7

519 30 4
                                    

Gelozie & Ură



Nu știam ce sa fac. Îmi venea sa îl plesnesc... îl urăsc.. Cum de e aici? . Am tresărit când i-am auzit vocea.


-Unde e iubitul tău? "Spune el aruncându-se pe canapea"


-Ummm..." nu știam ce sa zic"


-Aici sunt."ma salvează el " Neața " ma săruta prietenește pe frunte, după care da mana cu băieții"


-De când sunteți împreuna? "Întrebarea lui ma ia prin surprindere"


-De două luni ! "Spune el asezându-se pe canapea " Acum vreau sa imi spui de ce esti aici Mike? "isi indreapta privirea spre barbatul care statea rezemat de perete"


-S-au intamplat diferite locuri acasa.. Dar as prefera sa vorbim in particular.. "spune acesta iar eu ma crispez"


-Vreau sa fiu si eu de fata.. "spun ridicandu-ma in picioare"


-Bine.. " spune Max .. care se indreapta spre birou .." Te ascult.. " spune acesta așezându-se la birou"


-Mai intai te rog sa te asezi Jessi.."ma asez .." A avut loc un atatc la ultima cursa.. In urma lui Stanescu fratele tau .. a fost dat disparut.. Nimeni nu stie nimic de el.. "simt cum imi pica cerul in cap.. Ma ridic bulversata si simt cum nu mai am aer.. lacrimile ma cuprind și într-un final cedez.. "


-Nu nu... Nu poate fi adevarat... Max .. spunemi ca e doar un vis.. te rog.. "plangeam in hohote .. ce ma fac acum .? Visul .. Visul" Visul .. Max...


-Linistestete .. Nu a patit nimic.. Dor a disparut.. "spune Mike uitându-se la mine" Acum trebuie sa ne pregătim pentru ce e mai rău.. Deja sa aflat asta .. iar Sicilieni vor sa acționeze.. Jessi trebuie sa ii ia locu... " spune Mike iar eu tremur in bratele lu Max"


-Nu .. nu va face asta.,."mârâie Max.."


-Am sa o fac.. "spun sigura pe mine.. " Vreau sa apar tot ce i-a ramas familie mele.. "spun eu sigura pe mine"


-Nu se poate.. Nu esti casatorita.. Trebuie sa te casatoresti.. Altfel nu vei putea deveni conducătoare a mafiei.. Esti femeie .. Doar sotul tau te poate ajuta.. "spune Mike iar eu mai sa nu leșin.. Trebuie sa ma căsătoresc ? O voi face.. Dar cu cine? "


-Agh..."incer sa spun ceva dar sunt întrerupta de Max"


-Jessi.. Sti ca poti conta pe mine.,. Sunt dispus sa ma casatoresc cu tine .. "spune acesta iar eu mai ca nu tip.. Nu pot sa cred... Trebuie sa ma marit.. Dar asta o fac pentru tatăl și fratele meu .. Trebuie.. "



-Max.. nu vreau sa te forțez.. "spun dar acesta ma prinde de mana"

Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum