"PETRECERE CU PERIPETI PARTEA II"
Păseste spre noi fara ca măcar sa ii pese ca toti mafioti din aceasta încăpere au armele îndreptate spre el..Cu un zambet ce nu prevesteste ceva bun se apropie de noi... Max ma trage in spatele lui...fara ca măcar sa il scape pe Calistro din ochi un mârâit ii scape printre buze ,atunci cand observa ca acesta nu îşi ia ochi de pe mine..
-Mai ,mai...Inca o petrecere la care eu nu am fost invitat.. Ma ranesti profund..Max.."spune acesta pe un ton afectat in timp ce îşi duce mana la inima.."
-Sti mai bine ca oricine..ca nu esti bine venit aici.."vocea groasa a lui Max ma inspaimanta.. Se poate observa cu ochiul liber ca mai are un pic si explodeaza..."
-Oh.. Si eu care vroiam sa ma distrez...
-Spune o data ce vrei... si carate de aici.." se aude intr-un final si voacea lu Vicenzo care apare in spatele meu urmat îndeaproape de Alia.. Iulia impreuna cu Mike se apropie de noi.. Lipseste doar Ovidiu si tablul ar fi complet..Sunt scoasa din gandurile mele cand.."
-Oh... Da ştiţi ce vreau.."spune.. in timp ce face doi pasi spre mine.."
-Niciodată.."tuna nervos Max.."
-Jessica..Ai avut mare noroc data trecuta.. dar de data asta nu mai scapi..Prea iti iei rolul in serios.. Ai ajuns pana ca fratele tau.. Sa ascunzi lucruri..."Ce vrea sa spună? Ce imi ascunde Ovidiu?"De ce ai ascuns sarcina Iuliei? "Spune ranjind.. Ticalosul... Agh... il urasc.."
-Nu cred ca e treaba ta... "ma gasesc vorbind...si pot sa jur ca toti ma privesc.. "Ce vrei de fapt Calistro? De ce te afli aici, daca nu ai fost invitat? "I le arunc eu..si pot sa jur ca va exploda încurand..."
-Vad ca devi din ce in ce mai vorbareata. Si bagacioasa.."punctează el.." Ma aflu aici pentru ca vreau sa vad cum o mai duceţi...In curand o sa fie vai si amar de voi... Dar tot nu mi-ai raspuns la intrebare.. Ai ascuns sarcina ei... doar pentru ca sa iti fie tie bine... Se pare ca Max nu doarme.. Pe langa logondna poate veţi face si botezul..."asta a fost picătură care a umplut paharul... Ma năpustesc asupra lui...iar palma mea face contact cu fata lui... Acesta ma priveste socat, cum de altfel ma priveste toata lumea... "O sa iti para rau..."iar in urmatoarele minute scoate un pistol si il indreapta asupra mea...Înghit in sec..si fac cel mai nebunesc lucru.."
-Trage.."spun pe un ton scazut..văzând ca ezita ma apropiu mai mult de el.."Am zis sa tragi.."strig eu la el.."Hai nu fii las.."ii spun cand ajung in fata lui..Toti din jur ma privesc uimiţi, si pot sa jur ca Max mai ca nu face cu inima.."
-Agh...date din calea mea.."spune acesta ezitand putin.."
-Nu.. nu te las sa le faci rau persoanelor dragi mie.. "spun sigura pe mine.. In urmatoarele minute totul cade intr-o liniste totala...dar ce urmeaza dupa e un haos total. Am auzit sunteul pistolului si asteptam sa simt glontul...Cand deschid ochii.. in jurul meu e o panica de ne descris... Max ma ia pe sus si ma duce la masina... Ma urca in ea si tranteste nervos usa.."
-----------------
-Ce a fot in capul tau? "Striga acesta la mine plimbandu-se de colo colo prin living..Stau de minute bune pe canapea înconjurată de toti... care asteapta cuminţi ca Max sa termine cu morala..dar e abea inceputul..."Puteai sa te ranesti...Nu iti dai seama.. ti-ai pus viata in pericol.. Jess "spune acesta aplecandu-se spre mine.."nu stiu ce aşi fi facut daca te pierdeam.. "spune dupa care imi plasează un sarut pe frunte si ma trage la el in braţe.."
-Nu păţeam nimic.."reusesc si eu sa vorbesc dupa jumate de ora de tăcere..cea ce face ca toata lumea sa ma privească.. "Nu are tupeu.. E doar vorba de el.. "spun in timp ce ma jucăm cu papionul lu Max fiind inca in braţele lui.."
-Dar totusi.. puteai sa te ranesti... si nu mi-as fi iertato niciodata.."spune acesta dupa ce ma sărută pasional.."Cred ca ar cam trebui sa mergem la culcare.."nimeni nu mai spune nimic.. si doar se indreapta tăcuţi spre camerele lor.."
------
-De ce nu putem avea si noi o petrecere norala?"sparg eu linistea nopti.. dupa ce toti au mers in camerele lor.. la fel am facut si noi...iar acum stau cu capul pe pieptul lu Max, iar acesta ma mangie pe par.."
-Nu stiu..Te rog, iubito nu te mai gandi la ce s-a intamplat azi.."imi sopteste la ureche, dupa care ma sărută.."
-Max.."spun dupa cateva clipe de tăcere.."
-Da.."marie acesta cu capul intre perne"
-Vreu sa vii maine cu mine la cumparaturi.."ii şoptesc la ureche dupa care ma joc putin cu parul lui.. Il aud cum marie dar nu ma opresc.."
-Bine iubito.. Acum hai sa dormim..Daca nu vrei sa terminam ce am inceput înainte de petrecere.."auzind aceste cuvine am încremenit..Max chicoteste si ma trage in braţele sale.."Noapte buna rosioaro.."E tot ce mai aud dupa care imi plasează un sarut si cade intr-un somn profund.."
-Noapte buna!"si ii plasesz un sarut pe frunte.."
----
Max P.V.D
-Iubito.. mai uşor ca nu mai pot.."abea daca mai pot sa ma mişc de durere de picioare..Am vazut atatea haine ca sigur la noapte o sa am cosmaruri.. dar ce ma enerveaza e fapul ca nici nu si-a luat multe.."
-Inca un pic..."spune intrând intr-un magazin de lenjerie intima...brusc mia venit cheful de cumparaturi.."
-Daca tu zici.. Atunci hai sa cumpărăm lenjeri.."saraca.. a ramas înţepenită in usa..."Iubito inchide gura ca intra musca.."ii spun si o trag dupa mine printre rafturi.."Deci... sa vedem.."spun prefacandu-ma ca o masor..."A..da... Am gasit.."spun si flutur un sutien prin fata ei.."
-Max.. nu e nevoie.."incearca ea sa zică ceva dar io tai.."
-O iubito..Asta iti va sta super.."Ii spun in timp ce pun sutienul langa cel de pe ea..Aceasta se roşeşte si mai ca nu vrea sa fuga.."Oh ,nici sa nu indraznesti sa fugi.. Mai obosit destul acum vreau sa fac si eu niste cumparaturi..
-Pentru numele lu Dumnezeu...Ce vrei sa iti cumperi? Sutiene si chiloţi? "Cand termina de vorbit îşi da seama ca toata lumea se uita la noi.."
-Iubito...Respira...
-----
Hei... Nu va mai place cartea? Pe zi ce trece tot mai putini cititori...
Spuneti-mi ce nu va place..
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...