17

280 14 0
                                    

                                                                                  Romania!



Jessica P.V.D

Dupa un zbor de 12 ore, toate oasele imi sunt amorțite..am reusit sa dorm 3 ore cu capul pe umărul lu Max , dar somnul m-a parasit .Sunt atat de fericita ca am evadat din lumea mea , si am intrat in lumea lui..Sper doar ca voi reusi sa uit tot ce s-a intamplat acasa ,in zilele astea cat voi sta aici..In fond de asta am si decis sa vin cu el in Romania..Vreau o pauza de la tot , de la firme , hoteluri, hârțogăraie,mafie ..Trebuie sa imi fac un plan sa pot sa rezist, de aiai vacanta este mai mult decat bine venita..Sunt scoasa din gandurile mele de Max care isi trece palma prin fata mea de ceva timp..


-Hei, ești bine?"ma întreabă acesta , îngrijorarea simțindu-se in glas"

-Hei, sunt bine, doar visam cu ochi deschisi.."spun eu incercand sa destind atmosfera:"

-Ma gandeam eu , erai prea distrata, priveai intr-un punct fix..Ce iti trece prin minte?"spune sarunadu-ma pe frunte"

-Abea aștept sa iti cunosc prietenii!"spun zambind sincer"

-O sa te distrezi..te asigur..Acum hai sa mergem, o masina ne astepta in parcare."imi zice tragandu-ma spre el .." 

-Dupa cele intamplate am nevoie de putina distractie.."spun uramndu-l indeaproape..in parcare ne astepa un Range Rover  alb...Soferul ii ofera cheile lu Max iar el se indeparteaza de noi.,.Max imi face semn sa urc, iar el ocoleste masina si se aseaza la volan..Priveam pe geam la renumitul si frumosul Bucuresti, din cateva lucruri stiute de mine ,stiu ca aici e capitala petrecerilor, si se mai numeste si micul Paris..Imi place deja acest oras..Max vireaza la stanga  pe o strada cu , case mari , care mai de care mai frumoase..Ne oprim in fata uneia dea dreptul de superba, gradina este atat de frumoasa , cineva iubeste la nebunie trandafirii, sunt sute , in doua culori , rosu si albastru..culorile mele preferate,... fiecare sir de trandafiri  avea cate un tuia printre..In mijlocul gradinii troneaza o cascada ,cu nuferi in ea.. Peisajul este superb.. Casa imensa care seamana mai mult cu un conac ,este superba, trei etaje, primul etaj are un perete din sticla , iar restu balcoane..Florile din care am inteles ca sunt muscate curg in valuri de la fiecare balcon, in culori vii, albe, rosii, roz ,fiecare balcon alta culoare..Se pare ca cineva iubeste florile"


-Hai, sa intram iubito."spune luandu-ma de mana si tragandu-ma spre usa in care se afla o femeie care nu avea mai mult de 46 de ani..semana foarte bine cu Max.."

-Fiule..Cat ma bucur sa te revad.."spune aceasta zâmbindu-i si îmbrățișându-l strâns.."

-Si eu ma bucur mama,vreau sa iti prezint pe cineva.."acesta se intoarce spre mine si ma prinde de talie "

-Ma bucur sa te cunosc draga mea...Tu trebuie sa fi Jessica ,viitoarea mea nora,eu sunt Laura.spune unadu-ma ndu-ma pe frunte.."Haideți copii sa intram , nu e bine sa stam afara.."am pasit in casa , iar aici e totul superb ,pe fiecare perete era un tablou pictat de pictorii renumiti, sau rame cu fotografi cu Max de cand era mic sau cu  intreaga familie.."


-Si eu ma bucur sa va cunosc.>"reusesc sa ii raspun si eu, bine inteles rosind un pic...Se putea sa nu rosesc? "

-Alina , te rog ajutai cu bagajele si spunei Marei sa pregătească masa..."sspune aceasta asezandu-se comod pe canapea."Draga mea ori cat de mult as vrea sa stam la vorba , trebuie sa mancati si sa va odihniti , sunteti foarte obositi de pe drum..O sa avem destul timp sa vorbim.."imi zambeste cald , iar eu ii intorc gestul..Ma simt bine  aici, abea asteptam sa ii cunosc mama, chiar daca mi-a fost putin frica .Max ma prinde de mana si ma trage dupa el pe scarile care duc spre etajul 2 , dar noi ne oprim la al treilea , se pare ca aici este camera lui.."


-Iubito,schimbate si dupa mergem sa mancam...Sigur esti rupa de oboseala.."spune Max aruncandu-se pe pat..Imi aleg niste haine mai relaxante si ma indrept spre baie , pregatita pentru o baie lunga, menita sa imi dezmorteasca corpul.."


______________

-Iubito , trezirea , trebuie sa mergem la masa.."vocea lu Max ma trezeste , si abea acum imi dau seama ca am adormit in cada.Doamne ,chiar asa de obosita sunt?

-Max , de cand sunt aici? "il intreb in timp ce ies din baie , infasurata in prosopul pufos .."

-De 2 ore, am crezut ca ai patit ceva.."sapune luandu-ma in brate si aruncandu-se cu mine pe pat.."Stiu ca esti obosita, incurand vom manca si vom dormi si noi putin.."acesta fiind peste mine incepe sa ma gadile'


-Dragi mei, ...O scuzati-ma nu am vrut sa va deranjez... Cina este gata , va astept jos.."spune Laura ,incepand sa chicoteasca.."

-Bine,mama.."spune Max razand de mine , care eram rosie toata"

-O te rog, Max,  mama ta nea vazut unu peste altu.."spun ridicandu-ma din pat luandu-mi hainele pe mine.."

-Calmeazate Jess, nu o vazut nu stiu ce .."spune acesta inca razand de mine.."

-Daca nu te linistesti, dormi pe fotoliu.."spun satula de el ,m-am saturat sa ma ia peste picior.."


___________


-Pofta buna,dragi mei.."spune doamna Laura care sta in capul mesei..La masa ne aflam noi , si inca o matusa de alu Max impreuna cu cei doi fii ai ei..Din cate am inteles eu unul este castorit si nu a reusit sa ajunca acasa..dar va veni curand..Se pare ca e blocat cu lucrurl..dar am reusit sa ii cunosc sotia ,si minunatia de copil ..O scumpete cu ochiisori albastri , care semana cu mama ei foarte mult.."


Cina a fost foarte buna, pe langa mancare am povestit tot felul de lucruri si8 ne-am mai cunoscut..Cumnata lu Max (sotia varului sau cel mai mare , Kayden) este o persoana exceptionala  , ma inteleg foarte bine cu ea..iar micuta Victoria ..este o raza de soare , o minunatie de fetita..Are doar cateva luni.,. Ma jucam cu ea in timp ce vorbeam du doamna Laura , si cu Tatiana si cu domana Carina..Micuta mai dadea din picioruse in bratele mele..Max ma speriat la un moment dat cand de nicaieri a aparut in spatele meu si mi-a soptit la ureche" Iti sta bine cu un bebe, abea astept sa il avem pe al nostru..Ar trebui sa ne punem pe treaba.." Bine inteles ca eu am rosit , iar toata lumea a inceput sa rada ...


___________

-Iubito, hai aici langa mine.."spune si imi face loc langa el.."

-Max.."incerc sa spun ceva dar sunt intreriupta de telefonul lui.."

-Alo?Da...Sigur.."acesta inchide si se uita trist la mine.."

-Ce sa intamplat? Iulia e bine?"spun agitata..toata fericirea mea sa dus.."

-Jessica , trebuie sa plecam in COLUMBIA!

_____________________

Si dupa atata timp am reusit si eu sa postez..Imi cer mii de scuze dar acum e o perioada mai incurcat in viata mea..Nu o sa mai scriu pana in luna martie pe la mijloc..Sunt ocupata cu simularile si trebuie sa invat sa trag pentru a intra unde vreau eu..Ddeci va rog sa ma intelegeti..Zilele astea o sa incerc sa pun un capitol la INTRE IUBIRE SI URA si dupa pana la sfarsitul lu marite nu voi mai scrie nimic.. 


Imi cer scuze..Va iubesc :*


XoXo Zuzuu18 <3

Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum