" -Noapte buna, Max!"
-Este Însărcinata..."sparg într-un sfârșit eu ghiața.."
-Poftim? "Atât Alya cat și Vincenzo au rămas cu gura căscată"
-Da ..Este însărcinată în 4 luni . ..dar încă nu se poate vedea bebele.. "spun ei gesticulând prin aer"
-Aa.. Doarme? "spune Alya apropiindu-se de mine"
-Da.. Noi plecam.. Rămâneți voi.. "spun lunadu-l pe Max de mana.. "
-Bine.. Te sun dacă se întâmplă ceva.."striga Alya în urma noastră"
~In mașină~
-Nu îmi place ca am lăsat-o pe Iulia singura.."spun uitându-mă în gol"
-Nu ai lăsat-o singura"spune Max în timp ce pornește motorul" Este cu Alya și cu Vincenzo..iar dacă se întâmpla ceva nu suna Alya.. Stai liniștită iubit-o .. Trebuie sa te odihnești ! "asta a sunat ca și o porunca" Nu vreau sa ajungi în spital.."Când a devenit Max asa de grijuliu cu mine ? "
-Bine.. "spun uitându-mă pe geam.. Tresar când acesta își pune mana dreapta pe piciorul meu.."
-Jessica? Am ajuns..
-Bine..."Cobor grăbită și înaintez spre casa cu Max pe urmele mele.. " Merg sa fac un dus .. "îl anunț iar acesta ma privește iar pe fata ii apare un rânjet pervers.." Singura.. "ii tai eu elanul.."
-Ești rea.. "spune el pe un ton de copil.."
-Știu.. "spun intrând în baie.. "
După un dus revigorant.. ies din baie și ma înfășor în prosop. Abea după ce ma șterg îmi dau seama ca nu mi-am adus nici o pijama.. Normal doar erai prea ocupata cu Max.. Ma cearta propria mea conștiință.. Ies din baie înfășurată doar într-un prosop.. Si dau de un Max care sta și se uita la desene.. Copil mic. Abia când m-am așezat pe pat și-a mutat privirea spre mine..
-Hei.. "spune apropiindu-se periculos de mine.."
-Nu am știut ca îți mai place Tom & Jerry. "spun în timp ce îmi așez capul pe pieptul sau."
-Ahh.. Îmi place la nebunie.. "spune privindu-ma în ochii.. Îmi pune o șuviță blonda după ureche , iar apoi ma sărută.."
-Max... Mie somn.. "spun pe un ton de copil care nu și-a primit jucăria preferata.."
-Pai atunci sa dormim.. "spune acoperindu-ne cu plapuma pufoasa.."
-Max.. Nu știu cu ce sa ma îmbrac.. Îmi oferi tu un tricou ? "ii spun în timp ce făceam fata de cățeluș "
-Poftim.. "spune ridicându-se din pat îndreptându-se spre dulap.. Am și uitat ca și-a mutat hainele in camera asta.."Ce? Doar nu vrei sa te îmbrac eu ? "spune pe un ton pervers. "
-Ma descurc.. "io tai eu .." Întoarce-te.. "ii ordon"
-Nu.." spune el calm.. așezându-se în pat.. Renunț ..și îmi îmbrac tricoul care îmi ajunge pana sub fund.. Si ma așez și eu lângă el.."
-Noapte buna, Max!. "spun întorcându-mă cu fata la el "
-Noapte buna, Jessica !"spune sărutându-mă prietenește pe frunte"
Peste doua luni
Iulia se simțea din ce în ce mai bine.. Burtica era destul de mare.. a 6 luni... Am aflat ca voi fii mătușa unei fetite.. Eu si Max ne ocupam de afaceri atât cele externe cat si cele interne.. Totul decurgea din ce in ce mai bine.. Hotelurile erau pline , iar armele și drogurile erau transportate fără griji.. Acum ma aflam în mall cu Alya și Iulia în căutarea a trei rochii...Maine seara vom avea recepția de la cel mai nou hotel.. Si tot atunci vor știi toți cine este noul proprietar..Mi-am pregătit bine discursul.. Si tot odată se va afla despre logodna mea cu Max..
-Fetelor eu nu mai pot.. Sunt extenuata.. Mai avem mult? '' ne întreabă Iulia în timp ce intram în unul din cele mai mari magazine din acesta mall."
-Nu.. Sper.." o aud si pe Alya..Am vrut sa ma întorc dar privirea mia căzut pe o rochie roșie pana la picioare ,mulata pe corp..cu spatele gol si cu pietricele în jurul gatului.. Era perfecta."
-Vreau sa o probez.. "fetele se uitau prin magazin în timp ce eu îmbrăcam superba rochie..era minunata îmi contura perfect corpul și îmi scotea formele în evidenta.. "Cum arata? "le întreb iar cele doua au rămas pe loc ,"
-Este superba."Spun ambele la unison"
-Da..
După ce am plătit rochia și fetele și-au găsit și ele ceva. .am ieșit din magazin. Iulia și-a ales o rochie neagra ,lunga mulata pe corp ca sa se vadă sarcina, iar Alya și-a ales o rochie scurta , de culoare turcoaz cu spatele gol și cu plasa pe maneci .
Am ajuns acasă rupte de oboseala.. Am intrat in graba in casa si am dat peste .....
Si am pus :* Stiu nu am mai scris de mult dar am fost ocupata cu scoala si nu prea am avut prea multa inspiratie :* Sper sa va placa :* Vreau pareri :*
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...