12

342 19 0
                                    

" -Noapte buna ,mi rey!"


------------------------

Va rog sa dați play melodiei de la media.. :* Spor la citit !

------------------------

Adevărata iubire este ca o fantomă: toată lumea vorbește despre ea dar putini au întâlnit-o.

------------------------


Se spune ca te poți îndrăgosti oricând , oriunde , de oricine fără ca măcar să-ți dai seama.Se spune ca iubirea e sfântă, un sentiment pe care îl simți doar o singura data în viata. Sa iubești e poate cel mai frumos lucru, simți mereu același gol în stomac, aceasi fluturași gata să-ți posede întregul corp.


Când ești lângă el , totul se schimba.Lumea ti se da peste cap, sentimentele sunt puternice , câteodată prea puternice încât nici tu nu ști ce ți se întâmplă.Îți bântuie mintea atât ziua cat și noaptea, dorința de al avea creste tot mai mult in tine.


Te schimbi , gândurile ți-s invadate în fiecare minut de acei ochi pe care ii iubești atât de mult, pentru care ai face orice ca sa nu-i pierzi.Oricât ai vrea nu poți fugi de acest sentiment niciodată.Mereu o sa te ajungă din urma, mereu o sa te găsească oriunde te-ai ascunde, mereu o sa te facă sa verși lacrimi de fericire sau de durere.Iubirea nu are limite, vârsta sau reguli, totul se joaca după dorința fiecăruia.


Uneori e un Joc Murdar .Uneori crezi ca nu aveau cum sa te îndrăgostești de acea persoana.Sunteți diferiți,foarte diferiți, dar o faci si nu poți ascunde acest lucru nici dacă ai încerca!Cam asta am pățit eu.Iubesc, iubesc în sfârșit.. Iubesc cu toată inima mea.. Il iubesc chiar dacă a trecut puțin timp..


----------------------

Razele soarelui îmi mângâiau fata.Am suspinat si am deschis leneșă ochii, dar i-am închis la loc din cauza luminii puternice ce-mi deranja retina.Urăsc soarele!Vreau întuneric și lumina slaba a lunii, nu cea puternica a soarelui care aproape ca m-a orbit.M-am întors ,strângând în brate perna pufoasa, însă m-am lovit de bratele firave ale Iuliei.. Stai , ce? Iulia?! Nu Max dormise cu mine? M-am ridicat imediat în șezut și am privit în jurul meu.Max nu-i, dar in locul lui lângă mine erau Iulia si Alya ..Mici fragmente din sera precedenta îmi apar in minte,iar o lacrima își face simțită prezenta ..Ma ridic încet din pat în asa fel încât cele doua sa își continuei somnul.. și cu pași mărunți ma îndrept spre balcon..Prind bara cu ambele mâinii și privesc în jurul meu.. Având in vedere ca, conacul este într-un cartier de fițe.. peste tot sunt vile peste vile , care mai de care mai frumoase.. Privirea îmi cade spre locul gol de parcare din fata casii..mașina lu Max lipsind.. Unde o fi oare? Intru in camera și observ ca cele doua încă dorm.. Ies încet din camera si cobor grăbită scările..


-Unde e Max?''întreb in timp ce intru in bucătărie"


-E plecat de azi noapte.. Nu știu unde sa dus.."îmi răspunde Mike, după care îmi fac semn sa ma așez lângă el.."


-De ce nu răspunde la telefon? O fi pățit ceva? "il asaltez eu cu întrebări.."


-Nu.. Stai liniștita... Probabil nu are semnal sau baterie.."ma liniștește acesta.."


-Neața.."ușă se deschide si pe ea intra Vicenzo somnoros..Se apleacă și ma pupa pe frunte.."
Cum ești?


-Neața..Mai bine.." ii spun eu ridicându-mă de la masa.. și ii așez o ceașcă de cafea pe masa"


-Mulțumesc.. Max ? Nu s-a trezit încă? "întreabă acesta luând o gura din lichidul maroniu.."


-Nu a dormit acasă.."ii răspunde Mike in locul meu"


-Nu a venit ... Sigur e la depozit.."spune acesta fixându-mă cu privirea.."


-Neața lume.. "vocea cristalina a Alyei ma face sa îmi mut privirea spre ușa.."


-Neața.."răspund eu cu Mike în cor.."


-Neața .."ii spune și Vincezo abea atunci când se așează la el în brate și o sărută pe frunte.."


-------------


-Max? De ce nu ai răspuns la telefon? Te-am sunat toată ziua.." îl iau eu în primire.. Acesta ma privește si se apropie de mine .."


-Îmi pare rău , iubito.."spune acesta poziționându-și mâinile pe talia mea, trăgându-mă mai aproape de el.." Am avut niște treburi de rezolvat la hotel si la depozit..si am rămas si fără baterie.. "ii simțeam respirația calda pe pielea gatului meu.."


-Am crezut ca ți s-a întâmplat ceva rău.. Mai speriat .. "ii spun iar el ma întoarce cu fata spre el.."


-Îmi pare rău.. Nu o sa se mai întâmple.. Acum vreau sa fac un dus.."spune după ce se desprinde din sărut.."


Razele palide ale lunii mi-au luminat fata.Am deschis ușor ochii si mi-am îndreptat privirea spre fereastra.Puteam vedea foarte bine luna printre draperiile întredeschise.Ochii mi-au rămas ațintiți asupra ei.Era asa de frumoasa in seara asta!Am zâmbit... si am tresărit când am simțit doua brate care se strâng ușor in jurul taliei mele.. Max îmi șoptește ceva la ureche după care ma conduce pana la pat.. Ma așez pe pat și îmi pun capul pe pieptul sau..


-Noapte buna, iubito.."îmi șoptește acesta sărutându-mă pe frunte.."


-Noapte buna ,mi rey! (regele meu) "ii șoptesc și eu la rândul meu.."


-----------------

Lost and insecure, you found me, you found me

Lying on the floor, surrounded, surrounded

Why'd you have to wait? Where were you? Where were you?

Just a little late, you found me, you found me.



--------


Si am pus si capitolul 13 <33.. Sper sa va placa :*


XoXo Zuzuu18 <3



Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum