''Dragostea se stinge prin trecerea timpului, dar și mai adesea prin înlocuirea celui iubit.''
*
Din perspectiva Aliei!
Intru in dormitor si ma indrept spre fereastra . Simt ca ma sufoc. am neaparat nevoie de aer. Tot ce s-a intamplat zilele astea a fost prea mult pentru mine. Imi scot pachetul de țigări din buzunar si imi aprind una. Nu fumez prea des , doar atunci cand simt nevoia sa ma eliberez de tot. De stres, nervi si alte chesti. Trag cu sete din tigara si privecs in jurul meu. De aici de unde este conacul , din mijlocul padurii este o prievelste minunata. Ma las purtata de gandurii si tresar cand Vicenzo imi cuprinde talia si ma trage spre el . Ma rasucesc si ajung fata in fata cu el . Mai trag o data din tigara si indrept tigara spre el. Acesta trage un fum din ea si o arunca in scrumiera de pe masa , dupa care ma ridica pe marginea balconului si eu imi incolacesc picioarele in jurul lui. Ma prinde intr-o imbratisare si ii pot auzi bataile inimi .presar un sarut pe acel loc si il imbratisez si eu.
-De ce fumezi? "Ma priveste in timp ce asteapta un raspuns. Imi dau ochi peste cap si il sarut pe frunte."
-Pentru ca ma simt naspa. Aveam nevoie de ea ca sa imi treaca starea asta. Pur si simplu nu am rezistat."spun si ii pun degetul pe buze. Stiu ca vrea sa ma intrerupa dar nu si de data asta." Am suportat destule ziele astea si pur si simplu am vrut sa ma eliberez de stresul pe care il tin in mine. Iubire... Stiu ca ma intelegi ... Stiu ca iti e greu sa ma vezi asa... Dar te rog sa ma intelegi."spun privindu-l . Acesta pufneste si se intoarce cu tot cu mine spre fooliul de pe balcon. Ne aseaza comod dupa care imi fura un sarut ."
-Stiu ca te simti derutata , ca tie greu dar trebuie sa fi puternica. Trebuie sa te ti tare caci ce va urma zilele astea o sa ne suprasolicite si o sa avem nevoie sa fim uniti . Nu vreau sa te ascunzi de mine Alya , vreau sa imi spui cand te simti rau bine. Vreau sa nu avem secrete unul fata de celalalt. Eu sunt aici pentru tine. Te rog, iubirea mea nu te ascunde de mine. Daca vrei sa plangi , plange ... dar lasa-ma sa plang cu tine. "Privirea lui ma inebunea, vocea lui ma incalzea. Nu stiu ce am facut sa il merit pe omul asta , dar am sa il pretuiesc toata viata mea. De trei ani de zile imi suporta toanele si figurile. Ma iubeste si stie ca si eu il iubesc."
-Te iubesc, ochi albastri.
-Si eu te iubesc pitica mea!
**
Din perspectiva Iuliei!
-La dracu Iulia. Vrei sa nu te mai plimbi pe aici ca o rata beata? " Minunata Beea Hill si-a facut aparitia in oras , dupa o vreme in care a fost plecata. Ma bucur ca a revenit dar deja ma scoate din sarite."
-Fac ce vreu. Si doctorul a spus ca am nevoie de miscare." ii dau replica si privirea imi cade undeva departe...Din nou cad pe ganduri si nu e bine de loc. Vreau sa plec acasa . Deja nu mai suport spitalul asta." Si in plus vreau acasa. M-am saturat sa stau aici. Vreau acasa. "tonul pe care l-am foosit o face pe Beea sa izbucneasca intr-un ras isterict. Ce dor mi-a fost de fata asta."
-Maine dimineata vei putea pleca acasa. Acum hai punete in pat ... Ced ca ai facut un kilometru la cart tot te-ai plimbat pe aici. Si trebuie sa plec si eu. Sunt asa de obosita in cat cred ca daca ma pun sa dorm nu ma mai terezesc pana maine seara ."Aceasta se ridica si se apropie de mine ma cuprinde intr-o imbratisare prieteneasca dupa care ma impinge spre pat." Tu esti fetita mare trebuie a stai cuminte in pat, ca eu sa pot sa merg sa dorm acasa.
-Nu sunt copil mic. Doamne da-mi rabdare. Si faza cu dormitu te cred in stare. Mai ti mine cand am plecat toti in Havana? Ne-am speriat ca te-ai ratacit prin frumoasa capitala a Cubei, dar cand colo tu dormeai pe canapeaua din conac. "incep sa povestesc iar aceasta se incrunta."
-Eu v-am avertizat . V-am spus ca imi e somn si nu m-ati bagat in seama. Ce era sa fac? Sa ador pe strada pe undeva sau a merg acasa. Am ales calea inteleapta ori cum .Si in pus tu erai prea ocupata sa sesizeszi lipsa mea ..."ma intrestez caci imi aduc bine aminte ziua aia. Eu si Ovi doar ce ne impacasem dupa o perioada neagra din relatia noastra si ne-a propus tuturos sa mergem la conacul din Cuba sa ne relaxam toti dupa ultimele evenimente petrecute . Of ce dor imi e de el... Dar stiu sigur ca e a fost la mine in salon. Nu avea cine alcineva sa intre. "Hei esti bine? te strig si nu ma bagi in seama.
-Sunt bine. Am cazut pe ganduri. Imi aduc bine aminte de vacanta aia planuita intr-o zi. Dupa ce Jess reusise sa il sperie pe Ovi cu participarea ei la cursa. "spun oftand din nou."
-A fost o vacanta bine meritata.Eu trebuie sa plec , dar ne vedem maine acasa. "ma imbratiseaza din nou dupa care se face nevazuta.Ma asez mai bine in patul asta inconfortabil si gandul imi zboara din nou la el...Dupa cateva minute pe usa intra asistenta cu Dominic in brate. Se apropie de mine si mi-l plaseaza in brate." Ce micut e..."ii plasez un sarut pe frunte dupa care ma ridic si ma plimb cu el prin incapere. Asistenata care se uita la mine si la el ne lasa singuri intelegand ca vreau sa raman sngura cu micutul meu. " Campionul meu. Tati tau este pe aici pe undeva . Ne priveste din umbra . Vrea ca noi sa nu patim nimic caci suntem lumina lui. raza lui de sore. El ne iubeste mult pe amandoi , si incurand o sa fie alaturi de noi. Iti promite mami.
***
Din perspectiva Aliei!
-Vic , vrei sa te grabesti un pic. Trebuie sa o luam pe Iulia de la spital si sa ajungem inapoi repede pentru a primi musafiri ce sosesc pentru nunta. "Parca ar fi femeie atata ii ie pana sa se imbarace . Doamne da-mi rabdare . "
-Vin acum. Unde esti?
-Jos. Micati fundu o data. "strig si incep sa ma incalt. Tresar cand acesta isi infasoarabratele in jurul meu si ma ridica in brate ." Lasa-ma jos Vic, intarziem. "spun incercand sa par convingatoare. Privirea lui ma omoara. "
-Nu se muta nicaieri spitalul. "Ranjeste ,caci mi-a gicit unde imi zboara gandul si acumosa fac haz de necaz pe seama mea. " Daca vrei urcam sus si te ajut sa iti alegi alte haine..."Ma devoreaza din priviri , iar eu ma pierd incet ..."
-Alia... O doamne.. "Jess se întoarce cu spatele la noi .." Nu am vrut sa va deranjez. Scuze. "Pot sa jur ca acum e mai roseie ca un rac. "
-Nu ai intrerupt nimic. Noi tocmai voiam sa plecam ,doar ca Alia si-a amintit ca vrea sa imi arate niste haine de sus." Ca la comanda maxilarul meu cred ca e pe undeva pe podea. Ce nesimtit, tot eu sunt de vine. Jessica incepe sa rada si ii ureaza un 'Bafta' lui Vic, dupa care se roteste pe calcaie si paraseste incaperea."
-Asa deci. Eu am vrut sa iti arat niste haine?"imi pun mainile in sold si dupa cateva secunde ma rotesc si o iau la pas spre masina , lasandu-l in urma mea."
-Ce fund ai ,iubire!" fara sa ma intorc ii arat magniul semn al paci, iar acesta incepe sa chicoteasca in spatele meu"
-Uitate bine la el. Caci pentru faza asta nu o sa il mai atingi o saptamana. "Acum e randul meu sa ranjesc ca o idioata in timp ce el isi revine si fac o fata de catelus ploat." Nu merge cu de astea la mine!
______________________
XoXo Zuzuu18 ❤
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...