"Rare sunt momentele în care oamenii să nu judece după aparențe. Rari sunt cei ce nu simt imboldul de-a o face. Dar mai rece sunt situațiile în care cei vinovați își recunosc greșeala și își primesc iertarea."
*
-Max ,Vicenzo... Trebuie sa vorbim ceva ...." Jack si Ty vorbesc de o data iar eu ma uit cand la unul cand la altul. Ceva nu e bine , sunt prea agitati si ravasiti..."
-Ce s-a intamplat? "Atat eu cat si Vic ii privim si asteptam sa continuie."
-Cineva a intrat azi noapte in salon la Iulia. "Jack ne priveste pe rand si astapta un gest .a indrept spre usa cu directia camera Jesicai , trebuie sa stie ca cinva a intrat in salonul Iuliei. Poate Iulia a vazut ceva si mai mult ca sigur noua nu o sa ne spuna , singura careia se a deschide este Jess. Intru incetisor in camera si ma apropiu de pat. Ma aplec si ii sarut fruntea, aceasta mormaie ceva prin somn si se intoarce pe cealalta parte. Din nou o sarut dar de data asta pe obraz in speranta ca se va trezi fara sa trag de ea , dar cand o privesc mai bine aceasta este inca imbracata in haine si nu in pijama. Se foieste cateva secunde dupa care sare ca arsa din pat."
-Nu se poate. Am adormit , iar fetele ma asteapta jos sa mergem la spital. Doamne nu imi vine sa cred. "se agita si se plimba prin camera , facandu-ma sa chicotesc nevinovat." Nu rade. Doar m-am asezat putin pe pat si am .. am adormit."spune aceasta aruncandu-se in pat , langa mie."
-Haide imbracate , trebuie sa mergem la spital , totusi ..."spun muscandu-mi buza in incercarea sa imi stapanesc rasul."
-Da. Te rog poti sa mergi sa le zici la fete ca sunt gata in 10 minute."spune aceasta intrand in baie."
-Ai griji poate adormi din nou ."chicotesc la mica injuratura ce i-a scapat , la auzul cuvintelor mele si ma indrept spre usa."
**
Dupa jumatate de ora ne aflam toti in fata salonului in asteptarea doctorului care sa ne dea drumul sa o vedem pe Iulia. Jessica se agatase de mine si ma privea cu speranta in ochi. Stiu ce ii trece prin minte dupa discutia noastra din masina:
-Jess... Cineva a intrat azi noapte in salonul Iuliei.
-Cum? Unde erau cei ce trebuiau sa aibe grija de ea?
-Nu stiu cum a reusit sa intre , caci am dublat paza , si totusi...
-Poate...Poate era Ovidiu...
-Nu stiu ce sa zic . Te rog nu iti fa sperante false...
-Max. Ovidiu nu a murit. Simte-am daca murea. Nu. El traieste ...stiu sigur asta. "
-Ai dreptate... Dar totusi te rog sa nu ii faci sperante ...
Stiu sigur ca nu ii picase bine discutia noastra, dar nu pot sa o las sa isi faca sperante care mai tarziu se vor narui. Nu vreau sa o vad cum cedeaza. Ea trebuie sa fie tare , pentru Iulia si micul Dominic.
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...