-La dracu..."Simțeam cum îmi fierbe sângele în vene... " Îți arat eu tie.. Frate.. Ai sa vezi ca si o fata poate concura.." goneam pe strazile Intunecate ale New York-ului...Nu imi pasa ca am depasit viteza legala.. O data iera sa raman fara permis... Dar am facut o fata de nevinovata si am spus ca ma grabeam sa nu ma prinda noaptea prin oras avand in vedere ca eram nou venita... Chiar a crezut faza si ma si condus pana acasa..Adevarul e ca imi e asa de dor de casa mea natala.. Imi e dor de Spania... De prieteni mei ... Dupa moartea alor mei .. am plecat din Spania impreuna cu fratele meu .. Asta fiind acum 10 ani ... Aveam doar 8 ani ...iar fratele meu 14 ani... Am locuit cu sora mamei .."
Parchez unde apuc ..si intru in casa nervoasa trantind usa in urma mea.. Alerg pana la mine in camera unde fac un dus rapid si imi aleg o tinuta de club.. In seara asta imi fac de cap cu fetele.. Ii arat eu .. lui .. Cica nu sunt matura.. Mdeah.... Adevar ii ca sunt cam dezordonata .Dar ce conteaza cand ai vreo 7 menajere .. Uneori imi urasc viata alte ori o iubesc.. Fratele meu e foarte secretos cu mine.. Pe langa curse el mai acunde ceva.. De curse stiu de cand eram mica.. Pasiunea pentru curse o mostenim de la tata .. Care ne povestit ca la o cursa s-a indragostit de mama.. Care seamana mult cu mine..Si ei ii placeau cursele.. dar fratele ei ... interzicea si ei sa participe.. Uneori urasc cum soarta se intorce.. Dar aste e viata... Imi i-au geanta si ies trantind usa in urma mea..
Urc din nou la volanul Audiului meu ... Il iubesc... Si pornesc spre clubul fratelui meu .. Dumul a fost destul de liber asa ca am fostat un pic viteza.. Am parcat in fata clubului si i-am facut semn unui badigard sa ia masina si sa o duca in spate.. M-am strecurat printre multime si am intrat in club.. care era plin...Cine nu ar vrea sa intre in clubul fratelui meu ? Este unul dintre cele mai populare cluburi in oras.. Club Night .. inaintez cu greu prin multime.. dar intr-un final ajung si eu la masa fetelor.. Le salut si ma asez comoda pe canapea.. SA INCEAPA DISTRACTIA.
Toata noaptea am dansat ...cu fetele .. toti baieti erau in jurul nostru .. dar noua nu ne pasa.. Am plecat abea la 4 din club.. Si cand am intrat in camera mea.. am dat peste El.. Nu am zis nimic si m-am aruncat in pat..
-Jessica.. Unde ai fost ? "maraie el .."
-In club.. Cu fetele.. Putem vorbi maine...Imi e somn.."spun scufandan-dumi capul in pernele moi.."
-Poti te rog sa nu te mai comporti asa.. Maine vor fi pline ziarele cu .. articole despre tine.,. "imi spune iar eu ii fac semn sa iasa din camera " Noapte buna.,."se apropie de mine si imi saruta fruntea.."
-Noapte buna.. "ii spun si cad intr-un somn adanc.."
De dimineata..
Ma trezesc c u o durere insuportabila.. Ma ridic din pat si ma tarasc cu greu pana la baie.. Aleg sa fac un dus scurt.. Ies din baie.. imi aleg o pereche de pantaloni de casa si un tricou..Imi i-au telefonul de pe pat si cobor jos in sufragerie unde dau de intreaga gasca..
-Neata.."spun eu intrandn in living.."
-Neata.."spun ei ii cor"
-Ce e nou.?. "intreb eu in timp ce ma fac comoda pe canapea"
-Nimic.. "se grabeste fratele meu sa zica.. " Uite.."si imi arunca in brate un ziar.. Cand citesc mai sa nu pic de pe canapea"
-"Sora patronului clubului Night si a catorva hoteluri din New York... A fost vazuta aseara in club ..in compania am mai multor domnisoare.. acestea si-au facut de cap pana la 4 dimineata.. Cand tanara domnisoara a parasit clubul ne insotita... Indrepandu-se spre casa... " Frate nu am voiie nici sa ies in club fara sa se scrie ceva... despre mine.. "ma revlot eu aruncand ziarul la intampare.. " Merg in camera... daca e ceva ma strigi.. "spun si ies nervoasa din living.. intru in camera si ma runc in pat ca si copii aia mici " Sa o sun pe Iulia..
~C.T~
-Hola..{buna}
-Hola.. Iulia..{Buna}
-Jessica es usted? {Jessica esti chiar tu ? } "Iulia"
-Sí .. ¿Qué estás haciendo? ¿Qué hay en España .. te extraño ... {Da esti bine, cum e in Spania, mie dor de voi}
-¿Está bien .. Y el nuevo pequeño ... espero venir a usted de este mes ... ¿Qué es? {Sunt bine.. Si noua de tine micuto...Sper sa vin pe la voi luna asta...Ce face El ? ]
-No puedo esperar a .. ¿Tiene invitados .. Por favor, usted ..para tan pronto como te necesito aquí .. .. Julia .. te extraño .. [Abia astept sa vii.. Are musafiri .. Te rog ..sa vi cat mai repede am nevoie de tine.. aici .. Iulia.. Mie dor de tine.. ]
-Pequeña .. vendré pronto .. Yo no te quedes a permanecer lejos de ti .. Te quiero ... hablar más tarde porque trabajo .. Adiós cariño ..{ Micuto.. Voi veni in curand.. Nici eu nu mai suport sa stau departe de voi.. Va iubesc... Vorbim mai tarziu caci am de lucru.. Pa scumpo...}
-Hasta luego.. {pa}
~S.C.T~
Miera asa de dor de ea.. Abea astept sa vina.. Sunt sigura ca si lu El ii e dor de ea.. Mai mult ca sigur.. Am pofta de ceva dulce..Cobor jos si intru in bucatarie ..Imi aleg un baton de coicolata si urc sus in sala de antrenamente.. Nu ar strica putina miscare fizica..
Dupa o ora de miscare .. Am mers sus la mine in camera am facut un dus si m-am indreptat spre circuit.. In seara asta vreau sa concurez.. Imi aleg o camasa alba si o pereche de blugii stramtii .. Niste tenisi ..si sunt gata de cursa.. Cobor jos si nici urma de fratele meu.. Plec grabita spre usa si ies din curte cu pasii grabiti .. Urc in masina si gonesc spre circuit...
#Am postat.. Sper sa va placa :* Astept pareri din partea voastra :*
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...