"Nu iubim cu adevarat decat atunci cand iubim fara motive."
- Anatole France
-Cred ca am sa nasc."strigatele Iuliei le atrasera atentia."
-Repede . Trebuie sa mergem la spital."spune Max ridicando pe Iulia si ducando spre masina , urmat indeaproape de Jessica si Alia , care se priveau speriate una spre alta. Iulia maj avea cateva saptamani pana la nastere, deci ceva nu decurge chiar bine."
Dupa un drum de cateva minute ajung in sfarsit la spital.Iulia este luata de niste asistente si dusa spre sala de nasteri.Toti erau ingandurati.Pe de o parte de cele intamplate si aflate in seara asta , pe de alta starea Iuliei . Doctorii treceau pe langa ei si nu le spuneau nimic , era trecut mai bine de ora 3 a dimineti , abea dupa inca o jumate de ora medicul iesi din salon.
-Rudele pacientei Iulia ...
-Noi suntem."doctorul nu apucase sa termine ca cei aflati pe coridor sarira pe ei."
-A nascut un baietel sanatos si frumusel. A primit nota zece si acum este in salon alaturi de mama sa."spune acesta fericit , iar restu rasufla usurati."
-Vrem sa o vedem."spune Jess nerabdatoare."
-Sigur. Mergeti."le transimite doctorul."Pe mine va rog sa ma scuzati dar mai am treaba."doctorul pleaca si toti intra in salon mai putin Max."
-Nu vi?"il intreaba Jess."
-Trebuie sa dau un telefon .Vin si eu imediat."spune si o saruta pe frunte."Alo?Mike te rog sa imi trimit 4 oameni care sa pazeasca salonul Iuliei.Noi nu vom putea ramane peste noapte si trebuie sa fim precauti.Prea se invart toti in jurul nostru.
_______
Dupa ce o vazusera pe Iulia si pe micultul Dominic , au plecat spre casa, Iulia ramanand in spital pazita de oameni lor. Pe furis in salonul ei se strecoara cineva . Se apropie de patul ei si o saruta pe frunte ,dupa care se intoarce spre patutul unde state micutul Dominic care incepe sa gangureasca atunci cand strainul se apropie de el . Iulia se trezeste un pic adormita si priveste spre cel de langa copil.
-Ovidiu."sopteste , iar barbatu incremeneste." Ovi ... Te rog..Unde esti ? Am nevoie de tine."cand isi da seama ca aceasta viseaza se apropie de pat si incearca sa o linisteasca. Iulia deschide brusc ochi si ramane incremenita." Tu..."era tot ce apucase sa spuna caci strainul o luase la fuga.. si se facu nevazut in linistea nopti."
_____________
-Trebuie sa vorbim."vocea Aliei rasuna in intreg conacul acum scufundat in intuneric si liniste."
-Vorbiti maine.Este tarziu."se baga Max in discutie*
-Max. Te rog sa te retragi."poruncedte Jessica privind spre fereastra."
-Bine.Dar nu sta mult."ii sopteste acesta seducator."
-Haide.Nu putem vorbi aici.Vino in biroulu lui Stanescu."Privirea ei ramane atintita pret dr cateva secunde sprr locul unde era Max , dupa ce se dezmeticeste porneste cu Alya in spatele ei spre birou."
-De cand stiai? "Dupa o tacere apasatoare de ambele parti Alia isi face curaj si intreaba revoltata"De cand stiai?"se rasteste aceasta din nou"
-De doua zile."spune calma Jess."Te rog sa te linistesti.Vreau sa vorbin cu calm.Este ora trei si oboseala isi pune amprenta peste noi.
-Cum e posibil?
-Nu stiu. Dar am o presupunere.Tu ai stat cu noi de mica. Stiu ti-ai pierdut mama la varsta de trei ani ,dar tata si mama te-au luat cu noi. Acum inteleg de ce."spune aceasta privind pierduta pe fereastra.Ce as vrea sa fii aici Ovi.Tu ai sti ce trebuie facut" . Exista o scrisoare in care tata marturiseste tot.Dar inca nu am gasit.o . Sunt sigura ca e pe aici pe undeva." spune in timp ce scotoceste prin dulapuri."
-Nu imi prea vine sa cred. Adica acum dupa nouasprezece ani sa aflam asta."vocea Aliey se stinge pe masura ce articula cuvintele. Inca nu ii venea sa creada ca are o sora si un frate. Da si ea credea in adancul sufletului ei ca Ovidiu traieste si ca o se intarca curand la ele si o sa le lamureasca."
-Nici mie nu prea mi-a venit sa cred.Alia . Uitate la mine."Jessica se aprpie de ea si ii prinde mainile." Important acum este sa im unite . Trebuie sa luptam sa il ajutam pe Ovidiu. El are nevoie de noi."lacrimile incepura sa curga pe obrajii celor doua."
_______________
Dimineata urmatoare prinse conacul familiei Navarro intr-o buna dispozitie. Alia si Jessica isi savurau cafeaua in gradina plina cu flori a conacului . In timp ce Max si Vicenzo discutau anumite lucruri in birou.
-Heii lume. "vocea Beei se face auzita inca din sufrageri pe terasa.Cele doua fiind fericite ca prietena lor s-a intors din calatorie. "
-Beea. Ce dor mi-a fost de tine."alia face cativa pasi spre blondina care radiaza de fericire."
-Si mie de tine. Nu prea pot sa stau cu voi asa la barfe . Ma gandeam sa iesim deseara undeva , dar pana atunci am vrut sa va intreb daca veniti cu mine la Iulia la spital. "spun aceasta aseandu-se strategic pe fotoliu. "
-Sigur ca venim cu tine. Si asa trebuie sa ii ducem ceva Iuliei. Merg sa pregatesc ce o cerut . Va lasa sa vorbiti.
Din Perspectiva lui Max.
-Trebuie sa avem grija de fete . Am reusit sa dublez paza de la spital ca sa fim siguri ca Iulia si micutul nu o sa pateasca nimic. Mai ales dupa toate evenimentele din zilele astea. "Ma doare capul doar cand ma gandesc la cate acte ma astepta la hotel. Trebuie sa am grija si de firme si de hoteluri , cat timp Jess e in starea asta nu pot sa o supun unui astfel de stres... In plus de asta are mult de recuperat in ceea ce priveste relatia dintre ea si Alia."
-Da. O sa fie bine. Nu o sa treaca nimeni de paza de la spital. iar cea ce le priveste pe fete eu cred ca noi trebuie sa ne dam un pas in spate .Au nevoie de timp si noi o sa le incurcam mai rau ssu o sa le stresam . Priveste partea buna... acum suntem cumnati." Vicenzo vorbeste si trec de la o stare la alta in cateva secunde. Acum da o sa fim cunati asta daca o sa o ceara si el anunt asta pe Alia , pana nu se satura fata de el... din cate am inteles ei sunt impreuna de 3 ani , si totusi eu intr-un an am reusit sa ajung atat de departe ca mai am un pic si ma insor , iar el in trei ani ... Pff... nici nu vreau sa ma gandesc."
-O sa fim cumnati ,doar daca te gandesti si tu sa o ceri pe Alia anu asta. "Starea lui trece de la fericire la nervi in doar cateva secunde, stiu ca a atins un subiect delicat dar na ,asta e."
-Noi nu ne grabim ca voi."spune acesta scotand limba la mine."
-Cat o sa mai astepti ? Inca trei ani?"il i-au peste picior."
-Daca e nevoie da...
-Max ,Vicenzo ... Trebuie sa vorbim ceva ...." Jack si Ty vorbesc de o data iar eu ma uit cand la unul cand la altul. Ceva nu e bine , sunt prea agitati si ravasiti..."
Va doresc o primavara minunata :*
Nu am mai postat de mult stiu, doar ca am trecut printr-o perioada grea si nu prea am avut timp si de scris , dar sper sa ma revansez :*
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...