"Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut. "
"-Tu esti sora mea!"
- Te pricepi sa imi distrugi surprizele ,domnisoara Edison..
-Sti prea bine ca nu esti bine venit aici Calistro."spun printre dinti."
-O dar scumpa mea , am atatea sa iti spun." spune pe un ton grijuliu."
-Nu vad ce ai putea tu sa imi spui."Spun sigura pe mine"
-Draga mea, persoanele dragi tie iti ascund atatea lucruri..."spune plimdandu-se de colo colo...Acum chiar ca ma facut curioasa."
-Ce vrei sa spui? "Un sentiment de neliniste ma cuprinde brusc '
-Oh, am sa te luminez eu ...
-Termina cu tot circul asta Calistro."intervine Max vizibil deranjat de spusele lui."
-Cei baiu Max? Tir frica ca o sa te lase ? "Spune ranjind draceste "
-Ajunge. Spune o data ce ai de zis ."intervin si mai nervoasa de cat sunt acum"
-Draga mea Jessica , scumpul tau frate ti-a ascuns faptul ca aveti o sora vitrega."Mi se imoaie picioarele. Nu nu e adevarat, nu poate fi adrvarat.."
-Nu te cred."strig la el"
-Alia e sora ta vitrega. Tatal tau nu a fost un sot prea credincios..A inselato pe mama ta inainte ca tu sa vii pe luna..Alia e mai mare cu doua luni ca tine... "Spune toate astea privindu-ma cu ...tristete? Nu poate fi asta.."
-Nu e adevarat. Tata o iubea nespus de mult pe mama, si nu ar fi facut asta nici o data.."strig si ma zbat in bratele lu Max."
-Nu te-ai intrebat nici o data de ce Alia sta cu voi in casa ? Uite raspunsul..Iar scumpul tau Max stia asta."spune privindu-ne cu seninatate"
-Max? "Nu pot sa cred ca si el stia.."
-Iubito.."ma strange mai tare la piept ,dar eu ma zbat."
-Lasa-ma..
-Iubito , nu ti-am zis pentru ca i-am jurat lu Stanescu ca nu o sa zic.."incearca cu disperare sa ma calmeze..dar eu ma simt ca si cum o sa clachez din nou.. Nu din nou.. A dracu sa fi tu Calistro tu cu distrusul petrecerilor..."
____________
Perspectiva autoarei!
Dupa aflarea adevarului Jesica lesina din nou in bratele puternice ale lui Max...Acesta se grabeste sa o scoata de acolo , fiind urmat in deaproape de Luciano,Catalina ,Ricardo si Rosa..Acestia din urma isi faceau griji pentru prietena lor..Chiar daca o cunosteau de putin timp blonda lea intrat la inima..
Dupa nenumarate incercari Jessica isi revine.
-Ea...ea stie?"se plimba prin camera , in timp ce Max privea intru-un punct fix. Acesta isi muta privirea spre ea si ii raspunde.."
-Nu.Ovidiu ar fi vrut sa nu aflati prea curand.. Din motive intemeiate ."spune acesta privind cu parere de rau spre iubita lui ,care suferea enorm de mult dupa aflarea vesti.."
-Nu imi vine sa cred ca in douazeci de ani am trait intr-o minciuna..
-Hai te rog eu ,calmeazate.."Acesta incearca sa o calmeze "Hai sa dormim .
-Max . Maine plecam acasa.."spune sigura pe ea dupa care cade intr-un somn adanc ."
Linistea noptii se lasa peste conacul familiei Gonzalez.De multe ori se spune ca noaptea este cel mai bun sfesnic .Noaptea ne gandim la tot ce s-a intamplat in ziua respectiva sau ne amintim de trecut. De multe ori ne descarcam plangand in hohote sau de cele mai multe ori in liniste.
_______
Dimineata vine cu pasi repezi trezind la viata intreg conacul. Ricardo era in imensul sau birou inca de la primele ore ale dimineti.Nenumaratele harti ce isi aveau loc pe birou ii dadeau mari batai de cap. Catalina intra in birou si se aseaza langa sotul ei.
-Hai te rog sa luam masa.Cred ca Max si Jessica s-au trezit. "Spune aceasta privibdu-si cu dragoste sotul.Inca nu ii venea sa creada ca il are doar pentru ea. A renuntat la multe pentru iubirea lor ,dar nu regreta nimic.Ricardo o iubeste si ii dovedeste asta in fiecare zi."
-Bine,iubito.Cobor si eu in cinci-zece minute ."spune acesta sarutandu-si mare iubire."
Max se trezeste primul si sta si isi priveste viitoarea sotie care abea spre ceasurile dimineti a reusit sa adoarma, de la prea multe suspine.Il durea sufletul sa o vada asa.Stia ca a gresit nespus de mult , dar ii jurase ca nu o sa zica nimic.
-Max.
-Buna dimineata,iubire."spune acesta sarutand-o parinteste pe frunte"
-Max, vreau acasa."se plange aceasta "
-Diseara ."spune acesta incercand sa o linisteasca."Acum trebuie sa mergem sa mananci .
-Dar nu mie foame."Incercarile Jessicai de a nu manca au fost in zadar.Max a luat-o pe sus si a duso in cabina de dus .Dupa ce a ajutato sa se spele si sa se imbarce . Au coborat impreuna."
-Buna dimineata."Catalina ii intampina cu zambetul pe buze si o imbratiseaza strans pe Jess, cea din urma raspunzandu-i la gest."
-Neata."spun cei doi deodata si se aseaza la masa.Dupa un scurt timp in carr au vorbit la masa isi face prezenta si Ricardo ."
_____
Dupa micul de jun , cei doi indragostiti si-au luat ramas bun de la cei doi ,dar nu inainte sa isi spuna ca vor veni in vizita.Dupa care au mers la hotel sa isi faca bagajele.La receptie au dat peste Rosa si Luciano ,cei doi spunandu -le ca si ei se intorc tot in aceasta sera in Sicilia.Au uramt glume pe seama nunti ,si multe promisiuni de revedere.
Drumul spre New York a fost unuk foarte lung si obositor.La aeroport ii astepatu o masina insotita de patru "gorile".Ajunsi in sfasit la Conac , cei doi dau peste intreaga familie adunata in sufragerie.
-Alia..Trebuie sa vorbim."incepe Jesica ,dupa care se gandeste ca e mai bine sa zica aici de fata cu restul lumi."Sti ...cat am fost plecata am aflat ca tu esti sora mea vitrega..."spune si pe fata fiecaruia se citea uimirea ,doar Iulia le privea speriata."
-Cred ca am sa......
______
Gata si acest capitol , daca doreste cineva dedicatie va rog sa imi spuneti.
Va pupacesc 😘!
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...