„Singurii ochi frumoşi sunt aceia care te privesc cu tandreţe."
Coco Chanel
Te pricepi sa imi distrugi surprizele ,domnisoara Edison..
"Nu tot ce zboara se mananca..Sa nu ai incredere in nimeni, pana si cei apropiati tie te-au tradat..Nu uitata aparentele inseala Jessica.." Imi revin cu greu din ganduri..Nu pot sa cred ..Nu am timp nici sa ma uit sa vad cine a fost, caci sunt strigata de fete ..Imi ascund biletul in geanta..Si traversez strada ca si cum nimic nu sar fi intamplat..Ma aproiu de ele si le imbartisez pe rand..Dupa care ne indreptam spre mall..Nu vreau sa plec din Columbia fara nimic , trebuie sa ii i-au ceva si Iuliei si nepotelului meu..Doamne nu imi vine sa cred ca in mai putin de doua luni o sa imi tin in brate nepotul, si tot o data ma infioara gandul ca se apropie si nunta ..Sunt trasa prin fiecare magazin cred ca am probat peste punt 15 rochii , fiecare alt model si culoare..Am reusit totusi , sa cumpar niste botosei albastri si un boadi pe care scrie "Mama mea e cea mai tare.." Domane cat il ador..Cands insfarsit credeamca e gata a mai ramas doar magazinul cu lenjerie intima..ma plimbam printre rafturi si ma amuzam de un brabat care vorebea la telefon dupa cate imi pare mie cu iubita lui , spundu-i ca a mers sa ii cumpere sutien, iar in timp ce vorbea ii spunea vanzatoarei ca nu stie marimea , dar sa fie mai mare ca cel de pe ea..Aceasta sa rosit vizibil , si nu pot sa nu ma gandesc cum ar fi fost daca eram eu in locul iubitei lui , si Ma xin locul lui..Doamne , chiar nu vreau sa ma gandesc , ce ar fi facut el intr-u magazin ca asta..Sunt scoasa din ganduri de Rosa care ma anunta ca barbati nostri sunt la conac si ne asteapta..Imi aleg si eu un set de lenjerie rosie , si unu negru..Dupa care iesim din magazin..Soferul fetelor ne duce spre conac , iar in mintea me eu imi facema mii de scenarii.Spre sa nu explodeze , bomba din nou..Nu vreau sa ma cert cu el aici, nu de fata cu atata lume.. Ajunse in fata impunatorului conac Gonzalez., coboram pe rand si inca din coridor se aud rasetele lor..
-O Doamne, ati venit..Diseara este un dineu, si trebuie sa fim prezenti toti.."Max ma priveste cu subinteles dandu-mi de inteles ce ma asteapta cand ajungem, acasa, defapt la hotel..Ma rezum ii ai zambii si ma asez in fotoliu.."
___________
Si uita-ma imbracata intr-o rochie neagra lunga, cu trena..Aranjata pana la ultimul detaliu, si nu in ultimul rand cel mai important accesoriu ,fiind folosit doar in caz de urgenta, dar Max a tinut mortis sa il am la mine , fiind date celelalte petreceri ca exemplu , un pistol se ascundea la nu mai mult de 3 centimetri mai sus de genunchi..Desigur trebuia sa fim precauti , deoarece din nou voi fi inconjurata doar de mafioti , care mai de care mai periculosi, si nu vrem sa riscam ca din nou sa fim surprinsi in ofsaid..Nu dupa mesajul de azi dimineata care ma cam nelinistit..Ies insotita de Max din hotel , si ne indreptam spre un Lamborghini Aventador,habar nu am de unde a facut rost de el, dar in fine..Urc pe locul pasagerului si in cateva secunde suntem in drum spre "Four Seasons Hotel" din cate am auzit este unul dintre cele mai luxoase hoteluri de aici..Se pare ca mafiotilor le cam place mult prin hoteluri..Ajunsi la destinatie pasesc alaturi de Max pe covorul rosu, unde suntem asteptati de celelalte familii, si intram inauntru.Totul era atata de extravagant ,pe fiecare perete pe care te uitai vedeai tot felul le lucruri care mai de care mai scumpe, in toimp ce eram condusi spre sala de evenimente aveam timp sa analizez in parte fiecare coltisor de aici, dar privirea imi cazuse pe niste ochi verzi atat de reci..Ma oriveau cu dezgust si interes in acelasi timp, stam cine este posesorul , si se pare ca si Max a observat , caci stransoarea din jurul talieie mele , se mareste..Stiu ca e gelos ,dar nu trebuie sa exagereze ,atata timp cat sunt langa el nimeni nu ma poate atinge..Imi indrept privirea spre fete abea cand ajungem la masa.. erau asa de superbe ..Rochia de culoarea pielii purtata de Catalina ii venea ca o a doua piele ,ii modela si ii scotea corpul in evidenta... dar de asemenea rochia albastra purtata de Rosa , ii scotea ochii albastri in evidenta.. Erau atata de superbe , iar barbatii de langa ele le sorbeau din priviri..Ne asezam la masa si fiecare privea in parti diferite..Dupa cateva momente de liniste la masa noastra isi fac prezenta niste persoana care dupa accentul pe care il folosesc sunt ori turci ori arabi..
-Iyi geceler! Ma bucur sa va cunosc insfarsit ,doamna Edison.."unul dintre barbati mi se adreseaza .Isi intinde mana spre mine, iar eu o ridic ..Urmatorul gest ma lasa fara replica..Il loc sa faca cum au facut restul domnilor din incapere el imi saruta delicat mana.."Ma numesc Kenan Kaya , iar aceasta este sotia mea Deniz Kaya."Ma ridic la randul meu de la masa si o imbratisez strans..Este o femeie frumoasa trebuie sa recunosc..dar insa nu imi vine sa cred ca nu poarta haine traditionale lor.."
-Buna seara! Ma bucur sa va cunosc.."Zambindu-le Max se ridica si el si ii intampina ..."
-Deasemenea ,tin cont sa ma prezint ca si arabul cu care veti face urmatoarele proiecte."spune acesta zambaret.."
-Da.. Desigur.. "spun putin stangace din cauza ca nu stiu la ce se refera..Sper din tot sufletul sa fie vorba de data asta de hotelurii.."
-Draga mea, vreau sa va deschideti mai multe hoteluri in Abu Dhabi..Deasemenea vreau sa va invit la noi ..pentru a putea vorbi deschis despre aceste proiecte.."Domane, dupa ce ca am mers in Romania si acum Columbia , acum urmeaza Abu Dhabi..Domane , cine zicea ca in mafie e groaznic se inseala.."
-Acceptam bucurosi, oferta dumneavoastra.."Max ii rasunde in locul meu , si eu imi mut privirea spre cele trei persoane din spatele lor.."
-Va asteptam cu drag..
-Noi tinem sa ne prezentam ca si Emir Atahan..Cel cu care aveti inca contracte pentru masinile de la firma.As dori sa stam la masa de negocieri pentru inca doua contracte noi, caci am scos pe piata alte Mercedesuri noi..Si sunt sigur ca var incanta..Urma sa am o intalnire cu fratele tau, dar s-au intamplat lucrurile car es-au intamplat si de accea tineam mortis sa vorbesc cu tine.."spune acesta privind cand la mine cand la Max..Stiam ca nu era sigur cui trebuie sa vorbeasca despre acest subiect..Dar ce e cert e cert..daca Stanescu a vrut sa le schimbe , trebuie schimbate.."
-Desigur vom vorbi despre astea .. Pentru ca noi va invitam la noi .."spun sigura pe mine ..Caci alt zbor cu avionul nu mai vreau.."
-Desigur ca vom veni bucurosi ,atat eu cat si sotiile mele Berrak si Feryde.."mi-a cazut fata cand am auzit ..Sotii? Aceastea ma privesc bland..Pot sa jur ca rivalitatea dintre ele e mare.. "
-Domnilor si doamnelor... Cat ma bucur sa va vad in acelasi loc pe toti.."vocea asta atata de cunoscuta .. nu se putea sa nu ne strice si seara asta.."Se pare ca pe zi ce trece iti faci mai multi prieteni decat dusmanii.."spune razand in batjocora,.."
-Nu vad care ar fi problema ta Calistro.."maraitul lu Max ma face sa actionez asa ca ma intorc brusc si indrept pistolul asupra sa.." Nu te mai las sa imi strici inca o eara..Vreau sa pleci..Ia-ti oameni si pleaca..Si inca ceva lunetisul care este pe acoperisul cladiri este destinat pentru mine aseai? "punctul rosu care statea linistit pe fruntea mea , mia dat semne de alarme..Nu puteam sa cedez in fata sa..chiar daca stiam ca nu e pentru mine.."
- Te pricepi sa imi distrugi surprizele ,domnisoara Edison..
________________________
Persnaje noi.. :*
Murat Yıldırım ca Kenan Kaya
Cansu Dere ca Deniz Kaya
Tolgahan Sayışman ca Emir Atahan
Merve Boluğur ca Berrak Atahan
Hazar Ergüçlü ca Feryde Atahan
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...