13

331 20 0
                                    

" PETRECERE CU PERIPETI PARTEA I"

-Ce zici ? Imi vine? ''imi arata Iulia o rochie neagra pana in pamant cu spatele gol.. "

-Probeazo.. " se aude vocea Alyei dintre rafturi.."

-Jess.. Tu nu ti-ai gasit nimic? "Ma intreaba Iulia in timp ce îşi mai alege o rochie de data asta roşie.. "

-Nu.. "murmur dar sunt sigura ca ma auzit.. caci imi arunca o rochie albastra in braţe.. si ma impinge pana in cabina de proba.. Fara sa comentez imi dezbrac hainele si imbrac rochia.. .care e superba..este fara mâneci. Decolteul in v imi scoate sănii in evidenta...rochia imi vine ca o mănuşă.. chiar daca este scurta.. Imi place la nebunie.. se vede ca Iulia imi ştie gusturile..."Deci? "Intreb si observ cum toate femeile din magazin ma privesc.."

-Iti sa super... O cumpărăm.." vorbesc simultan Iulia si Alia.."

Am platit rochiile si ne-am mai plimbat prin mall.. Pe urmele noastre fiind 4 matahale.. plătite de Max sa ne păzească... inca nu m-am obisnuit sa fiu urmărită la fiecare pas.. dar este cel mai bine... mai ales dupa cele întâmplate.. Cand intram intr-un magazin ei ne aşteptau afara..

----------------

Cateva ore mai tarziu.. eram deja îmbrăcată si aranjata.. Stau de minute bune in oglinda si nu imi vine sa cred ca , cu o saptamana in urma am avut petrecerea pentru deschiderea hotelului si s-au intamplat atâtea. In seara asta ce se va mai intampla? O sa fiu înconjurată de mafioti si de soţiile si amantele lor.. Chiar nu vreau sa stiu....

-Iubito... Esti gata? "Glasul răguşit a lu Max ma face sa ies din gandurile mele..." Esti minunata.. "imi sopteste la ureche dupa care imi plasează un sarut scur pe gât... "

-Si tu esti minunat..."abea daca ma aud pe mine... dar faptul ca ma intoarce spre el si ma sărută imi da de inteles ca ma auzit..."

-Am face bine sa plecam acum...Cat mai putem... "imi sopteste,pot sa jur ca sunt mai roşie ca si un rac" Ce imi place cand rosesti...dar mai ales cand stiu ca eu sunt cauza "

-Am...face.. b-bine sa plecam...daca nu vrei sa intarziem .."incerc sa ies din braţele lui. Acesta se uita ranjind la mine.. "

-Hm...Daca tu zici.."imi ranjeste... si ma trage spre ieşire..."Oricum tot aici ne întoarcem."pot jura ca sunt mai rosie ca si roşia, daca asa ceva este posibil"

------------

Am salutat atâtea persoane incat nici numele nu le-am putut tine minte...Nu ma simt in largul meu... mai ales cand sunt înconjurată de o mulţime de mafioti care mai de care mai periculosi...La un moment dat Max ma lasat singura...iar el a disparut prin multime..Ma tot plimb printre invitati cu un pahar de sampanie in mana.... Domni imi zambeau in timp ce insotitoarele lor mai aveau un pic si ma strangeau de gat doar privindu-ma..Prinsa in gandurile mele nu ma uit pe unde merg si ma lovesc de un corp solid dezechilibrandu-ma...cand eram pregatita sa fac contact cu gresia .. simt doua brate prinzandu-ma de talie.. Cand imi recapat echilibrul...reusesc sa vad si eu cine este salvatorul meu..Un fior ma cuprins ..cand am vazut ochii aceia de un verde rar intalnit...era înalt bine făcut...Cred ca a observat ca il privesc caci acum imi zambeste jucaus..

-Imi pare rau...."incearca acesta sa se scuze.."

-Jessica.....

-Edison.."nu reusesc sa imi termin fraza caci sunt trasa de langa strain intr-o îmbrăţişare.. de un Max gelos.."

-Incantat.."spune acesta fara ca măcar sa ii pe să ca Max marie de minute bune la el.."

-Iubito.. vino vreau sa iti prezint pe cineva.."spune acesta lunadu-ma de langa străinul care si acum ma priveste.."Victor, Amelia...vio prezint pe logodnica mea..Jessica.."ma prezintă acesta unui cuplu destul,de dragut.."

-Ce frumoasa eşti.. Sa sti ca am auzit foarte multe despre tine.. "imi spune Victor zâmbind cu subanteles."

-Mulţumesc..si mie imi pare bine sa va cunosc.."spun puţim stanjenita de faptul ca eu nu stiu nimic de ei.."

-Iubito.. Victor este seful organizatiei din Romania.. iar Amelia date sotia lui.. Eu si cu Vic suntem cei mai buni prieteni..."spune acesta luandu-ma in braţe.."

-Max.. ar trebui sa o aduci si in Romania.."pentru prima data in seara asta satena din fata mea imi vorbeste.."

-Sigur.. Curand... "ii raspunde Max..Abea acum ii observ tinuta.. o rochie neagra pana in pamant.. strâmtă si cu spatele gol..Are ochii albastri si un par şaten minunat..El este imbracat cu un costum negru si cu un papion negru..Este inalt.. blond..cu ochii albastri ca lu Max...se pare ca Romani sunt foarte sexy.."Va rugam sa ne scuzaţi..."murmura Max...parca vrând sa dispară cu mine... brusc un sentiment de nelinişte ma cuprinde... ceva rau se va intampla.. si de data asta...."

-Max ce se intampla? "Il intreb in speranta ca imi va spune si mie.. "

-Nimic.. iubito.. poartate normal.."si ma cuprinde de talie.. astfel micsorand spaţiul dintre noi.... Langa noi îşi fac simtita prezenta Alia si Vicenzo... Alia era îmbrăcată cu o rochie alba, scurta..cu un decolteu in forma de v care ii scoate sâni in evidenta.. Vicenzo era îmbrăcat cu un costum negru si cu cămaşă neagra.. si cu un papion alb.. Le sata asa frumos impreuna."

-Se pare ca ne vom distra de minune in seara asta.."il aud pe Vicenzo.."

-Da.."Pe fundal se aude melodia lu Jason Walker .. ECHO.. Max ma invita la dans.. in timp ce mergeam spre centru, eram urmaţi îndeaproape de Alia si Vicenzo. In tot acest timp eram priviţi de toti oameni din sala.. Max ma priveste cu dragoste.. si nu pot sa nu fiu fericita alturi de el... chiar nu vreau sa stiu cum ar fi viata mea fara Max.. Intr-un timp atat de scurt.. mi-a intrat la inima...si acum nu pot sa mil mai scot..Nu vreau sa il pierd..."

-Te iubesc..."şoptesc...privindu-l in ochii"

-Si eu..."si ma sărută.. Dintr-o data totul in jurul nostru se opreste... iar in încapere îşi face simtita prezenta... fix ultima persoana la care ma asteptam sa apara.............

----------------

Hei... am reusit sa scriu acesta capitol pe telefon... mia luat ceva timp dar am reusit... Sper sa va placa :* la media aveti o poza cu Jess..

XoXo Zuzuu18 <3

Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum