"PEDEAPSĂ DULCE PEDEAPSA"
Jessica P.V.D
Cred ca sunt mai roşie ca si o tomată.. Am uitat si sa respir... Max Edison o sa ti-o plătesc eu...
-Nu am uitat iubire..."spun pe un ton mai provocator.."Brusc mia redevenit pofta de cumparaturi.."spun in timp ce ma plimb printre rafturi urmata îndeaproape de Max.. Cand am gasit ce căutăm... am intrat rapid in cabina de proba..."
-Iubito.. Vrei sa te ajut? "Il aud pe Max si sunt sigura ca vrea sa intre asa ca... "
-Nici sa nu indraznesti iubire.."ii spun si imi pregatesc urmatoarea miscare... Ma uit in oglinda si daca stau bine sa ma analizez sigur va face un preinfarct.."Ce zici iubire?"Max se intoarce cu fata spre mine iar sutienul ce il avea in mana zboara prin magazin..Pot sa jur ca (,) gura lui ajunge pana la primul etaj..avand in vedere ca suntem la 3..De data asta l-am dat gata...Astept cuminte sa văd cum reacţionează vazandu-ma in lenjeria asta pe care dansatoarele la bara o folosesc..Dar cea ce imi cauzează mie un preinfarct.. sunt urmatoarele cuvinte..."
-Sper ca sti sa dansezi la bara..iubito.."imi sopteste la ureche...si pot sa spun ca, gura mea este cea care ajunge acum pana in parcarea subterna..."Il cumpărăm.. Acum treci si schimbate... Abea astept sa ajung acasa..."si cu toate cele zise sunt împinsă in cabina de proba.."
-----
-Nu pot sa cred...Chiar asa a facut? "Ma intreaba Iulia printre hohotele de ras..a mia oara.."
-Da..Jur..mai aveam un pic si intram in pamant de rusine...Si pe langa toate astea.. deseară trebuie sa ii fac un dans.. "spun aruncandu-ma in pat.."Acum sa lasam astea..Tu cum te simţi? "O intreb in timp ce ii mângâi burtica..Ce mare a crescut..Nu pot să cred ca deja este in luna a 6 ..."
-Bine... Maine trebuie sa merg la ginecolog..Vrei sa vi cu mine?
-Desigur..Abea astept..."sunt atat de incantata ca Iulia ma ia cu ea...Nu prea am pentrcut mult timp impreuna si nu prea imi convine.."
-Uff...Jess..dupa aia trebuie sa mergem si la mall..Hainele astea "si imi arata dressingul"nu ma mai încap.."spune facand pe supărata"
-Cu ce sunt eu de vina ca tu la ora 3 noaptea mânaci ciocolata si murături...Pot sa jur ca deja ai mâncat un butoi de murături.."spun printre hohotele de ras.."
-Razi tu razi..dar o sa te vad eu pe tine..."spune si acum e rândul meu sa înghit in sec...Are dreptate chiar nu vreau sa na vad cu vreo 40 de kg in plus...Aghh..ma cutremur doar gandindu-ma... Se pare ca Iulia ştie la ce ma gândesc caci mai are un pic si se prapadeste pe jos de ras.."Sa vezi ce fata ai avut.."spune printr hohote..cea ce mie imi creaza o incruntatura de toata frumusetea..."
-Nu-i de ras.."spu m eu bosunflata.."
-Vezi cum e? "Mio intoarce ea.."
-----
De o ora stau in spatle "casei" si ma leagăn pe balansoar..Afara este destul de placut pentru luna noiembrie..Totul e asa de pustiu..Toata vara pe alei trandafirii erau ata de frumoşi.. acum tot ce a mai ramas sun crengutle lor..Pomii sunt asa de inspaimantatori fara frunze.. dar ele formau un covor ruginiu impecabil...Nici nu am observat cum a trecut timpul.. Deja se insereaza...si e abea 5... Un fior ma cuprinde..si ma ridic cu greu din leagăn...Cuprinsa in gânduri nici nu mi-am dat seama cand am ajuns in casa..Din living se auzeau o gramada de voci..Pe cum ma apropiam reuşeam sa dezlusesc a cui sunt... Ajunsă in living..ii observ pe baieti uitându-se la meci si pe fete retrase intr-un colt...Fara sa stau pe gânduri.. ma îndrept spre canapea si imi fac loc intre Max si Mike.Max ma trage in braţele lui si abea acum observ cum fiecare fata stătea in braţele cuiva..inafara de Ema care era aşezată pe un fotoliu... Si nici Mike nu avea pe nimeni...
MAX P.V.D
Dupa jumate de ora..in care doar la meci nu m-am uitat.. De cand ni s-au alăturat si fetele toata atentia ne-a fost îndreptată spre ele.. Nu credeam ca unor fete le pac fotbalul ..se pare ca m-am inselat.. La fiecare gol fetel strigau si dansau.. Jess se tot misca si sarea si nu cred ca îşi da seama ce efect are asupra mea... Cand dracu se termina meciu asta? Mi-a promis ceva si trebuie sa se tina de cuvant..
-Gooll.."si din nou au sărit si strigat...Fetle faceau un dans al victoriei incat nici măcar nu am stiut cat sa terminat meciul..Jess are un efect devastator asupra mea... Chiar nu mai rezist.."
-Pe noi ne scuzaţi dar avem putina treaba.."spun dupa care o trag pe Jessica dupa mine pe scari.. o aud cum înghite in sec si eu doar rânjesc ca un idiot."
O data ajunşi in camera.. Aceasta ma împinge pe pat... si o pot observa cum îşi deschide nasturii unul cate unul fierbandu-ma la foc mic. Pe cumdeschidea cate un nasture simt ca nu mai rezist.. Cand a ajuns la ultimul ma năpustesc asupra ei.. Si sa zis si cu dansul..O sarut cu pofta dupa care o întind pe pat...
------
-Te iubesc.."ii şoptesc si ii plasez un sarut pe frunte.."
-Si eu..."imi spune uitându-se in ochii mei.. înghit in sec.. Acei ochii căprui care ma privesc cu iubire pur si simplu ma topesc... Nu pot sa cred ca in 4 luni de zile m-am indragostit si sunt si logodit..Asa ca arunc si eu bomba..''
-Iubito.. Mine mergem in Romania.."spun dupa care linistea pune stăpânire peste noi.. ii astept reactia care întarzie sa apara.."
----
La media aveţi o poza cu Max..
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...