru grabita si caut prin toate sertarele un pahar sa imi totn putin wiski..in el.. DIscutia cu Iulia ma terminat.. nu mai pot rezista.. Sa dus dracu si cu taria mea.. Si iam promis ca nu o sa plang...
-Cred ca ar fi mai bine sa lasi paharul ala jos.."Vicenzo intra in bucatarie , si din doi pasi e langa mine si imi smulge paharul din mana"Nu iti face bine..
-Nu mai rezist... SImt cum cedez ..si nu vreau.."spun micsorand distanta dintre noi"
-SI crezi ca bautura te va ajuta?"ii simt respiratia in ceafa.. lucru care ma face sa ma cutremur"
-Si eu il iubesc la fel ca el...si pe mine ma doare...Dar iam promis ca o sa fiu tare..Atat pentru mine cat si pentru ele.. Dar nu mai rezist.."spun iar intr-un final dau drumul barajului de lacrimi care a amenintat de mul ca va iesi.Vicenzo ma imbratiseaza strans dupa care imi sopteste."
-Totul va fi bine..iubito."simt cum sunt ridicata de la sol ..Ace sta se indreapta spre camera noastra cu pasi marunti..In minte imi revin amintirile cu mine ,Ovi si Jess de cand eram mici..Acest lucru nu face decat sa dea drumul unui alt set de lacrimi..Vicenzo ma strange mai tare in brate..parca mar scapa ...Odata ajunsi in camera ..astept sa fac contact cu salteau moale dar asta intarzie sa apara.. In schimb ma trezesc pe terasa ..cu Vic in spatele meu.. Privind New Yorkul de aici pare asa de linistit...Peste tot lumini... Ce liniste domneste peste oras..Din cauza frigului incep sa stranut ..iar Vic ma ia din nou pe sus...si de data asta corpul meu face contact cu salteaua moale a patului..Acesta ma acopera si se aseaza si el langa mine..Acesta ma trage mai aproape de el..iar acum capul meu se odihneste pe pieptul sau..
-Incearca sa dormi.. Totul va fi bine ,iubito.."cuvintele sale ma mai linistesc un pic.."Noapte buna ,Alia.
-Noapte buna..."spun si simt cum pleoapele mi se inchid incet...si cad intr-un somn adanc"
----
Sper sa va placa.. am stat treaza pana la ora 1:36... si,maine am şcoala..
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...