10

365 21 0
                                    

"- Avem musafiri nepoftiți"



-Jessica mai ai 10 minute la dispoziție. "vocea Iuliei ma face sa tresar.. "


-Bine.."strig sa ma audă si ma grăbesc cu machiajul.. Sincera sa fiu sunt cam distrata ...de la discuția de seara trecuta dintre mine si Mike.. Dupa ce am ajuns acasă extenuata de la cumpărături a mai trebuit sa ascult tot ce avea sa îmi zică.. Si încă îmi sta gândul acolo..."


-Jessica .. hai .. "se aude din nou vocea Iuliei"


-Acum.. "strig în timp ce ma uit în oglinda și îmi așez câteva șuvițe rebele" Iulia unde esti? "spun părăsind camera mea si implicit a lui Max.. "


-Sunt jos haide.. "cobor treptat scările si când ajung la baza lor dau de o Iulia agitata , o Alya ocupata cu Vicenzo si de un Max plictisit care își ridica încet privirea asupra mea scanându-ma din cap pana in picioare.."


-Mergem ? "se aude vocea Alyei."


-Da. Mergeți voi primi si va ajungem noi.. "răspunde calm ,apropiindu-se de mine ca si un prădător.. Îmi cuprinde talia cu mâinile lui si ma trage mai aproape de el..șoptindu-mi;" Ce frumoasa esti! ''vocea lui ma face sa tresar.."


-Mulțumesc... Nici tu nu esti mai prejos.. "spun luând putina distanta.. " Mergem? "il întreb , iar acesta îmi ia mana in mana sa si înaintăm spre ieșire.."



Tot drumul am tăcută si am privit în gol .. Îmi e frica.. Daca nu o sa ma descurc?.. Daca o sa dau greși? Toate întrebările astea fără răspuns ma făceau sa ma simt din ce in ce mai rău..Trebuie sa nu ma mai gândesc la consecințe.. Trebuie sa fiu puternica...Trebuie sa fac asta pentru Ovidiu.. Prinsa in gândurile mele abea acum îmi dau seama ca am ajuns iar Max ma privea ..


-Jess.. Ești bine? "ma întreabă îngrijorat"


-Da.."il mint eu" Of.. Max pe cine păcălesc... Nu sunt bine.. Mie frica.. Daca nu o sa ma descurc ? "ii mărturisesc iar teama ma cuprinde din nou"


-Linistestete .. Totul va fi bine.. "îmi spune privindu-ma in ochii."Iti promit.. "si îmi plasează un sărut pe frunte.." Acum ar cam trebui sa coborâm.. "îmi spune si coboară el primul , după care vine si îmi deschide si mie portiera.. Fara sa mai zic ceva ma prind de bratu lui si înaintăm spre intrarea in hotel .."


După 2 ore în care am salutat oameni veniți ...Sa făcut timpul sa îmi țin discursul.. Am emoții mari.. dar aud vocea Iuliei care încearcă sa ma calmeze...Pot sa imi aud inima cum bate cu putere ,parca ar vrea sa îmi iasă din piept.. Asta e momentul meu .. Trebuie sa ma impun..


-Buna seara... Bine ati venit la noul si luxosul Hotel Orizont..Ma bucur sa vad ca suntem in număr asa de mare... As vrea sa vio prezint pe noua patroana a lanțurilor de hotele si cluburi.. Jessica Navarro .."pășesc cu pași mici in fata , si privesc cum toată sala ma aplauda.. Inspir prelung.. "


-Buna seara doamnelor si domnilor.. Ma bucur sa vad ca suntem in număr asa de mare.. As vrea sa încep prin ai mulțumi fratelui meu care după cum bine știți a dispărut.. El nu a murit .. Mai sunt speranțe ..Eu ii voi tine locul pana va revenii.. Eu voi conduce toate hotelurile si cluburile.. Dar nu singura.. Voi fii ajutata de logodnica fratelui meu ...Iulia Ramirez .. și de viitorul meu șot.. Max Edison ..Va rog sa ii aplaudați.. "spun iar Iulia si Max s-au așezat lângă mine.."Împreună vom duce toate hotelurile si cluburile pe culmile extazului...Totul pana se va întoarce fratele meu.. "Mi-au dat lacrimile" când am văzut întreaga sala in picioare aplaudând ..Ma țineam strâns de bratul lui Max, parca cerându-i sa nu imi dea drumul.."


Seara a decurs exact asa cum imi imaginasem.. Am dansat .. am discutat cu oamenii de afaceri.. Toată lumea ne-a felicitat pe mine si Max.. Iulia era tăcută stătea la masa cu Alya si Vicenzo..


-Hei .. Cum te simți? "ma apropiu de ei .."

-Bine.. Oarecum.. Mi-as fii dorit ca si Ovi sa fie aici.. "spunea aceasta cu tristețe in glas"

-Toti ne-am dori asta.."spune Alya intrând in discuție.."

-Jess, Iulia , Alya urmați-mă.."vocea groasa a lu Max răsună in mintea mea ca un ecou.."

-Max.. Ce sa întâmplat? ''il întreb eu alarmata"

-O sa iti spun , acum urmează-mă.. "imi ordona acesta,... Nu mai spun nimic si ma conformez.. uramandu-l"Ce se întâmplă? "sparg eu tăcerea"

-Avem musafiri nepoftiți.."se aude din spatele nostru vocea alarmanta a lu Mike.. "

-Ce musafiri? Max? "întreb eu confuza"

-Se pare ca cineva a aflat ca tu i-ai luat locu lu Max nu doar cu lanțurile hotelurilor si cluburilor.. ci si cu mafia.. "Mike imi explica in timp ce Max priveste in gol.."

-Unde sunt Iulia si Alya? "întreb alarmata"

-Ty si Vicenzo le duc la conac.. "imi explica acesta.."

-Unde vei merge si tu .."completează Max"

-Dar.. "incerc eu sa spun ceva dar.."

-Fara sa comentezi Jessica.. "adaugă Max.. întorcându-se cu fata spre mine"" Nu apuc sa ii răspund caci se aude o împușcătură ,iar peretele de sticla cedează.. Max se arunca peste mine calculându-ma la pământ si acoperindu-mi fata.." La dracu.. "înjură acesta nervos" Hai sa te scot de aici.. "il urmez tăcută..merge pe un culoar întunecos pana ajungem la o ușă mare.. :"

-Unde te grăbești Max ?"o voce groasa se aude din spatele nostru cea ce ma face sa tresar.. ne întoarcem iar Max ma împinge in spatele lui.. "Plecați deja? "rade acesta.."

-Calistro ...Ce vrei? "vocea groasa a lu Max ma face sa tresar.. "

-Am venit si eu in vizita.. Vreau sa o cunosc si eu pe Jessica.."spune acesta teribil de calm.. cea ce il enerva mai rau pe Max.. "

-Nu esti bine venit aici.. "mârâie Max" Pleacă de aici .. Jegule.." Calistro sau cum lo chema începe sa rad uitându-se când la mine când la Max.. Tipul asta e enervant ... Fara sa ne dam seamănă ce vrea sa fac .. ne trezim cu pistolul îndreptat spre noi.."

-Da? Ma gândeam eu.. Chiar mai rănit ca nu mi-ai trimis si mie o invitație."se preface rănit.."

-Lasa pistolul.."striga Max.. "

-Uite ca nu vreau.. "spune îndreptând pistolul spre noi .. apăsând pe trăgaci....."



Heiii... Lume... Îmi pare foarte rău ca nu am mai scris de 2 luni.. dar nu am avut ideei.. Ma voi revanșa .. va promit.. Va mulțumesc pentru $k de lecturi si 180 de voturii.. Va iubescc <3333


Sper ca a meritat așteptarea :*


XoXo Zuzuu18 <3



Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum