11

358 16 0
                                    

" -E prea târziu Jessica.."


Va rog sa dați play melodiei de la media..:*


Am închis ochii.. Sunetul produs de spargerea in mii de bucăți a peretelui de sticla din spatele nostru răsună ca un ecou in mintea mea.. Nici nu am realizat când ma aflam la pământ cu Max peste mine...Când am deschis ochii miile de cioburi ne înconjurau... dar nici urma de Calistro.. Ne ridicam de jos ... iar lângă noi își fac apariția Jack si Mike.. Ceva îmi spune ca si ei știu cine este acest misterios Calistro..


-Hei.. Sunteți bine? " ne întreabă îngrijorat Mike, luându-mă in brate.."

-Da.. Dar Calistro , a dispărut.. "răspunde Max nervos dând cu pumnul in peretele din fata mea.. gest care ma face sa tresar"

-Ty , Yv si Vicenzo , il cauta in tot hotelul.. Iulia si Alya au fost duse la Conac... Cred ca ar trebui sa o duci si tu pe Jessica acolo.. "Jack vorbește dar eu sunt pierduta in gânduri..."



Nici nu mi-am dat seama când Max ma luat pe sus si ma scos din hotel.. Acum ma aflam in Audiul lui negru.. si priveam pierduta pe geamul fumuriu.. Afara întunericul predomina..totul era asa de liniștit, dar tot odată si sumbru.. Tresar când portiera din stângă mea este trântită cu putere... Max ocolește mașina si îmi deschide ușa.. luându-mă in brate.. In momentul de fata nici sa merg nu mai pot.. sunt pur si simplu împietrită.. Nu pot sa imi dau seama cine este acea persoana, si de unde îmi știe numele ..De ce il uraste Max? Cine e persoana respectiva si ce treaba are cu familia mea? Ce se întâmpla dacă Max nu era cu mine? Acel Calistro.. vrea sa ma omoare... Ma trezesc din gândurile mele când fundul meu face contact cu salteaua moale..

-Max.. Cine e Calistro si ce vrea de la mine? " vorbesc iar Max se așează in genunchi in fata mea.. Imi priveam mâinile nu , iar acesta ma prinde de bărbie si ma obliga sa il privesc.."

-Jess.."ma privește in ochii si oftează.." Calistro este cel mai mare dușman al fratelui tău... El este capul Mafiei Siciliene..Trebuie sa stai departe de el Iubito.. Vrea sa îți facă rău.. Dar nu ii va reuși.. Stai liniștită.."ascultam cu atenție , frica mi-a apărut.. tremuram.. Max a observat si m-a luat in brate.."
Te rog linistestete."acesta se întinde pe pat si ma întinde si pe mine.. am închis ochii si am adormit ..."


"-Jessica.. Jessica.. Ajuta-ma.. Te rog ...

-Iulia.. Iulia unde esti.." alergam si plângeam in același timp.. Eram într-o pădure întunecoasa.. Auzeam cum Iulia imi cere ajutor.. iar eu încercam sa o găsesc... dar imi este imposibil pe întunericul acesta.."

-Jessica.. Jessica..Te rog ajuta-ma......"din direcția opusa se aude Alya.. Erau doua cărări .. Din stânga se auzea vocea Iuliei , iar din dreapta vocea Alyei.. Trebuie sa le ajut.. "

-Of...Of.. Of... Sărăcuța de tine.. Prietena ta si cumnata ta.. au nevoie de tine.. iar tu nu sti pe cine sa salvezi.. "o voce groasa se aude din spatele meu.. Ii aud pasii , se apropie de mine.. " Trebuie sa alegi Jessica.. Iulia sau Alya? Una din ele trebuie sa moara.."imi șoptește la ureche... Eram încremenită nu puteam sa reacționez.. Acesta rade batjocoritor si ma musca de gat.." Tic tac Jessica.. Mai ai 5 minute sa alegi.. Doar 1.. Cealaltă trebuie sa moara.. Tic Tac... "acesta se îndepărtează de mine si începe sa rada.."

Fara sa stau pe gânduri alerg spre Iulia iar când ajung o găsesc legata de un pom sângera .. O nu.. bebele... O sa piardă sarcina..

-Trebuia sa o salvezi pe Alya.. Jess.. eu voi muri.. "ma apropiu de ea si o dezleg.. o iau in brate si încerc sa ii opresc sângerarea.."

-Nu vorbii prostii,.. Iulia trebuie sa fii tare.. Trebuie sa lupți pentru copilul tău.. "încercam sa o calmez.."

-E prea târziu .. Jessica.. Te rog sa ma ierți.." au fost ultimele ei cuvinte înainte sa își închidă ochii pentru totdeauna.."

-Nuuuu.. Iulia... Te rog trezestete.. Iulia.."strigam , si trageam de ea.. dar in zadar.. Ma ridic si fug cat ma țin picioarele spre Alya.. O vad așezată pe un covoraș de frunze.. Ma privea ...Ma apropiu de ea.. si ii așez capul pe picioarele mele"Alya te rog rezista..

-E prea târziu Jessica.. Te rog sa ma iertii.. "au fost ultimele ei cuvinte înainte sa își închidă ochii pentru totdeauna.."

-Nuuu ... Iuliaaa, Alyaa "strigam si plângeam.. eram pierduta.. Nu stiam ce sa mai fac.. "

-Se pare ca ai pierdut Jessica.. Acum e rândul tău.. "spune aceasi voce de bărbat ...Am început sa alerg.. dar inzadar.. acesta era ca o umbra prezent peste tot.."Nu te poti ascunde Jess.. Acesta e destinul tau.. Trebuie sa mori..

-Nuuuu..."ma ridic in fund... Max ma ia in brate si încearcă sa ma liniștească.. A fost un vis.. "

-Gata.. Linistestete.. a fost doar un vis.. ''Încearcă acesta sa ma calmeze dar in zadar"

-Jessica.. Esti bine? "Iulia si Alya au intrat in camera speriate..."

-Da.."spun printre suspine.. Pe cine mint? Nu sunt bine.. Ma simt ca dracu.."

Max iese din camera iar fetele se arunca lângă mine in pat.. Si ma îmbrățișează ..ma mai liniștesc un pic..

-Povestestene ce ai visat.. "spune Iulia .."


Max P.V.D.


Am ieșit din camera si am lăsato cu fetele , chiar dacă îmi doream sa o strâng la piept și sa o liniștesc chiar eu.. Mai bine le las pe fete cu ea.. Știu ca , coșmarul sa avut loc din cauza celor întâmplate acuma seara.. Știam ca va veni ziua asta, dar chiar nu il credeam in stare sa apară la hotel .. știind ca acolo suntem toți si suntem păziți .. Se pare ca m-am înșelat..Cobor nervos scările , ma îndrept spre bucătărie unde dau de Vicenzo.. Îmi iau un pahar din suport si îl umplu cu whisky ..Ma așez pe scaun si privesc in gol..


-Se pare ca Calistro ..Ne-a scapăt din nou.. 'spune acesta privindu-ma "

-Ticălosul.. "izbucnesc eu.." Din cauza lui Jessica se simte rău.. Jur ca il omor.. "aveam nervii întinși la maxim.. Trebuie sa ma descarc.. " Il omor cu mana mea.. "dau pe gat paharul de whisky si dau cu el in perete... "

-Linistestete frate..Nu rezolvi nimic ..Trebuie sa te calmezi... Sa nu faci vreo prostie.. pe care o vei regreta mai târziu.."Vicenzo încearcă sa ma calmeze dar nu prea ii reușește..Ma ridic nervos si ma îndrept spre ieșire.. Am nevoie sa conduc.. Trebuie sa ma calmez.. "



XoXo Zuzuu18 <3




Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum