Din perspectiva Jessicai!
-Jess... Poti te rog sa fi atenta cateva minute si la mine ? "Tresar atunci cand acesta ma prinde de mana . Imi mut privirea spre el dupa observ ca am ajuns in fata hotelului de unde trebuie sa ii luam pe oaspetii nostri. "
-Ai spus ceva? "Acetsa pufaie si se intoarce spre mine , din nou."
-Vorbesc cu tine de cinci minute buna , iar tu nu ma bagi in seama. S-a intamplat ceva? Ce te frământa , iubire? "Imi desfac centura si ma intind spre el , imi lipesc buzele de ale sale intr-un sarut dupa care tanjeam de azi de dimineata. Toata ziua am fost plecati prin toate partile sa rezolvam cu transfer ude bani columbienilor si cu pregatirile de nunta. Nu imi vine sa cred ca a mai ramas o saptamana . Doamne ce a trecut timpu. Cum mi s-a schimbat viata in sase luni de zile. "
-Ma gândeam la cat de repede am evoluat. Uite mai avem o saptamana si ne vom casatorii. Dar o sa fim fericiti doar atunci cand o sa il gasim pe Ovidiu. As da orice doar sa imi dea un semn ca e bine." Ma doare sa ma gandesc la fratele meu , mi-a ascuns atatea si ma jucat pe degete asa cum a vrut el , dar tot fratele meu ramane. Pot sa bag mana in foc , ca el a fost la spital la Iulia.o doamne , Iulia. " Auzi , s-au dus Alia si Vic dupa Iulia?
-Da. Ma sunat Vic acum o ora sa imi spuna ca au ajuns acasa cu bine.
-Hai sa plecam si noi.
- Acum . "Privesc prin parbriz si ii observ pe toti , cobor si eu in urma lu Max si ii salut pe toti. Acestea e spun ca sunt obositi de pe drum si ca o sa vina la conac spre seara. "
*
Ma invart prin camera de mai bine de cinci minute si inca nu imi gasesc linistea. Presimt ca ceva se va intampla , ceva ce ne va schimba viata radical , din nou. Privesc pierduta minunatia din jurul meu. Bătrâna Luna domnește domol pe cerul instelat si isi plange iubirea pentru iubitul ei... Ma pierd privind marea de brazi ce inconjoara conacul facandu-l mai impunator si mai mare de cat este. Pasesc pe imensul balcon si ma prind de barele de metal prinvind la persoanele care se afla acum pe micuțul ponton. Alia si Vicenzo se hârjonesc intr.un colt fiind absorbiți de iubirea pe care si o poarta. Iulia vorbeste cu bona micutului Dominic , dîndu-i probabil ultimele indicatii ca noi sa putem parasi conacul fara griji , iar el... El priveste in jur si pun pariu ca se gandeste la noi... Are acel zambet care il da de gol mereu. Privirea sa se intersecteaza cu a mea , iar eu simt cum ma topesc... Ma priveste cu atata dragoste si pasiune...Inca nu imi vine sa cred ca este aproape doar al meu .. Inca cateva zile si va fi al meu ....Decid intr-un tarziu sa ma alatur lor ...Toti par asa de fericiti ... Stiu ca inauntru lor lipseste cineva... Cineva care ne-a fost tot timpul alaturi ...Cineva care ne-a ghidat si ne.a indrumat pe fiecare. Tresar la auzul soneriei... Raspund fara sa stau pe ganduri.. Cea ce urmeaza sa aud ma doboara cu totul... Max imi smulge telefonul din mana si vorbește el...
-Din pacate , vreau sa confirm ca in urma analizelor ADN s-a constatat ca , corupul gasit cu arsuri ... nu este al acestuia. Imi pare foarte rau...Pentru tot ... Ceva ne-a indus in eroare , de aceea rezultatele au venit asa tarziu. "Eram sigura.. Stiam ca nu ne putea parasi.. Traieste se ascunde undeva prin zona...Sunt sigura ca in momentul de fata el stie tot ce facem...Si incurand ni se va alatura.."
-Se pare ca vestile bune circula repede ...Beea ,Jack, Ty ,Yv , Mike voi stiati ? "Ma apropiu de vechi mei prieteni si ii privesc pret de cateva secunde pe fiecare. Chipurile lor sunt strabatute de mii de emotii.. Ceva imi spune ca in seara asta o sa aflu mai multe decat credeam.. "
-Stim si noi ce stiti si voi. Nu am crezut o boaba din ce au zis doctorii aceia. Stiam ca Stanescu ne ne-ar parasi.. Nu acum cand stie care are un bebelus minunat ... Care ii seamana intru totul.. "Beea se apropie de Iulia si o trage intr-o imbratisare .. Aceasta ii raspunde la imbratisare..."
-Tot ce am invatat de la Stanescu a ramas la noi.. dar cea mai depret regula a lui a fost mereu..."Sa ramanem uniti ca o familie... Sa nu ne indepartam de noi.. Fie ca am gresit cu multe sau cu putine... Ca am ascuns adevarul sau ca am creat minciuni nevinovate ... Mereu trebuie sa fim uniti... Impreuna suntem mai puternici si nimeni nu ne va sta in cale..." "Priveam in jurul meu... Alia si Vic , Beea si Ty, Jack si Elena ... Daca privesc totul in asamblu Ovidiu chiar ne-a facut o familei.. O famile mare si iubitoare..cu minciuni , cu greseli ... Dar mereu o familie..."
-Nimeni nu putea spune mai bine. Jack tu ai fost ca un frate pentru Ovi , atat tu cat si Vicenzo.. Ma bucur ca inca sunteti alaturi de noi.. "Vocea Iuliei nu ii da de gol emotiile inca sufera... Sufera in tacere, dar si se bucura... Veste ca Ovidiu poate fi viu pe undeva prin zona ii da putere sa mearga mai departe.. Dar si Dominic ii da putere.. Acesta din urma se agita in bratele mamei sale..ne fiind el in centru atentiei..Macar stim ca a mostenit ceva de la Ovidiu.."
-Se vede ca e baiatul lui... Un pic nu se afla in centru atentiei si gata face show..
-Si inca cum.. Daca ati sti ce batai de cap am cu el..
-Ei.. Acum e asa ...Sa vezi cand o sa creasca si o sa fie toata ziua dupa fusta fetelor.. Atunci sa vezi distractie..
-Cei drept... "Radem si ne distram.. De mult nu am mai fostasa.. Se vede de ce se spune TOT BINELE SPRE RAU...."
-Hei...Pe mine nu ma primiti la petrecere???
__________________________
Heiii Lume...
Da nu am intrat de aproape 4 luni si imi pare sincer rau... Doamne cat timp a trecut..
Dragii mei tin sa va anunt ca mai sunt doar cateva capitole pana la finalul cartii.. O sa incerc sa imi fac timp sa termin cartea cat mai rapid.. Prea am lungito ...Deja are 2 ani...
XoXo Zuzuu18
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...