Lacrimi de durere !
De dimineata!
Razele Soarelui dansau voioase prin camera mea... Ohh la dracu .. am uitat sa inchind usa balconului si nici nu am tras draperiile... Sar ca arsa din pat.. si Merg somnoroasa spre baie... Imi fac toate tabieturile... Si cobor scarile ..care parca nu se mai terminau.. Ajunsa in bucatarie ... Am ramas masca..Credeam ca doar am visat,.. Dar nu.. brunetul va sta cu mine in casa...La naiba...Am intrat voioasa in bucatarie si m-am asezat pe scaun... Urmand sa primesc delicoasele clatite gatite de Lola...
-Buna dimineata..domnisoara"spune in timp ce imi aseaza in fata farfuria plina cu clatite"
-Buna dimineata ,Lola.. Nu sti fratele meu si Iulia au venit acasa? "intreb ... muscand dintr-o clatita.."
-Au venit.. Au zis ca o sa coboare si ei jos ca ia masa cu noi.."vocea brunetului din fata mea ma face sa tresar"
-Aa... Lola..."spun in timp ce cautam prin frijider"
-Da?
-Nu mai avem Finetty? "spun eu facnd o fata trista.. dar din nefericire pentru mine am starnit rasul brunetului " Ce ? Ce e asa amuzant? "spun serioasa"
-Nimic.."spune el abea putand sa se opreasca din ras"
-Daca nu imi zici .. Te bat cu asta.."spun ridicand ceapa verde ...si indreptand-o spre el"
-Ma predau.."spune el razand ,ridicand mainile sus"
-Asa deci.."Nu am mai apucat sa spun nimic.,. caci am fost luata pe sus.." Lasa-ma jos..Iti ordon ..
-Scuze.. pitico..Dar nu vreau... sa fiu omorat cu o ceapa" spune iar pe mine ma pufneste rasul ...Doamne cum am putut sa fac asta"
-Lasa-ma jos.."ii ordon dar tot ce face e sa merga spre ..Piscina? ..Ooo nu ..oo nu .. nu cred ca vea sa faca asta din nou.."Te omor cand te prind.."spun eu dand sa ies din piscina.. dsr el ce face? O nu.. sa nu imi zici ca isi da tricoul jos.. O mama... ce patratele.. Jessica revinoti....Taci..imi place ce vad..Okei am luato razna .. Nu pot sa cred ca ma cert cu subconstientul meu .." Ce faci? "il intreb inainte sa se arunce in apa si sa inoate pana la mine"
-Uite asta fac.."si in urmatoarea secunda eram la fund.."
-Ce facetii ...de dimineata in piscina? "vocea asta o recunosteam dintr-o mie.. "
-A..."incerc sa spun eu ceva dar el mio taie"
-Jessica.. a vrut sa faca o baie de dimineata.."spune iar eu ma uit urat la el..."
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...