Plecarea
De dimineata!
Jessica P.V.D
Incercam sa ma misc dar in zadar , ceva ma tine strans si nu ma lasa sa ma misc... Imi deschid ochii incet si imi intorc privirea spre bunetul de langa mine... Nu imi vine sa cred ca am dormit cu el.. Sigur e un vis... Incerc sa ma eliberez din stramsoarea lui ..dar nu pot.. In cele din urma cedez si ador inapoi...Peste 3 ore..
Ma foiam de colo colo si nu imi gaseam un loc.. Stai ce ? pot sa ma misc? Nu mai e langa mine.. sigur a plecat.. Imi deschid ochii si dau de doi ochii albastri care ma priveau..
-Buna dimineata..Cum te simti? "imi spune brunetul inchizand televizorul"
-Neata... Bine.. Inca ma mai doare in unele parti ,dar imi trece mie.."ii spun iar el se ridica " Ce avem la micul dejun? "intreb ridicandu-ma si eu din pat.."
-Cred ca vrei sa spui la pranz.. e trecut de ora 12... "spune iar eu imi dau palmi mintal"-Atat am putut dormi? "intreb eu socata" De ce nu mai trezit?
-Dupa seara trecuta , trebuia sa te odihnesti, de aia nu te-am trezit.."imi spune iar eu ma plimb de colo colo prin camera"
-Vezi ca te cauta Ovidiu... O zis sa mergi in biru cand te trezesti.."imi spune iar eu nici nu mai stau pe ganduri si am si iesit din camera, Ce o vreau Ovidiu cu mine? "
-Pot sa intru? "intreb eu "
-Da..
-Ai vrut sa vorbesti cu mine?
-Da.. Am auzit de cele intamplat dar stai linistita nu e vorba despre asta..''Imi spune iar eu ma asez pe scaun"
-Dar atunci despre ce ? "intreb eu curioasa"
-Vreau sa pleci intr-o "mini" excursie alaturi de Alya si Max in Tunisia.."imi spune si mai sa nu imi pice fata.. Glumeste nu ? Adica eu Aly si Max intr-o exursie in Tunisia ... "
-Glumesti? "intreb eu confuza"
-Nu... Eu am treaba si trebuie sa plec in Maroc...Iar cred ca Iulia va vrea sa mearga cu voi daca o intrebi..."spune iar mie imi vine o idee .."
-Da chiar vreau...dar stai un pic.. Iulia si tu ? "intreb eu cu gesticuland in aer niste semne "
-Nu cred ca te priveste.."Imi raspune acesta rasfoind niste dosare"
-Ba ma priveste avand in vedere ca Iulia va fi cumnata mea.."spun eu iar el scapa dosarele pe jos"
-Jessica.. Cred ca ar trebui sa mergi sa iti faci bagajul..."se aude o voce din spatele meu... Era el... Huhh..."
-Data viitoare nu mai scapii.."spun si le fac cu ochiul"
Urcand scarile am zarito pe Iulia in capatul holului vorbind la telefon..Ma apropiu de ea...si astept sa termine de vorbit...-Buna Jess...Ce faci? "imi spune ea facandu-mi semn sa intru cu ea in camera"
-BIne.. Asai ca vii si tu cu mine Aly si Max in Tunisia?? "spun eu aproape rugand-o.."
-Desigur scumpo.."spune in timp ce isi face bagajul"Intre timp la baieti...
-De ce trebuie sa merg in Tunisia?"intreaba Max confuz"
-Trebuie sa ai grije de fete..Nu vreau sa pateasca ceva..Nu sunt in siguranta aici..Vreau sa plecati un timp..."spune el in timp ce isi toarna un pahar de wisky"
-Dar de ce si Alya? "Intreba Max luand o gura din lichidul inchis la culoare"
-Alya e sora noastra vitrega , dar Jessica nu stie si nici nu va sti niciodata.. Ele nu trebuie sa stie ca sunt surori vitrege..Daca vor afla se duce dracu de rapa planul meu... Vor afla la momentul oportun.. Dar acum sa schimbam subiectul.. Ce sti de Victor de Rosa? "intreaba acesta asezandu-se comod "
-Victor de Rosas si Vicente del Castilo... Sunt asociati , ambii conduc mafia Siciliana.. Trebuie sa ne gasim aliati in Europa alfel o sa intram in belele.."spune el ingrijorat"-Nu iti fa griji..In Vest in Romania il avem pe Bugi ... In Rusia il avem pe Valdimir... Ei sunt conducatori celor mai mari mafii din Europa ... Dar vreau sa merg in Maroc sa negociez cu Gonzalo ...El e mana dreapta a unui mare traficat ...din Maroc.. Daca reusesc sa ne aliam.. vom fi peste ei...
-De aia vrei sa le duc pe fete departe.. Sti ca va incepe un razboi pe viata si pe moarte intre grupari... Iar ei se vor juca cum vor daca afla slabiciunile.. Dra tot nu inteleg de ce in Tunisia..?
-Acolo am cea mai mare autoritate .. Nimeni nu stie ca eu detin multe pamanturi acolo.. Veti sa la Conacul cel Vechi.. Va va place acolo... Am nevoie de tine acolo.. Si din cate vand si Jessica... are nevoie de tine...
-Nu sunt cu ea... Ea ma rugat sa dorm cu ea dupa noaptea trecuta... "incerca el sa calmeze apele"
-Daca o faci sa sufere , o sa o patesti.."spune iar Max inghite in sec"
La fete.
-Iulia, cum stau lucrurile intre tine si Ovidiu? "intreb si astept un raspun dar ea tot se invarte prin camera" Azi Iulia..Azi .. "spun eu iar ea se uita la mine'
-Nu e nimic intre noi.. Nu stiu la ce vrei sa te referi...suntem doar prieteni.."incerca ea sa ma convinga"
-Prieteni ..care se saruta, care dorm impreuna, care se iubesc in secret... "spun eu uitandu-ma in gol"
-Dar tu si Max ? "spune ea ridicand o spranceana.Ahh ce urasc cand face asta.. eu nu pot... "
-Eu si Max? "intreb eu agitata" Nu e nimic intre noi... Sa intamplat sa ne sarutam o data, sa radeam, sa vorbim, sa stam imbratisati , sa dormim impreuna ,dar nu e nimic intre noi... "spun eu privind intr-un punct pix.." Suntem doar prieteni.."spun eu aproape in soapta.."
-Iulia , Jessica ati terminat? "ne intrerupe Ovidiu care statea in usa cu Max si ne priveau .."
-Da.. "spunem la unisol"-Plecam la ora 12 noaptea.. "ne anunta Ovidiu"
Ovidiu ne anunta sa ne luam multe haine din cauza ca vom sta mult... Si uitama in aeroport asteptand sa plecam in Tunisia... Abea astept... sa ajung.. Vreau sa ma relaxez sa merg la plaja... multe altele...
Si am pus partea a 5 <3 Vreau paresri .. Vreau sa stiu daca merita sa o continui <3
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...