19

270 15 0
                                    

Dacă ar trebui să-mi rezum în puţine cuvinte experienţa mea, aş spune că jocul m-a dus mereu tot mai departe, tot mai adânc în real. Şi filozofia mea s-ar reduce la o singură dogmă: Joacă-te! Mircea Eliade

"Nu tot ce zboara se mananca.."

-Vreau sa stiu si eu ce naiba se intampla? Nu pot sa fiu de partea nimanui...Atat catvimi sunteti ambii aliati.."spun plimbandu-ma prin camaera..cred ca o sa lesin incurand la cat imi e de rau.. dar trebuie sa rezist.."

-Daca nu se baga peste transportul meu,nu era nici o problema.Am semnat un acord..."Luciano rabufneste, ceea ce ma face sa ma dau un pas in spate..Maraitul lui Max ma face sa imi intorc privirea spre el.. Doamne cat de frumos poate fi barabatul acesta, Doamane nici nu imi vine sa cared ca peste cateva luni ne bom casatorii."

-Daca transporutul, nu trecea pe teritoriul meu nu era nici o problema..In contract sunt anumite clauze..Nu uita asta Luciano..Doar ai fost acolo cand actele au fost semnate.."acum era randul lui Ricardo sa ridice putin vocea..Erau nervosi ambii, dar asta nu e o rezolvare .. Nu pot sa se ia la cearta ..asa cum vor ei.."

-Gata ..Ajunge..Ricardo ii vei da inapot transportul.. dar un sfert din el la ramane aici.Nimeni nu se va atinge de arme.Ele vor ramane in cistodia ta..Ricardo..Dar nu ai voie sa le vinzi..Si cu asta sper ca am lamurit tot..Chiar vreau sa fie pace..Daca intre noi e scandal..Cum o sa putem sa ne aparam de dusmanii?"Pe tot parcursul discursului meu Max ma prievea mandru de langa fereastra ..in timp ce celialti doi barbati ma priveau cu admiratie.Chiar daca la inceput nu au fost deacord acum stau si vorbesc intre ei.. Ma retrag si eu in salon la fete.."

-Oh,Jessica ia te rog loc.. Ma bucur ca ai reusit sa faci pace.."Bucuria cu care ma primeste.. ma face sa ma simt atat de bine..Nu credeam ca asa e in lumea asta..Nu imi vine sa cred de ce m-a tinut departe de lumea asta.."

-Dragele mele, ma bucur ca .ma-ti primit cu bratele deschise in lumea asta.."Na asez pe canapea si le zambesc cald."

-Si Jessica, pe cat va avea loc nunta?"Rosa arunca bomba , am tot fugit lunile astea de acest eveniment,dar se pare ca el se tine strans de mine"

-Pai..Nu stim inca..Asteptam sa nasca cumnata mea..logodnica fratelui meu.Si dupa o sa vedem.."Nu stiu daca am facut bine zicand asta..dar asa va fi.Chiar vreau ca Iulia sa fie alaruri de mine.."

-Nu stiam ca Stanescu era casatorit.."Rosa si Catalina se priveau pe rand dupa care privirea ambelor se indreptau spre mine"

-Sunt logoditi.Nici eu nu stiusem nimic ..Iulia a fost plecata in Spania la parintii ei , a revenit in tara chiar inainte cu 2 saptamani sa dispara el.."privirea imi cade pe un punct fix si incerc sa nu las cale libera lacrimilor ."

-Imi pare rau, nu trebuia sa aducem in discutie chestiile astea.."spune Rosa , urmata de Catalina"

-Nu . Nu , e nimic.Doar ca imi e greu..Nu stiu in cine sa am incredere..Imi e frica..Imi e frica, ca intr-o zi nu o sa ii mai am pe nici unu langa mine..nici pe Iulia , nici pe Max.. Nu stiu ce m-as face fara ei..mai ales Max.. El e sprijinul meu..fara el demult eram pierduta.."las libere lacrimile, si imi cobor privirea in pamant..Aud usa salonului deschizandu-se si imi dau seama ca cei trei sunt aproape sa ni se alature.Asa ca incerc pe cat posibil sa imi ascund urmele lacrimilor.."


____________

Trantesc usa camerei si ma arunc intre perne pe pat..Domane, nici o data nu cred ca am fost asa de obosita..Ma bcur ca i-am cunoscut pe cei patru , si in acelasi timp ma bucur ca am rezolvat lucrurile..In sfarsit putem fi doar noi doi si nimeni care sa ne deranjeze..Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie..Max se aseaza pe fotoliu butanand telefonu..Intru in baie si imi las rochia sa cada..Imi aleg un prosop mare si pufos si il abandonez pe dulap.Dau drumul la apa in vana, dupa care adaug spuma..O baie relaxanta ma va face sa uit de toate.Las si ultima piesa vestimentara sa cada si intru in vana..Doamne, ce relaxant e..Simt cum toti muschii incordati mi se relaxeaza..Inchid ochii si imi las mintea sa zboare departe ..Tresar cand langa mine se aseaza Max..Ma priveste in ochii, iar eu ma inrosesc complet.. Doamne .. De ce tot timpul rosesc, nu e ca si cum nu mar fi vazut pana acum goala..

-Am crezut ca ai adormit.."spune chicotind.."

-Nu.. doar ma gandeam..Si nu mai rade.."spun stropindu-l cu apa.."

-Nu ma uda.."striga si la randul sau da si el cu apa spre mine.."

-Max..uite ce faci pe jos.."stig la el dupa minute bune in care el improsca apa "

-Hai termina, ca mor de somn."spune prefacandu-se ca , casca"

-Bine, bine.Iesi din baie.."spun cautand cu privirea prosopul.."

-Nu e ca si cum nu te-as mai fi vazut goala pana acum.."chicoteste el , de rusinea mea.."

-Max..Acum."ridic tonul , iar tot ce primesc de la el e un mormait si un oftat..Se intoarce pe calcie si se indreapta spre iesire , dar nu iese.."Nu te uita.."pasesc afara din cada si imi infasor prosopul in jurul corpului..Ma aplec sa las apa sa curga , iar in secunda doi sunt luata pe sus "Max lasa-ma joc.. "strigam la el ,dar el ma plimba in brate in stil mireasa prin casa.."

-Exersam doar.."chicoteste el.." Acum hai sa dormim.."spune dupa ce ma lasa pe pat si ma trage in bratele sale.."

-Max..Nu pot dormi asa.."incercam sa ma misc dar , fara reusita..Acesta se ridica si trage plapuma peste noi ..dupa care imi sopteste.>"

-Asa e mai bine..Noapte buna , iubire.."si ma saruta pe frunte"

-Max..Max..


_____________

Razele soarelui si-au facut simtita prezenta si nu am mai putut dormi. Am deschis usor ochii, clipind de cateva ori pentru a elimina ceata ce se formase din cauza somnului. M-am ridicat in fund si mi-am frecat ochii cu podul palmei. Am inabusit un cascat si mi-am dat seama ca nu ma odihnisem suficient, dar nu mai puteam sa dorm. Mici fragmente de noaptea trecuta mi se plimbau prin minte..Nu pot sa cred ca am dormit infasurata intr-un prosop..Ma uit spre Max ,care doarme linistit..Ma ridic din pat si ma indrept spre gemantan..Imi aleg un set de lenjerie neagra si o rochie cu floricele..Dupa care ma schimb si incerc sa il trezesc pe Max..Trebuie sa ma razbun pentru noaptea trecuta, asa ca las trezirea pe mai tarziu..Imi i-au telefonul si genata si ies din camera..Cobor la receptie , unde la fel ca si aseara, cand am venit..Domnisoara care ne-a servit ma priveste cu ura..N-ai ce sa faci, asta e..Ies grabita din hotel si imi chem un taxi..Le apelez in graba pe fete si le intreb unde sa ne vedem...Dupa ce am stabilit toate datele..Ma grabesc spre centru..


Ma simt cidat..ca si cum as fi urmarita..Cand insfarsit le zaresc pe fete ..In graba ma lovesc de un necunoscut si ma trezesc cu un fel de bilet in mana..Il desfac si citesc...

"Nu tot ce zboara se mananca..Sa nu ai incredere in nimeni, pana si cei apropiati tie te-au tradat..Nu uitata aparentele inseala Jessica.."


__________________________


Pam ,pam... Hei dragilor...Am reusit sa postez insfarsit..Sper sa va placa <3


XoXo Zuzuu18 <3

Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum