26.

179 6 0
                                    

-Petreceti fara mine?

As recunoaste vocea asta dintr.o mie, dar imi e frica sa ma intorc. Nu stiu daca mi-am imaginat sau este adevarat , dar dupa privirea Iuliei potsa bag mana in foc ca Ovidiu este in spatele meu.

-Ovidiu?

Fratele meu ne privea cu bucurie pe toti cei care eram aici .Ma dau un pas in spate si ma lipesc mai mult de Max , care isi incolaceste bratele in jurul taliei mele. Imi mut privirea spre cumnata mea , care il tinea strans pe Dominic  care a inceput sa se agite .

-Nu imi vine sa cred... Esti ... tu...Cum? De ce?

Iulia mai avea un pic si lesina de fericire ,sper. Ovi o trage in brate si o saruta pe frunte , dupa care il i-a cu teama pe Dominic in brate.

-Seamana cu tine. Zici ca Iulia nici nu o participat.

Max incearca sa mai destinda atmosfera si se pare ca a reusit, din moment ce toti am izbucnitin ras , la remarca lui.

-Zici tu acum asa, dar abea astept sa il vad pe al vostru.

Privirea Iuliei ma face sa rosesc. Stiu la ce se gandeste si sper ca nu o sa il atace pe Max cu asta.

-Ce ziceti sa sarbatorim in continuare. Bine ai revenit acasa Stanescu!

                                    **

Ce seara! De mult nu am mai stat toti in familie...Ce dor imi era de asta. Doamne.. Peste o saptamana ma marit.  Daca stau si privesc in ansamblu anul asta a fost tare plin. Am trecut prin atatea incat nu imi vine sa cred ca am rezistat. Pe langa faptul ca fratele meu a aparut m.am trezit ca am si o sora... Inca nu mi.am revenit dupa vestea bomba dar e si normal. Pana la urma tata a iubit.o mult pe mama dar se pare ca a mai calcat si stramb pe langa asta... Sunt sigura ca mama a stiut de asta si de aia ea a stat tot pe langa noi. Sufletul bun al mamei mele mereu a facut ce e bine chair daca probabil a durut.o faptul ca "greseala" tatei se plimba si se juca cu copii ei. Of, ce n-as da ca ea sa fie aici sa ma sfatuiasca si sa imi spuna ce e bine si ce nu... Sa fie langa mine in momentele astea, sa ma vada in rochia de mireasa. Sigur ar plange si m-ar face si pe mine. Oftez pentru a mia oara astazi si ma asez mai bine in bratele viitorului meu sot. Doamne ce bine suna asta...Ma intind dupa un pupic, dar primesc un sarut in toata regula. In jurul nostru ce au fluieraturi si urale care mai de care mai traznite. Ma desprind din sarut si imi afund fata in pieptul logodnicului meu, rusinata de toti spectatorii nostri.

-Ei bine se pare ca toti trebuie sa mergem la somn caci urmeaza o saptamana plina din toate punctele de vedere."Ovidiu isi prea locul in fruntea familiei si incepe deja sa dea pe ordine. Privire sa se opreste la mine si stiu ce urmeaza."Surioara tu mai ramai putin." Ma despart cu greu de Max stiind ca urmeaza un moment frate-sora foarte greu...Acesta ma bate pe umar si imi arunca o privire de  genul fii tare nu o sa fie asa rau si pleaca si el  cu restu in casa. Iulia se intinde si ii rapeste un sarut fratelui meu iar acesta ii sopteste ceva la ureche, dar pot sa jur ca a fost ceva pervers dupa roseata cumnatei mele."

-Ei...te ascult batrane... Spune repede ce ai de zis caci sunt rupta de somn." spun cascand si asezandu.ma langa el."

-Esti fericita?" Ma opresc si il privesc socata. "Adica...Te face fericita? "Acum inteleg unde vrea sa ajunga. Ma asez langa el dar acesta ma trage la el pe genunchi ca si atuncicand urma sa ma pedepseasca."

-Ultima data cand am stat aici, mi-a fost luat dreptul de a mai conduce."Spun incepand sa rad, urmata de ascesta." Da. "dupa cateva minunte de liniste imi fac curajul si ii raspund." Da...Max ma face fericita si nu stiu ce as fi facut daca nu era el langa mine. A fost mereu acolo pentru mine si mereu o sa fie. Stiu ca tine la mine exact cum tin eu la el. Da, Ovidiu ma face cea mai fericita femei de pe pamant. Si nu o sa renunt la el niciodata!" Imi termin discursul despre cat de mult imi iubesc barbatul fara sa mentionez despre logodna falsa...Nu trebuie sa sti toate detaliile doar am trecut peste astea de mult."

-Ma bucur. Sunt fericit si impacat ca insfarsit ti.ai gasit locul. Si nu o sa mai facu ce iti taie tie capu. "Vorbele lui ma fac sa rad, daca el crede ca Max o sa imi ia toate drepturile sa ma joc cu focu si sa intru in bele se inseala...Unde ar mai fi farmecudaca nu as mai face cate o prostie? Am muri  de plictiseala."

-Îhm...Nu prea cred. Unde ar mai fi disteactia?

-Of... Si eu care credeam ca te-ai maturizat...

Dupa discutia avuta cu fratele meu am decis ca e mai bine daca ies un pic la plimbare prin padure, nu am somn si mai mult ca sigur Max doarme deja si nu as vrea sa il trezesc cu insomnia mea si in plus nu am mai iesit la o plimbare cu Lea de mult... saraca in toata agitatia asta toti am uitat de ea. Cineva trebuie sa o rasfete si pe ea. Nu stiu exact cat e ceasu dar daca o sa fiu descolerita am dat de dracu. Pasesc tiptil prin casa incercand sa nu ma lovesc de ceva sau mai bine zis de cineva si ma indrept spre scari ca sa ajing la mine in dormitor. Imping usa incet si ma strecor inauntru ca un njnja... cand insfarsit am crezut ca am scapat ma lovesc de un zid. Nu imi amintesc sa am vreun zid in mijlocu camerei, abea cand aud un marait imi dau seama ca am fost prinsa, iar incercarea mea de a scapa se naruie in momentul in care sunt insfacata si aruncata in pat.

-Pe unde umbli? Ai inebunit? E ora patru si tu cutreieri de nebuna prin padure? Daca pateai ceva? " O doamne. Am dat de dracu, la cat de nervos e nu o sa scap vie. "
-In apararea mea nu am fost singura." Scot cuvintele si astept sa se dezlantuie iadul caci nici nu apuc sa continui ca acesta ma opreste"

-Asadar ma inseli? Nu pot sa cred...Nici nu ne.am casatorit si..."inajnte sa spuna vreo prostoi il opresc cu un sarut."

-Am fost cu Lea... saraca cu toate evenimentele am uitat de ea.

-Si te.ai gandit sa faci tu pe credincioasa stapana. Oh... M-ai speriat! Sa nu mai faci asta." Ma pierd in valul de saruturi ce mi le presara de la baza gatului coborand spre abdomen."

Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum