6

775 37 7
                                    

Regrete

Atunci cand buzele lui s-au lipit de ale mele.. Am simtit mii de fiori in tot corpul.. Nu stiu ce a fost in capul meu sa ii cer sa ma sarute.. Aveam atata nevoie de acel sarut.. La fel ca si el.. Sarutul a trecut de la pasional la unul salbatic.. Chiar imi placea sa ii simt buzele peste ale mele.. Dar cand am revenit cu picioarele pe pamanat .. Am rup sarutul.. L-am privit in ochii lui albastrii ca Oceanul ... Si am spus:

-Imi pare rau.. A fost o GRESEALA"asa de incet incat nici eu nu m-am auzit" Nu trebuia sa zic asta.."si am fugit in casa... era prea mult .. Nu mai rezistatam..chiar daca picioarele mele protestau am reusit sa ajung in sufrajerie.. Cu greu am urcat scarile ,ajunsa in camera mea.. m-am lipit de usa si m-am lasat pe parchet.."

-Jessica.. Deschide.. " vocea lui ma trezeste la realitate"

-Lasa-ma .. Max.. A fost o greseala.. "Nu stiu ce a fost in capul meu sa ii spun ca a fost o greseala.. cand sarutul asta mia facut atata bine.. Ma urasc .. Nu trebuia sa zic asta..''

-Te rog.. Deschide. "am putut auzi cum sa lasat jos pe parchet ..si si-a lipit spatele de usa.. "

Ore bune am stat asa.. Nu reuseam sa ma ridic.. Chiar daca incercam ..nu puteam ..Cand eram pe punctul sa ma ridic am aterizat din nou in acel loc.. Ma urasc pentru asta..M-am tarat pana la balcon .. trecand de pat si de tot ce mai era in jurul meu.. Ajunsa la balcon am reusit sa ma ridic si am deschis usile larg.. Soarele deja a apus.. iar Luna era deja pe cer... Priveam cand la Mare cand la Luna ..Sarut mi se derula in minte..la fel si ce am zis..constininta imi striga in minte iecare cuvant pe care l-am rostit.. " A fost o GRESEALA" Cuvintele astea imi rasunau in minte.. M-am asezat in mini balansoarul alb.. si m-am acoperit cu o patrura..

"In casuta ei din SUnset Park , sezand pe treapta de sus a verandei din fata si sprijinindu-se de stalp ,privea perduta luna plina.Toate acesta aveau sa ii lipseasca .Cerul pe-nserate .Muschiul de copac de pe stejarii de Virginia. Aerul de septembrie ,care ii mangaia obrajii cu o adiere matasoasa . Desi somnul ii dadea tarcoale ,incerca sa mai reziste putin .Pastilele.Nu inca. Mai avea timp.Daca voia , putea foarte bine sa stea aici toata noaptea.

Ridica bratul si trasa usor , cu degetul in aer , conturul lunii.Simtea cum ochii ii ard din orbite "Lume , te iubesc" ..

Dar nu avea de gand sa merga la culcare pana nu spunea adevarul..

-Jessica , draga mea.. Ai grija de fratele tau.. Incurand va patit ceva rau.. Va disparea fara urma.. "spuse femeia pe care am descris-o.. "

-Nu nu va murii.. "protesta Jessica."

-O ba fi sigura copilo.. Tu esti de vina ..Tu esti cauza mortii fratelui tau..."cuvintele ei am inspaimantato pe Jessica.."

-Nuuuu.. Nu e adevarat..

-Jessica.. Jessica.. Trezestete.. ''am deschis ochii si cu greu l-am vazut pe Max in fata mea.. L-am imbratisat strans.. " Ce ai visat ? '"ma intreaba acesta"

-Am visat ,o femei , trecuta de prima varsta, statea pe o trepta ..si se uita la Luna.. pana ma zarise pe mine si imi spune ce eu voi fii moarte lu Ovidiu.."spune-am eu printre lacrimi.. acesta ma luat pe sus si ma dus in camera"

-Linistestete . Nu este adevarat.. Stai linistita..Incerca sa dormi.. "imi spune , iar apoi se ridicase.. vroiam sa stea cu mine"

-Te rog.. ramai.. Nu vreau sa dorm singura.. "acesta se intoarse si se asezase langa mine.."

Si-a incolacit bratele in jurul taliei mele si ma tras mai aproape de el..Mi-am asezat capul la el pe piept si am cazut intr-un somn adanc..

Razele soarelui si-au facut simtita prezenta si nu am mai putut domrmi. Am deschis usor ochii, clipiand de cateva ori pentru a elimina ceata e se formase din cauza somnului. M-am ridicat in fund si mi-am frecat ochii cu podul palmei. Am inabusit un cascat si mi-am dat seama ca nu ma odihnisem suficient, dar nu mai puteam sa dorm. M-am uitat la Max si am vazut ca el inca dormea. M-am dus repede si am tras draperia ca sa nu se trezeasca si el din cauza soarelui si sa se odihneasca.. Sincer, am dormit destul de bine alaturi de el.. Am intrat in baie si mi-am facut tabieturile dimineti.. Cand am iesit Max era intins pe tot patul..Dormea asa de frumos.. Nu l-am trezit .. Am iesit din camera in liniste .. Am coborat jos ,deoarece auzeam niste voci cunoscute..

-Mike.. Ce faci omule.?!. "am spus in timp ce coboram scarile.."

-Jess.. Ce bine arati.. ! "spune in timp ce ma imbratiseaza.."

-Cu ce scop pe la noi? "il intreb in timp ce ne asezam pe canpea.."

-Am venit sa va d ce faceti... "spune el uitandu-se cand la mine cand la Alya.." Nu am venit singur .. "atunci in incapere isi face simtita prezenta ... Vincenzo.. iubitul Alyei. "

-Buna , fetelor.. "ne spune acesta asezandu-se langa Alya... "

-Hei.. "spun eu in timp ce ma ridic si ma indrept spre bucatarie.. "

Ultimul lucru pe care il vroiam acum era doar sa imi aduc aminte de Luca's.. Dar inevitabil .. vizita celor doi mia adus aminte..

Luca's Collins este fostul meu iubit.. Am avut o lunga relatie.. Totul s-a terminat cand el ma inselat cu fosta cea mai buna prietena a mea.. Am trecut cu greu peste acea despartire.. Mai ales fiind tradata de una din cele mai bune prietene... Dar asta e ,..Capul sus si mergi mai departe ! Au fost singurile cuvinte acre mi le ziceam in fiecare zi ..

Heii.. Si am pussss... Nu am scris de aproape o luna.. Stiu.. imi paree rau :(( DAr nu m-am simtit bine.. Am si avut atatea pe cap.. cu scoala , in cat abea daca aveam timp sa stau 5 minute.. Dar acum am reusit sa scriu.. Sper sa va placa :*

XoXo Zuzuu18 <3

Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum